pano_pano Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Здравейте на всички, искам на бързо да Ви запозная с моя проблем и се надявам някой да ми даде съвет как да го реша /бензин 1.8, 20 клапана, 125 коня, 1995 година/Преди две седмици си купих ауди А4, за което много се радвам, но преди известно време на контролното табло температурата на водата ми отчете 110 градуса, аз реших че нещо се прецакал термостата и го смених, но днес ми направи същия номер, и вече се чудя от какво може да е, колата я закупих от брат ми той ми каза че до сега не е правила такъв проблем и стрелката не се е отлепяла от 90 градуса. Мисля първо да пробвам с обезвъздушаване или промивка ако се наложи, кагато я взех имаше теч на антифриз отстраних го и от тогава започна да ми прави така, поне така предполагам, не го прави постоянно, случи ми се два пъти в рамките на 10-на дни, мисля че с перката всичко е наред вчера като си достигна 105 градуса включи 2- та степен и охлади. Та въпроса ми е мога ли сам да направя обезвъздушаване и промиване на системата и ако да как? Ако някой има идея от какво може да е моля за помощ.Благодаря предварително на всички, които отделят от времето си и ми помогнат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zekey Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Здрасти! Аз сам с също ауди, и при мен се получв така понякога но само когато сам спрял колата и примерно е стояла 5 мин и като дам контакт и стрелката е някаде над 100 те градуса.Питах един познат дето се занимава с коли и каза че двигателя си бил изчислен там че след като се спре да не варти охлаждането и да несе притеснявам, да ти кажа няколко пати се е слувало така да вдига температура но няма проблем! Едва ли сам много полезен но . с това мога да помогна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 (Редактирано) Колегата е прав, АКО В ДВИЖЕНИЕ не ти мърда температурата от 90 градуса значи всичко е ОК. При мен като загася мотора след 2 минути стрелката показва над 100 градуса, като потегля пак се оправя. Не се филмирай Редактирано 22 Април 2010 от ivodivo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pano_pano Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Благодаря Ви пичове, звучи успокояващо, и аз реших да я карам и наблюдавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 По-добре ходи на майстор да видят за какво иде реч.....така да я наблюдаваш....най-много да избушиш мотора колега. Леките варианти са водна помпа, датчика за включване на перката за радиатора и евентуално пак термостат....малко вероятно е да си със запушен радиатор според мен...По-лошо е ако е тръгнала гарнитурата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o_mi7ko Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 виж има един тройник,може да е дал фира,теч имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване