tiavor82 Публикувано 2 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2010 (Редактирано) zdr. kolegidali shte moje da mi pomognete ?karah si kolata i zagubi moshnost kolata - tj e na gas i vednaga prevkluchih na benzin ,no njmashe promjna zagasna.ima Тok po kabelite , idva i benzin .ne se bushonite. NJKOI DALI SHTE POJE DA PREDPOLOJI KAKVO E STANALOIZVINJVAITE ZA LATINICATA Редактирано 2 Юни 2010 от tiavor82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 2 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2010 Сигурен ли си,че идва ток на кабелите ? пробвали да изкараш една лула и да сложиш една свещ и дали да ва искра ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2010 Аз имах подобен яд есента, оказа се, че е хлабав контакт при бобината.....може от много неща да е.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batkokons Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Колеги, и аз имам подобен проблем. Както си карам с около 100 км/ч, колата забива нос и при освобождаване от скорост гасне. Това става и при каране на газ, както и при каране на бензин. Лошото в случая е, че като успея да се добера до някой сервиз и искам да открия повредата се оказва, че колата работи по-добре и от швейцарски часовник. Вече се шашардисах. Смених свещи-NGK, кабели-Magnet Merelli, палец-BOSCH, бобината е на 1 година, бензиновата помпа е на 1 месец. Колата е 80-ка B4 със станалия пословичен мотор ABK. Ако някой може да помага - дали със съвет, дали като ни насочи с колегата към правилния човек. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Бобина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Или датчик на Хол. Проверката се прави сравнително лесно и безболезненно. Вади се буксата от делкото и средният кабел от капачката. Кабела от капачката се слага на маса, а средният пин на буксата се замасява с едно кабелче. Ако прехвърли искра на кабела от бобината значи е заминал датчика на Хол, ако не прехвърли искра значи е бобина или комутатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batkokons Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Колеги, при мен проблема се реши (или поне така си мисля) след като се смени кабелът към бобината и филтърът на газовия клапан. Пообиколих малко из града за да загрее добре няколко пъти и засега проблеми не се наблюдават. Ако пак се появи проблема, ще пиша. Благодаря на всички, които се отзоваха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване