Jump to content

Вечното няма парно. Причини?


jekel

Recommended Posts

Здравейте на всички колеги от форума , много полезни неща съм намерил тук, за което благодаря на всички пишещи !

Относно разискваната тема с парното мога да твърдя , че на моята машина ( B4 avant 1.6 бензин + газ + метан ) съм вече експерт - благодарение на форума . Упражнението смяна на радиаторче , уплътняване на клапи и т.н. и т.н. съм го правил два пъти в течение на 6 години. Но наскоро ( незнайно защо чак сега ) ми изникна въпроса - Може ли да ми е затворена клапата на входящия въздух в купето , а вентилатора да върти ? Питам защото при много голям студ , като пускам по наклон парното не е същото Ако някой може да каже нещо ще се радвам да го обсъдим .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В направи си сам раздела има описан начин как да си направиш клапата REC да се затваря без да е пуснат климатика , обаче ако караш с затворена клапа ( само на вътрешен въздух ) след около минута ще ти се изпотят стъклата , т. е. не може да се кара на парно и затворена клапа за циркулация . Ако караш зад някой камион , който пуши доста , за да не ти влиза миризмата в купето може да се включи клапата REC но за малко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Milanski за мнението , наясно съм с последствията , ще разгледам в направи си сам , но се зачоплих с това защото при други марки и модели ситуацията не стои така

Но да кажа какво направих одеве : Откачих жабката , наврях си главата вътре и намерих жилото и прекъсвача които управляват въпросната клапа . Оказа се че на прекъсвача има 3 клеми , промених позицията на едната жица и сега ситуацията е точно каквото исках - демек вентилатора работи а клапата затворена .А ако искам свеж въздух завъртам копчето на степените на напълно изключено . Ще покарам един - два дена така да го тествам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми разясни как филтъра на купето влиае на топлината от парното ?

Аз миналата година сменях тадяторче , клапи , термостат , водна помпа , филтър - парното беше супер , направо неможеше да се стои в колата.

Тази година като паднаха студовете , пускам - парно почти няма ?

колата си загрява на 90 градуса , антифриз има , клапите ги погледнах добре са си , но парното е много слабо ?

И друг въпрос , защо като карам по магистралата примерно с 120 - 130 парното изчезва напълно , направо умрях от студ ония ден по магистралата - а в града като влезнах поне почна да си духа поне леко топличко. Температурата на колата си е 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата cvetan83 го е обяснил проблема и го е снимал. Там се крият всички неприятностти на нашето парно - след отстраняването на проблема с клапите , парното е адски силно.При проблем с термостата също няма да има парно , но и тимпиратурата на мотора няма да е 90С. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите са ми без грешка, миналата година ги правих , сега пак ги погледнах не са мръднали.

И това за магистралата немога да си го обясня , като карам с 120-130 парно никакво (колата си е 90 градуса , прави го и на газ и бензин)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам този проблем.....като пуснах вентилатора се разхвърчаха разни дунапрени .... и 70% от топлия въздух изчезна. Някой колега знае ли добър сервиз в Пловдив, където ще се справят с проблема ? Видял съм темите по въпроса, но не съм техничар и ме е страх, че ще се сбъркам тотално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега аз имам същия проблем, но го реших!

Виж дали духа топло като включиш рециркулирането на въздуха в купето.

Ако да, то тогава трябва да махнеш датчика който се намира под кората на чистачките където парното смуче въздух и да вържеш кабелите на късо. В противен случай A/C и REC се изключват при ниска температура и пак духа студено.

Ако не, то тогава трябва да си вземеш дебело яке, ръкавици и вълнени чорапи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли се потят стъклата колега , като покараш повече от една две минути на вътрешна циркулация и парно <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моно инжекцията няма маслоохладител поне моята беше от Австрия , изпаритела беше вързан отлявата страна /пасажерската/ има едно геобразно маркуче от едната страна е по широко, прекъснахго и вързах последователно изпаритела. Изпаритела беше на мястото на кутията за въздуха.

М-да и при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е писал колегата по горе .Тези мотори страдат от това ,че с времето

се натрупва една гняс по цялата система и дори след смяната с нова радиаторче на

парното ,то не след дълго се запушва от въпросната гняс.

Може да са топли маркучите но дали са с достатъчна температура.

И дали е достатъчен дебита за да се отдаде нужната температура

от радиаторчето.

Колега след пробата с изпарителя може да пробваш да видиш дали

има достатъчен дебит от радиаторчето на парното.

Махаш двата маркуча на въпросното и със струя вода под налягане

пробваш дали ще излиза пак такава от другата страна.

Ако не излиза трябва да промиваш цялата система.

Защото ако промиеш само радиаторчето ,то пак ще се задръсти

след време.

Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...