Jump to content

AFN мотор - забива. Клапан N75 ?


neverended

Recommended Posts

Няма да е зле да кажеш поне от къде си, та ако някой има идея да те насочи.

От София съм, но това не означава , че не мога да отида и някъде другаде ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С.

Май разбрах къде бъркам. Нещата ги виждах леко наопаки. Затворената геометрия всъщност насочвала малкото въздух към върха на лопатките за по-голям въртящ момент и е затворена в ниските обороти.

Благодаря за отделеното време и търпение :wall::zustimm:

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, можеш ли да ми направиш настройката на актуатора, ако се окаже, че се налага? :hilezh:

На Л.С съм ти пратил координати! :rolleyes:

П.С.

Май разбрах къде бъркам. Нещата ги виждах леко наопаки. Затворената геометрия всъщност насочвала малкото въздух към върха на лопатките за по-голям въртящ момент и е затворена в ниските обороти.

Благодаря за отделеното време и търпение :):hilezh:

Евала,знаех си ,че ще го разбереш!Иначе на кафе и кола можеше да си го разясним и двамата! :flehan::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Евала,знаех си ,че ще го разбереш!Иначе на кафе и кола можеше да си го разясним и двамата! :hilezh: :hilezh:

Е що не каза по-рано, че има и такава опция, ми се мъча да мисля и да пиша :hilezh:

Шегувам се, но важното е че днес научих доста, което предполагам ще е полезно и на други. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники,знаеш моя мотор,управлението на турбото при мен е с вакум,при теб с налягане.Ефекта е еднакъв.

Колегата да си провери вакумите,дали управлява акутатора,проста проверка ,двама човека единия дава газ на място ,другия си държи пръста на лоста на акутатура,като се подава газ по рязко,лоста се движи надолу,като се пусне педала на газта,лоста се връща нагоре,в общи линии е това,трябва да се има в предвид и колко е хода на лоста около 1-1.5 см грубо .,ПАк тест ,мотора изгасен ,единия пали другия с пръста на акутатора,вакума веднага дърпа лоста нагоре.Пресен пример Коцето .На мен ми беше слаб вакума заради протрито мъркуче от пласмаса,накрая ще го снимам и след чипа турбото не се отваряще като трябва,при рязко подаване на газ ,помпата за вакума си увеличава съответно оборотите,компенсира загубата на вакум,турбото се отваря както трябва и в точно този помеждутък преди да се задейства Н75 колата колата полудяваще за 2-3 секунди върти гуми в движение, на ВАг показа голям пик при надува и след щателна проверка се откри виновника, протъркан пластмасов мъркуч. Сега слава богу миряса малко пущината ама приплъзва съединителя,пак Коцето свидетел и така,пренадуването е свързано с вакуми,клапани ,геометрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен се получи същото, освен че ми почистиха всичко/ЕГР,турбо,колектори,интеркулери/ ми намалиха налягането на турбината и всичко се оправи. Направиха го в движение с Вагкома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги, моля ви се качете една снимка на такъв мотор и ми покажете къде е пустия му клапан N75, че явно съм много смотан и по тези схеми който намирам из форума и нета немога да се ориентирам :hilezh::):) ааа ако може и дебитомера да отбележите къде е :):)

Редактирано от dacataa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерът е точно на изхода от въздушния филтър. Турбината знаеш ли къде е? От нея излиза лостче завършващо с цилиндър (актуатора на геометрията). В него влиза вакуум макруче. Проследяваш маркуча и в другия му край ще намериш Н75.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж това. Как се проверява Н75 TDI 110 AHF - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98478

Редактирано от Marcus Aurelius
форматиране
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги. Аз карам от скоро А4 1.9 90к.с. Прочетох какво сте коментирали за забиването на колите Ви, и реших и аз да попитам нещичко, защото никак не разбирам от тези неща. Та проблемът ми е:

Когато тръгна с колата извън града, а на мен ми се налага всеки ден, при 1-2и3та предавка нямам проблем. Когато закача 4та, колата вдига 2400-2500 и като че ли изведнъж спира да ускорява и то осезаемо все едно съм си махнал крака от газта. При смяна на 5та същата работа, от 2000 до 2500 ок, след това някой ме дърпа от зад. Само реве и ускорява бавно все едно нямям турбо. Пак закачам 160-170 но трудно и мудно. Да не говорим че види ли малко баир.... и край. Когато направи този номер, и да свалям скоростите все тая, само реве, а ускорение почти 0. Какъв може да е спотед вас проблема. Ходих на един майстор в нашия град, той милия едва не го набих. Един такъв мудееен...но както и да е. Та този майстор ми закачи колата на компа, и ми каза че имам грешка в наляганеро и скороста(каквото и да значи това). Попитах го кога може да ми я оправи, той ми изтъкна хиляди причини и сумаот около 300-500лв. А...и бил нямал време сега и така вече 4месеца му званя и той нама време. Моля да помагате с съвети и да кажете каде се намира това лосче на актуатора, че и аз да се пробвам да го раздвижа малко. Много ще съм задължен. :help::flehan::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

023952961.jpg?r=0

023952941.jpg?r=0

Колега, искам да те питам дали има разлика при 90 и 110 к.с., защото това нещо H75 на снимката в моята кола не можах да го намеря. На обозначеното място на снимката го нямям. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е? Благодаря ти предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...