egoisttt3 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Здравейте колеги някой имал ли е следния проблем По някога ми влизат трудно 1-ва и 3-та скорост при другите няма проблем погледнах да не да опират в кожата на скоростния лост да не да го затруднява нещо не е от там един познат ми каза че е възможно да са се износили някви водачи на скоростите/че били алуминиеви/ или нещо там възможно ли е да е от това или ............. колата е Ауди А3 1.8 Благодоря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata3043 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Аз също страдам от подобен проблем. За съжаление слушам само преположения от сорта на "смени си маслото на скоростната кутия, може и да се оправи". Смених съединителя. Целия комплект както си му е реда. Симптомите си останаха все същите. С тази разлика от колегата по-горе, че при мен се получава при 1-ва и 2-ра предавка. По-подробно описано ситуацията е следната: Набивам първа и се чува неприятно прискърцване, след това втора или не иска да влезе изобщо ( налага се на пускам съединителя и да го натискам отново, за да влезе), или влиза но се чува ужасно скърцане.Ако някои колега от форума е имал подобен проблем или има представа какво точно се случва, ще съм много благодарен да сподели някакво решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OZ.RACING Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Същия проблем А3 1.8 2-ра не влиза не е редовно,но често много тъпо тръгвам да изпреварам някой а да сложа втора ама к*р втора обаче като съм натиснал съединителя и го изрежа до 4-5000 и в повечето случай влезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata3043 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Същия проблем А3 1.8 2-ра не влиза не е редовно,но често много тъпо тръгвам да изпреварам някой а да сложа втора ама к*р втора обаче като съм натиснал съединителя и го изрежа до 4-5000 и в повечето случай влезе Колега точно това се случва и при мен .... откачам разбираш ли на високите обороти на 100% отказва да влезе, трябва да изчакам да секунда-две докато паднат, за да ми позволи да я намърдам тоя втора. А дано някои батко от форума сподели от какво да се разболели тея скоростни кутии...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata3043 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Трябва се регулира лостовия механизъм на скоросттния лост. Най-вероятно се е поизносил.Може ли да обясиш в какво се състой регулирането. Така отгоре , отгоре да споделиш само. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 21 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Трябва се регулира лостовия механизъм на скоросттния лост. Най-вероятно се е поизносил. къв е тоз механизъм може ли обесниш горе долу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Има един прът които придава движението от скоростния лост до една поредица от няколко малки щанги и чак тогава идва скоростаната кутия.Точно на края на този прът има един болт за затягане и може тои да се е разхлабил,но както казвате че при по-високи обороти няма проблем това означава че просто синхронизаторите са заминали.Ако беше от разхлабения болт проблема щеше да е с всички предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 21 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Има един прът които придава движението от скоростния лост до една поредица от няколко малки щанги и чак тогава идва скоростаната кутия.Точно на края на този прът има един болт за затягане и може тои да се е разхлабил,но както казвате че при по-високи обороти няма проблем това означава че просто синхронизаторите са заминали.Ако беше от разхлабения болт проблема щеше да е с всички предавки. на канал може ли да се види тоз болт при мен не е до оборотите или влиза или не влиза и натискам пак съединителя да влезне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Точно на канал трябва да стане това.Като си под колата проследи къде са тези щанги и малко след тях ще видиш и въпростния болт и прът.Намира се точно на началото на тунела на купето над мястото където се съединяват двуцевката на изпускателните тръби и аспуха.Има една алуминиева кора която ще трябва да разбуташ за да имаш добър достъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 ...синхронизатори колеги, какво да се прави ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 21 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Точно на канал трябва да стане това.Като си под колата проследи къде са тези щанги и малко след тях ще видиш и въпростния болт и прът.Намира се точно на началото на тунела на купето над мястото където се съединяват двуцевката на изпускателните тръби и аспуха.Има една алуминиева кора която ще трябва да разбуташ за да имаш добър достъп.благодаря колега утре може да мина през канал да видя дали е от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Не мога да дам съвет - защото не съм се сблъсквал с такъв проблем ...Но да пусна малко пояснения - колегите които се оплакват са с А3 - там лостовата система е заменена от жила и канала няма да помогне - виждат се отдясно на двигателя - даже са достъпни като отвориш капака. Питах един майстор за тези жила и получих отговор - "Не ги пипай, че ще стане по-зле" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 22 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Не мога да дам съвет - защото не съм се сблъсквал с такъв проблем ...Но да пусна малко пояснения - колегите които се оплакват са с А3 - там лостовата система е заменена от жила и канала няма да помогне - виждат се отдясно на двигателя - даже са достъпни като отвориш капака. Питах един майстор за тези жила и получих отговор - "Не ги пипай, че ще стане по-зле" точно днес като качих на канал не видяхме нищо като лостчета а намерихме жилата намират се точно до въздушния филтър дръпнахме маншончетата около тях и наляхме малко масълце пък да видим какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 точно днес като качих на канал не видяхме нищо като лостчета а намерихме жилата намират се точно до въздушния филтър дръпнахме маншончетата около тях и наляхме малко масълце пък да видим какво ще стане Най-вероятно - нищо! Нали ви казах ,че е от синхронизаторите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване