Jump to content

A3 след смяна на бушон не пали..!!


rumenrsd

Recommended Posts

Здравейте,имам А3 97 1.8 20v и възникна следния проблем..Забелязах преди седмица,че бушона на задните светлини е изгорял и го смених.Така една седмица и пак изгоря.Смених го отново,но същия ден пак избуши,Абсолютно нормално функционираща колата я загасих,но понеже нямах 10А бушони сложих един 20А,тръгвам да паля и дотам.Стартера върти като луд,но не иска да запали.

Оглед на място: първото което направих е проверих всички бушони,след това разглобих кората под волана,извадих алармата(аз съм я слагал) проверих релето което ми прекъсва паленето-работи перфектно.След това извадих един маркуч на безина да видя дали работи помпата-бензин хвърля,след това извадих кабел на свещите и с отверка проверих за искра-работи.Пробвах и с втория комплект ключове да запаля да не би имобилайзера да прави врътки,нищо че жълтата лампичка с ключето гасне нормално.Също проверих и ремъците да не е превъртял или нещо подобно,но всичко е наред

Преди две години ми смениха GEBER датчик в сервиз,но и с избушил датчик пак палеше,трудно но палеше...

Закарах колата в сервиз да я включат на комп...Той даде следната грешка- дроселна клапа.Момчетата в сервиза я гледаха ,и казват че работи нормално и проблема не е в нея....Вече втори ден е в сервиз колата и немогат да намерят проблема...

Пиша това ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да удари едно рамо,защото съм влюбен в ауди-то и не искам да го сменям.

Основния проблем се появи когато смених бушона с по як,и тогава спря да пали,може и да е пълно съвпадение,но не вярвам...

Благодаря предварително на отзовалите се на помощ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правило номер 1- изгори ли 2 пъти последователно за кратък период от време бушон, не слагай за трети път здрав (още повече пък и по- здрав спрямо заводски предвиденото), преди да локализираш причината.

При теб най- вероятно е от прекъснат кабел на вратата на багажника. Алармата функционира ли ти нормално? Потърси схеми от нета и виж какво е вързано на този бушон и дали работи.

Възможно е и да е просто съвпадение непаленето, а да е думнала бобина, комутатор ;)

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата си работи както трябва,релето което прекъсва паленето му направих мост,да не би да не чука и да не дава добър контакт,но всичко е наред с него.а относно бобината и комутатора след като извадихме свещите и пробвахме ,всички даваха искра..

Сега се връщам от сервиза и най -новото което ми казаха е,че инжекциона хвърлял повече бензин от колкото трябвало,но и при това положение според мен би трябвало да покаже някакви признаци на палене,поне да припали или нещо подобно....

Друго,което ми направи впечатление е,че когато дам на контакт бензиновата помпа не се чува да се пуска,не знам как трябва да е, но преди ми се струваше,че помпата когато се даде контакт се включваше за няколко секунди и спираше,а сега работи само когато въртя на стартер....Махнах тапата на релето мисля,че беше номер 167,и при контакт на ключа то не се задейства,когато го натисна с пръст принудително тогава вече се чува бръмченето на помпата....Не знам как трябва по принцип....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...