stingray Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Две мнения по-нагоре го пише - Б7 седан с малка навигация, без автоматични чистачки и огледало за обратно виждане, с индикация за изгорели крушки на ФИС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iwailo0o1 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Значи, аз съм със High-line модул , но изглежда ключа за CH / LH светлините е някакъв мираж ,така че има ли вариант просто 24ти пин от 32пинова букса да се свърже към маса,както е при А3 и евентуално в бъдеще да му сложа едно фотореле ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 ключа за CH/LH е 20 лири в Англия така че ново от Ауди в Бг ще е около 50 лв казвам го от опит тъй като си купих ново за мен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 14 часа, Iwailo0o1 написа: Значи, аз съм със High-line модул , но изглежда ключа за CH / LH светлините е някакъв мираж ,така че има ли вариант просто 24ти пин от 32пинова букса да се свърже към маса,както е при А3 и евентуално в бъдеще да му сложа едно фотореле ? При А3 не е свързан към маса! На маса се поддава единичен импулс за активирането на функцията. След това пинът остава свободен. Вариантът с фотореле е неприложим. Преди 7 часа, mishleto написа: ключа за CH/LH е 20 лири в Англия така че ново от Ауди в Бг ще е около 50 лв казвам го от опит тъй като си купих ново за мен ! Цената в Порше e 72 лева с включеното ДДС: Редактирано 11 Октомври 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 И защо да е неприложим като фоторелето ще действа като прекъсвач на масата към пин-а?! Аз в момента съм си сложил най обикновен прекъсвач и когато си поискам подавам маса към пин 24 и си имам функцията за която говорим тук. При замяна на ключето с фотореле ще се автоматизира системата! Аз поне така мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iwailo0o1 Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Точно това ми е идеята! Релето ще го играе играе прекъсвач и тоя златния ключ просто не ми е необходим,понеже целя всичко да е автоматично..а и няма да ходя да крада дърва,така че не е проблем. На стария ми Голф 4ка бях направил така и работи в продължение на години без никакви проблеми,а струваше около 5-6лв. двете релета,с кабелите и клемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 (Редактирано) Ако при В7 бутонът е задържащ (тоест с две позиции - ON/OFF), то тогава може да се направи с фотореле. Но ака бутонът е както при А3 8Р (незадържащ), то тогава не става. Нека колегите с такъв бутон на кажат от кой тип е. Update: Погледнах схемата. Бутонът е задържащ. Моя грешка, при В7 еприложимо управление с фото-реле. Редактирано 13 Октомври 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Удобно ли ще е някой да синтезира всичко в едно мнение, че е пълна какафония Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iwailo0o1 Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 (Редактирано) Ето го и моят резултат по въпроса : https://www.youtube.com/watch?v=t2SjIfS0d44 Масата към пин24 на модула минава през фотореле,което сработва в момента на отключването на колата и изключва минута след като я заключиш с цел щадене на акумулатора,понеже при режим на стендбай релето има консумация от 40мА. Все още не съм монтирал фоторезистора,но тези дни и това ще стане. Захранване за релето взех от пин 1 на ключа за фаровете,който щом свети (заедно с ключа за аварийните) значи и релето работи. Редактирано 30 Октомври 2016 от Iwailo0o1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Супер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 На 13.10.2016 г. at 19:57, stingray написа: Удобно ли ще е някой да синтезира всичко в едно мнение, че е пълна какафония ще се радвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B()b! Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Здравейте някой може ли да ме ориентира какъв е пина на 32 пиновата букса не мога да намеря подходящ и от къде мога да си взема един Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 (Редактирано) Здравейте, Разполагам със затъмняващо огледало от B8 и сензор за дъжд/светлина от B7. Оправих си стойката на огледалото да ми пасва на държача на огледалото на Б7-цата, Искам да ви попитам ако някой е запознат, ако използвам долната схема на свързване, ще имам ли проблеми с подкарването им с ключ с "авто" функция, но без врътката за DRL. Фаровете ми са обикновени с вградени биксенонови лупи и не ми е нужна функцията "изпрати ме до вкъщи", използвам си функцията на халогените за дневни свелини. ПП: разгледах схемите на огледалата от б7 и б8 и изходите на пиновете им са идентични. Поздрави. Редактирано 2 Септември 2017 от batko_miro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Да събудя малко тази тема с питане. Някой знае ли кой от 3-те червени,дебели кабели под бушоните при А4 (B7) не е с постоянен + тоест прекъсва като изгасиш колата и е вързан през контакт ... ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 С червен кабел се означава Телминал 30 (тоест, постоянен плюс). Търси черен кабел, може и да е с жълта или друга нишка, но с черен се означава Терминал 15 (плюс при контакт). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Незнам дали ме разбра за кои кабели говоря,питам дали някой от трите червени дето са под бушоните,които са затегнати с гайка 10-ка,някой е с + ама през контакт ... или къде да намеря такъв кабел да вържа един кабел с кабено ухо на такъв непостоянен + ??? Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Разбрах те отлично и ти отговорих! Търси наоколо черен кабел и провери него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Само за инфо, Свързах днес аутодим огледало от б8 и сензор за дъжд/светлина за б7, използвайки схемата по-горе. След кодировка в central electric всичко работи коректно. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Едно питане по полу-тази тема. Ретрофитнах само огледало със затъмняване но: Понеже не ми се занимаваше да търся непостоянен + го вързах на постоянен такъв,през бушон и както си го пише по книгите. Питането ми е,ясно е че има копче за изключване и включване на функцията но мен ме притеснява,проблем ли е,че е на постоянен + и до него постоянно ходи ток,а не както е през контакт т.е непостоянен плюс? Може ли да изгори или натовари нещо или евентуално подсветката на копчето да замине при постоянно светене? Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 На 23.10.2017 г. at 19:14, bsdnikolov написа: Търси наоколо черен кабел и провери него. Няма наоколо черен и на трите е постоянен плюс. Наоколо е само релета,релета,релета,букси,модули,жици ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 При свързване на огледалото и сензора по показаната схема, подсветката на копчето му работи само когато навън е тъмно, а огледалото работи когато се отключи колата, не през контакт, фарове и т.н... Като се заключи, само се изключва след някакво време. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 За подсветката на копчето и светло/тъмно разбрах. Обаче когато е с прав + и - ... не се изключва след определено време като излезеш и заключиш колата или извадиш ключа от контакт-а,защото до него постоянно стига ток и в гаража е все тъмно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Не знам за подсветката на бутона дали е лабилна... За решение се сещам да го свържеш с управление от плафона, там има + след контакт. Само че сигурно ще трябва да използваш някакво реленце, защото не знам тока, който стига до плафона дали ще е достатъчен за двата консуматора. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Не става през плафона. Както и да е ... да се надяваме,че ще изкара дългии времена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_pr Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Здравейте, прочетох темата назад и някои неща се покриват с моя проблем, и са дискутирани, но не успях да си отговоря на конкретния проблем. Колата е А4 Б6, като фабрично имам автоматични фарове с електрохроматично огледало и светлинен сензор на него, както и бутон за CH/LH до ключа за фаровете (който има и Ауто позиция). Проблемът е, че Central electric модулът ми завършва на буквата Е и след като се опитах да направя кодинга през VCDS, за да активирам дневните светлини, програмата показва, че модулът не разпознава светлинния сензор. Някой има ли представа дали този модул наистина разпознава сензора и евентуално да търся другаде проблема, или просто фабричният модул (предполагам завършващ на F), впоследствие (поради някакъв проблем) е заменен с такъв по-нисък клас(завършващ на Е)? Също така изкара грешка в ключа за фаровете, но не я запомних каква беше точно. Идеята ми беше да активирам дневните светлини и да се управляват посредством светлинния сензор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване