Jump to content

Продавам ауди 200


Recommended Posts

колата е хубава но вече стана скъпо колега данъци граждански , поддръжката и то не става за обикновен човек иначе ценители много уп за петако

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

е може и така да е аз казвам мене какво ме плаши , защото моята мечта от малък ми е 2.2 турбо 20 клапана с новото табло , но с тези скъпи граждански и данъци вече не мога да си го позволя а си мисля и че тази кола трябва да я купя някой ценител карал такава машина няма да е случаен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде колеги струва си парите

всичко което съм смени е с чисто нови части

имам касови бележки за над 1500-2000лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има бе не се коси, хубава е, ще я вземат. Може и аз да се обадя към края на лятото, да ми станат 2 класики, естествено ако наистина е в топ състояние :) ЪП

Редактирано от И.Иванов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отрязал си задните калници, което е лошо както и да го погледнеш, вече не е в оригинален вид. А и напиши коректно обявата - колата е АУДИ 5000 турбо куатро - което е американско АУДИ 200, но преди 1988 - т.е. преди фейслифта, когато в щатите се въвеждат моделите 90, 100 и 200. И все пак коригирай малко и цената, за тези пари които искаш може да се внесе Ауди S4, 1992год примерно,.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отрязал си задните калници, което е лошо както и да го погледнеш, вече не е в оригинален вид. А и напиши коректно обявата - колата е АУДИ 5000 турбо куатро - което е американско АУДИ 200, но преди 1988 - т.е. преди фейслифта, когато в щатите се въвеждат моделите 90, 100 и 200. И все пак коригирай малко и цената, за тези пари които искаш може да се внесе Ауди S4, 1992год примерно,.

колкото до оригиналния вид-всеки си го избира сам.не съм казал че я продавам в ОРИГИНАЛЕН ВИД

относно исканата цена- ако си я купиш в оригиналния вид и налееш колкото съм дал аз /доказано с фактури от сервизи и магазини/

ще видиш защо и искам толкова

колкото до това дали е 200 или 5000 би ли ми посочил разликите?

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценито по фактури никой няма да ти ги оцени, налял си и толкоз, аз самия до преди година карах 200 турбо, пак от САЩ, само ,че 1989 - след фейслифта. Разликата 200 - 5000 е важна поради факта, че АУДИ са имали проблем с качеството за американския пазар, след фейслифта се е подобрило значително, добавили са още екстри и за да избегнат недоразумения са въвели европейските модификации като означение. Другия момент е, че рязането на калници за мен лично е минус - нарушена антикорозионна защита и място от където да тръгне ръжда. Другия съществен проблем при това купе е най-често течащата сервопомпа, маркучи и усилвател - въобще цялата система, която се ремонтира, но резултатите са незадоволителни, след 1988 - нещата са променени, серийно е с по-голяма спирачна помпа, слагат се и двубутални спирачни апарати - след определено шаси през 1986 и т.н. има доста доработки, затова е важно да се пише какъв е модела коректно. Фаровете на 5000 и 200 нямат нищо общо, тези на 5000 са отчайващи, правени са по американския стандарт, и т.н. Не е нужно да изброявам всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като си карал и подържал 200ца значи знаеш колко струва удоволствието

серво помпата и спирачната система съм я подменил вече

колкото за фаровете единствения ми проблем е че не мога да намеря блендите отстрани

замислил съм и на тях смяна с такива от v8

твоята за2000лв ли я продаде а?

п.п.колата съм я спрял от продажба засега поради пазарлъци от страна на клиенти

и предлаганите куци оферти

колата за 2000лв няма да я дам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите на 200-цата са евтини, цените са същите като на 100-ца, по отношение на продажната цена, не съм я продавал, дадох я на приятел. От V8 блендите не стават, стават само от 200.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...