koko_plioko Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 (Редактирано) Някой знае ли какъв е този двигател (освен, че е 4.2 V8) и може ли да обясни защо е с такъв странен капак и два въздуховода? Редактирано 22 Ноември 2010 от koko_plioko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Не е странен, така са си още на модел V8, после ги променят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ken Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Ако не се лъжа колега снимката е точно от тук:http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...=0#entry1386430 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Ако не се лъжа колега снимката е точно от тук:http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...=0#entry1386430Не се лъжеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_plioko Публикувано 22 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Само дето снимката е директно от мобиле-то. Не знаех, че има линк към обявата във форума. Така или иначе днес ме беше ударила идиотията. Малко след като пуснах темата сам разбрах отговора.Благодаря на отзовалите се.Все пак да питам: На всички S6-ици (C4 с 4.2 V8) ли изглеждат по този начин двигателите?Кара ми се S6 (C4) 4.2 V8, 290 hp или S8 (D2) 4.2 V8, 340 hp и се оглеждам. Просто бях останал с впечтлението, че двата двигателя изглеждат приблизително по един и същи начин. Объркал съм се с S8 (D2) и S6 Plus (C4) 326 hp. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 ABH са му букви на мотора V8 - 1991..1993; S4 (C4) - 1992..1994. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 И AEC - 290 кс. на S6, мотора изглежда така защото под този капак се намира въздушния филтър и дебитомера - монтиран директно във всмукателният колектор, а капака покрива всичко, на по-новите версии монтирани на А8, S8 S6+ и т.н. въздушният филтър е в отделна кутия отстрани, след това е монтиран дебитомера, а и другата основна разлика е, че старите мотори са с две делка и кабели до свещите, а новите са с отдер(лна бубина за всеки цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване