BlackFox Публикувано 16 Август 2010 Доклад Share Публикувано 16 Август 2010 Колеги, от седмица се бия като прасе с тиква с оборотите на празен ход на колата. Двигателя е 1.8Т с код AWT.Симптоми - груба работа на двигателя, самоволно увеличаване на оборотите до 1500 и след това пак сам ги сваля.Предприети мерки - почистване на дебитомер, блоу-оф клапан и дроселна клапа, преглед на маркучетата за вакуум, които визуално са ОК, смяна на свещите.Грешки засечени от VAG-COM:P1297 - pressure drop between turbo and throttle valve (check D.V.)P0507 - Idle Control System RPM Higher Than ExpectedP1136 - Bank 1 System too LeanСлед извършените манипулации остана само грешка P1297 и разбира се претрисането на двигателя. Като пусне грешката започва да отчита missfire и на 4-те цилиндъра.Съмнения - Дросела е номиниран за евентуален виновник. Причините: след поредно сваляне, почистване и изкривяване на пластините на потенциометъра му, и калибриране с VAG-COM оборотите се заковаха ... до първото форсиране. След това пак започнаха да играят и отчете грешка. Diverter Valve (блоу-оф) се отваря и държи отворен при даване на контакт, това ме навежда на мисълта, че вакуума е ОК. Самия клапан също не изпуска.Ако се намери доброволец да сложа неговия дросел за проба ще е най-добре, но някой от вас ще се навие ли за такава манипулация? Не искам да го купувам без да съм сигурен, а вече няколко дена работа по кочината ми се струват достатъчни. Не съм майстор и не познавам и такъв, който съвестно ще инспектира проблема и ще го реши.Смяната на свещите бе резултат от един приятел, който е електричар, каза свещите са за смяна, може и от тях да е. Е да, ама не, не искам да набивам още средства за диагностициране на принципа проба-грешка.Ако някой може да помогне - черпя бира и благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 16 Август 2010 Доклад Share Публикувано 16 Август 2010 бубините ? при мен от там идваше всичко .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackFox Публикувано 17 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2010 Днес след сменена една бобина (и общо 150 лв. разходи) ефекта се запази, както се казва: "след проведения ремонт повредата бе по-ясно констатирана". Цитират ми проблем с турбото, но не виждам какво общо ще има то с празните обороти.Утре в 8ч. съм в Еуратек на диагностика. Мъка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 А защо не дойдеш да я погледнем - говоря за сервиза на Сашо в Дружба! Ако искаш звънни ми - 0895 678 489 - Жоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackFox Публикувано 19 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 Благодаря, Жоро, но в момента е все още в Еуратек и се кумят (втори ден). Ще пиша при развитие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 Само предположение ... Дебитомера как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackFox Публикувано 25 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Благодаря на взелите участие.За останалите - проблемът е отстранен. Дефектирал клапан на картерните газове. Ако някой друг има подобен проблем, може да включи и този възел в потенциалните виновници. Ремонта в Еуратек бе към 160 лв. (диагностика, частта и труд).Може да заключвате темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts