Jump to content

Трудно палене


mcorg

Recommended Posts

Здравейте колеги. При падането на първия сняг и температурите колата ми започна да пали трудно. Три от свещите бяха се скапали.

Днес смених свещите (А4 1.9ТДИ 110кс.) с (4) Беру, но колата запали трудно, както когато беше с 3 изгорели свещи(тогава индикацията на температурата на таблото беше 0 или 1 градус). След, като запали обаче задържа известно време оборотите на 1000 и след 1-2мин. спаднаха на 800. Това до сега не го е правила, а и не знам дали на мен така ми се струва, но ми се стори, че двигателя тресе по-малко. Термометъра на таблото показваше -7 градуса (не знам дали е важно). :hilezh:

Някакви идеи? При минусови температури (-5 до -15) приблизително, колко завъртания са нужни за да запали двигателя?

Редактирано от mcorg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта и тя е със 3 изгорели но не сам ги сменял сутрин колкотои да е - пали след това пали изфорсира се на 1500 и гасне инз от кво е карай си и си свиркаи ^_^ виж акомулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали говорихме за това в другата тема,там ти бе обяснено,защо трябва да отваряш още теми!!!!!Само излишно си пълниме форума!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то си е така просто споделям с мочето и мисля че темата му е добра не като някои теми загряжа ми на 86 градуса не на 90 или колко време трябва да загрееее ами не ми стават гумите за това ли се парзаля некви глупости а и аз тва съм го писал на него ти можеш да прочетеч и ако можеш да му помогнеш да го направиш ако не те интересува просто не се прави на разбирач с ненужните си коментари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то си е така просто споделям с мочето и мисля че темата му е добра не като някои теми загряжа ми на 86 градуса не на 90 или колко време трябва да загрееее ами не ми стават гумите за това ли се парзаля некви глупости а и аз тва съм го писал на него ти можеш да прочетеч и ако можеш да му помогнеш да го направиш ако не те интересува просто не се прави на разбирач с ненужните си коментари

Малко по-дълго и неразбираемо изречение, без препинателни знаци, дали не можа да спретнеш?

И явно в поста преди теб се имаше предвид следното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че съм пуснал тема какво ви говори ? Определено не е за да запълвам пространството. Съгурно имам неразрешен проблем. Който иска да помага, който не иска нека подминава темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че съм пуснал тема какво ви говори ? Определено не е за да запълвам пространството. Съгурно имам неразрешен проблем. Който иска да помага, който не иска нека подминава темата.

Можеше да ползваш предната тема. Така се получава разводняване.

Центровката как ти е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да ползваш предната тема. Така се получава разводняване.

И аз това имах предвид ама нали лесно се палиме в днешно време.Сега някой ако има твоя проблем утре ще му е много по лесно да прочете една тема а не да се загуби в няколко еднакви.Целта ми не е да се заяждам мисля че ти помогнах или поне се опитах.Казах ти че е нормално и на мен ми вдига малко оборотите за да не угасне колата германеца го е измислил,и на комшията БМВ-то е така,и на колегата 1.8Т пак е така и на жена ми Фолксвагена е така.А ти и в другия форум пита същото.Както и да е това с центровката също в вариант и налей по една :wall: ама тъмно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че съм пуснал тема какво ви говори ? Определено не е за да запълвам пространството. Съгурно имам неразрешен проблем. Който иска да помага, който не иска нека подминава темата.

След свещите, центровка, регулиране на помпата, горивен филтър и качествено гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...