Jump to content

Проблем с прегряване при Audi A4


pano_pano

Recommended Posts

Здравейте на всички, искам на бързо да Ви запозная с моя проблем и се надявам някой да ми даде съвет как да го реша /бензин 1.8, 20 клапана, 125 коня, 1995 година/

Преди две седмици си купих ауди А4, за което много се радвам, но преди известно време на контролното табло температурата на водата ми отчете 110 градуса, аз реших че нещо се прецакал термостата и го смених, но днес ми направи същия номер, и вече се чудя от какво може да е, колата я закупих от брат ми той ми каза че до сега не е правила такъв проблем и стрелката не се е отлепяла от 90 градуса. Мисля първо да пробвам с обезвъздушаване или промивка ако се наложи, кагато я взех имаше теч на антифриз отстраних го и от тогава започна да ми прави така, поне така предполагам, не го прави постоянно, случи ми се два пъти в рамките на 10-на дни, мисля че с перката всичко е наред вчера като си достигна 105 градуса включи 2- та степен и охлади. Та въпроса ми е мога ли сам да направя обезвъздушаване и промиване на системата и ако да как? Ако някой има идея от какво може да е моля за помощ.

Благодаря предварително на всички, които отделят от времето си и ми помогнат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Аз сам с също ауди, и при мен се получв така понякога но само когато сам спрял колата и примерно е стояла 5 мин и като дам контакт и стрелката е някаде над 100 те градуса.Питах един познат дето се занимава с коли и каза че двигателя си бил изчислен там че след като се спре да не варти охлаждането и да несе притеснявам, да ти кажа няколко пати се е слувало така да вдига температура но няма проблем! Едва ли сам много полезен но . с това мога да помогна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав, АКО В ДВИЖЕНИЕ не ти мърда температурата от 90 градуса значи всичко е ОК. При мен като загася мотора след 2 минути стрелката показва над 100 градуса, като потегля пак се оправя. Не се филмирай :hilezh:

Редактирано от ivodivo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре ходи на майстор да видят за какво иде реч.....така да я наблюдаваш....най-много да избушиш мотора колега.

Леките варианти са водна помпа, датчика за включване на перката за радиатора и евентуално пак термостат....малко вероятно е да си със запушен радиатор според мен...

По-лошо е ако е тръгнала гарнитурата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...