ivooo Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 (Редактирано) трябва ми нов или втора ръка помагаите колеги номер 2 на снимката, като буквата след номера е ,,н,, софия Редактирано 15 Януари 2011 от ivooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 ти сигурен ли си колега че твоя не работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Как се проверява дали работи защото и аз имам съмнения за моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivooo Публикувано 15 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 ами да с него качва оборотите на 3000 без значение дали е студена или топла без него са около 700 ниски това е и мнението на маистора ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sick_fuck Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 сменяй майстора ти нищо не разбира на моята тоя клапан не взима от никъде вакуми и работи нормално маторя.от друго ти е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 определено аз доколкото знам тоя клапан отваря и затваря като даваш газ при определени обороти взима импулси от реле което се намира долу в ляво под воланът , а можеш да си го провериш лесно разкачаш го от карба даващ му + и- то си гима обозначени на него с 2 кабелчета от акумулаторът и ако цъка значи си работи , аз да ти кажа колега съм почти сигурен че работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2011 ами да с него качва оборотите на 3000 без значение дали е студена или топла без него са около 700 ниски това е и мнението на маистора миМного елементарно се проверява самия клапан дали работи - вади се при работещ мотор маркучето отстрани на клапана и ако оборотитепаднат до нормалните ,означава че релето което го управлява е заминало или има проблем с ел. връзката в буксата.Има и друг вариант - при закачени нормално маркучета и извадена букса се подава на крачетата на клапана + и - . Ако оборотите паднатдо нормалните , значи клапана си работи . Самия клапан образно казано представлява един вентил който спира и пуска вакуум към изпълнителнатамембрана на демпфера на първа камера . От другата страна на клапана също има щуцер който трябва да не е затапен плътно и да има връзка сатмосферата иначе клапана няма да работи нормално . Самия клапан се управлява с потенциал "+" който в нужния момент идва от реле 68 което сенамира под волана . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 става и от форд. моя клапан така ми го направиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване