Jump to content

автомобила ми угасна в движение-а6, 2.5,98г


svdunov

Recommended Posts

Както си карах, колата угасна и не можа повече да запали.Като свалих маркуча преди горивния филтър и завъртях на стартера не идва гориво до него.Мисля, че проблема е в помпата в резервоара и най вероятно трябва да я сменя, но ако някой е имал такъв проблем и има опит да ме посъветва дали причината е в потопяемата помпа или има и други варианти.Ще проверя и бушоните за всеки случай, както и дали идва ток до помпата.

Предварително благодаря

Редактирано от svdunov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си карах, колата угасна и не можа повече да запали.Като свалих маркуча преди горивния филтър и завъртях на стартера не идва гориво до него.Мисля, че проблема е в помпата в резервоара и най вероятно трябва да я сменя, но ако някой е имал такъв проблем и има опит да ме посъветва дали причината е в потопяемата помпа или има и други варианти.Ще проверя и бушоните за всеки случай, както и дали идва ток до помпата.

Предварително благодаря

Ако е 2.5 ТДИ според мен е ГНП

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм ги платил, но ще ми я прави колега от форума, който според мен е много коректен и ако мога да го рекламирам ...това е victordhodro.Надявам се да запали колата и тогава ще доуточня, но според мен си заслужава да се ползват услигите на victordhodro.Не е скъпчия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
пиши после колко пари ти е излязал ремонта

Колата запали и я подкарах, но не знам колко ще изкара...божа работа.Момчето върши работа, която не е много скъпа

Цени:

1.Монтаж и демонтаж на ГНП-80 лева

2.Ремонт на електрониката на ГНП-250 лева

3.Диагностика-30 лева

4.Монтаж, демонтаж и почистване на турбокомпресор-100 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже е доста разпространен мотора и беше безмислено да давам препратка към испанския форум, където първо видях ремонта, сега давам препратка за " скъпия" ремонт от 250 лв. на български:

ГНП 2,5 Tdi

Испански

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да се извиня на колегата ,че използвам тема му но мисля ,че ще заинтересува всеки.Чувал съм ,че се слага датчик за налягане с цел да се предотврати оставането на помпата без гориво.Някой може ли даде повече информация откъде може да се купи този датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В резервора има малко съдче с контактче. Когато остане без нафта или сработи контактчето, почва да ти мига индикация на таблото за да заредиш спешно. Остава нафта в филтъра само. Съдчето събира около 0,5 литра. Записва грешка " Fuel -Low Level "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jacob12 благодаря ти за бързия отговор , тази инфирмация е полезна за коети ти благодаря...но при наличие на спукан маркуч или друг пробив на системата гълтане на въздъх има дадтчици за налягане който се монтират на ГНП-то знам ,че ги продват в Ибей но не суъм ги срещал ...някой ако има няквава инфирмация нека е сподели. Мисля ,че е това но незнам дали може да се купи в България .

http://www.mwfi.com/VP44Pics/VP44_Warning_Install.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, ама не забеляза ли, че това е кит, който може да добавиш към помпата? Освен това спада на налягане ще го разбереш много лесно, като не пали колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да забелязах но все пак мисля ,че е доста полезна джиджавка.Надявам се да се намери и на българския пазар пък и невярвам да е много скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...