katri

Members
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

About katri

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    B4

Recent Profile Visitors

1,446 profile views
  1. Цена на халогена - 50лв. Начин на контакт - на ЛС Местонахождение - гр. Пловдив
  2. Цена на фланеца - 10лв. Начин на контакт - на ЛС Местонахождение - гр. Пловдив
  3. Продавам чисто нов гарантирано оригинален фланец, закупен от вносителя на марката.На снимката се вижда фактурата и оригиналната опаковка.
  4. Продавам оригинален халоген Hella за Audi 80 B4 - в много добро състояние, в комплект с декоративната капачка на бронята.
  5. Датчика съм го сменял скоро, колега.Не е от него.На газ да запаля? - не знам как да стане.Газовата ми е направена да пали само на бензин и след вдигане на повече от 2000 оборота автоматично прехвърля на газ.Когато ми свърши газта, мога с един бутон да мина на бензин, но да спра нацяло подаването на бензин не мога. Сега, когато се повишиха температурите навън, колата няма проблем - пали нормално, но стане ли студено (през зимата) проблема пак ще дойде на дневен ред....
  6. Смених клапана с друг, който набавих от колега.Интересното е ,че проблема с оборотите си остана, макар че малко се смекчи.Сега колата при палене на студено вдига директно 2000 оборота, което пак не е нормално.
  7. Здравейте, Клапана за бензиновите изпарения от резервоара на Audi80B4 ABT - VAG 050133517 - цена?
  8. Тази помпа постоянно е във вода.Лично аз си реших проблема като си я монтирах на нова позиция(дясно горе) в багажника, защото иначе постоянно се навлажняваше и правеше проблеми.От както я повдигнах горе(доколкото позволяват максимално кабели и маркучи) проблеми нямам. Не мисля ,че е добра идея да се разглобява.То се чува дали работи помпата и централното или не.В случай,че не се чува и вижда как заключва централното, т.е в случай че то не работи, според мен си за нова помпа. Между другото - откачи и куплунга първо - малко да изсъхне, ако е бил овлажнен.Късото може да е в самия куплунг с кабелите.
  9. http://www.audi-80-scene.de/wiki/index.php/Bild:EinbauorteABM.JPG В момента нямам възможност да снимам наживо клапана, но на тази схема ясно се вижда за какво иде реч.Клапанът е означен с поз. 1
  10. Здравейте колеги, От скоро имам странен проблем с моето B4 ,90 коня ABT двигател.Сутрин при първоначално запалване, колата вдига 3000 обората и се форсира като за световно.След около 5-7 минути, когато загрее двигателя и подам един ,два пъти рязко газ, оборотите се нормализират.Утрепах се да търся причината, накрая закачихме колата на диагностика и се установи ,че проблема от ел. магнитния клапан , който създава вакуум в горивната с-ма.Клапанът е закачен на едно маркуче , което влиза отдолу в карбуратора.VAG номера му е: 050 133 517(провирих го в ETKA). Изключих захранването на клапана, като отстраних куплунга и колата спря да се форсира ненужно, но сега при първоначално палене се налага да подавам за известно време непрекъснато гориво с педала на газта, което преди тази интервенция не бе необходимо(колата си палеше като часовник).Та въпросите ми са: - знае ли някой какво е точното предназначение на този клапан(ясно е, че ако не е имало нужда, немците е нямало да го монтират)? - до какви последствия води отстраняването на клапана ,чрез изключване на неговия куплунг? - подлежи ли на ремонт или почистване този клапан? - от къде мога да си набавя нов такъв, защото по нашите магазини не намирам, а отвън цената му е соленичка ? Засега карам без този клапан, но ще се радвам ,ако успея да възстановя по някакъв начин оригиналното състояние на колата. Ако това има някакво значение - колата е газафицирана с обикновена газова уредба, но пали винаги задължително на бензин.
  11. Продавам комплект халогени за Ауди 80Б4.Халогените са оригинални на Хела.Лек дефект в стъклото на левия халоген. Цена за комплекта:60лв.Доставка по Еконт за сметка на получателя.