audipower Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 От доста време когато е студено на вънка, и като мина през легнал полицай, или някаква по-сериозна неравност отпред от лявото колело се чува много гадно скърцане. прави само когато е студено. Мисля си че трябва да е нещо по макферсона, защото носачите са на около 3000км. Ако някой има представа какво може да е ,или се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 (Редактирано) Брат, това че са само на 3000 км нищо не значи. Всичките ли смени или само някой и друг разбит? И с какви ги смени?Скърцане идва най-често от разбит шарнир, а по твоята кола отпред има предостатъчно шарнири. Влиза вода и става скръц-скръц - като каруца.Все пак говоря за C5 и нагоре - не си уточнил модела, ако си със С4 - то какви носачи си сложил да дадат толкова бързо фира.Не че и амортисьор не може да скърца, ама много рядко да се случи. Много по-рядко отколкото шарнири се разбиват. Редактирано 3 Март 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 На 1000% са тампоните на стабилизиращата щанга! Това е редовен "проблем" особено ако не са сменени с качествени! Дори да им няма нищо си скърцат от време на време! Имал съм го този проблем и го имам и затова съм сигурен, че е от там! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genitrans Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Аз заради такива скърцания , от 10 години на всички шарнири дето монтирам , си тъпча стабилно грес.Без значение дали е А6 или МБ Актрос . Ама щото са си мой.Ако съм някой сервиз , как пък не бих взел да тъпча някой менте шарнир.Нали трябва бързо да ти взема парите и да залагам другия.С две думи - изчакай малко да се позатопли , провери за луфтове и ако нямат , разкачи шарнирите и сложи малко грес. Ако имат луфтове ,се обади на Муфталкис или някой друг от форумните доставчици за нови шарнири.Ама не забравяй да си вземеш и греЗ .Тия старите шарнири , ако ги смениш не ги изхвърляй , ами си ги прибери някъде по стрничните джобове в багажника и когато няма много киризи , мое ги метнеш по джамовете , дето си ги взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 (Редактирано) Щом го чува само отляво едва ли да са тампоните на щангата. А това с метане на шарнири по джамове - нямам думи Колата е С5 - там има достатъчно шарнири, да скърцат! Редактирано 4 Март 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audipower Публикувано 5 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Носачите съм ги сменил сичките миналата година. Взех ги от колегата muftalcho така, че напрактика са почти нови. Колегата каза, че в шарнирите имало грес и не съм и слагал допълнително. Минал сам с тях има няма 3000км. Смятам, че проблема може да е от друго място, но от носачите се съмнявам. Относно отговора на колегата който е 100процента сигурен, че са тампоните на стабилизиращата щанга, искам да попитам каде точно се намират, колко са на брой и лесно ли се сменяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Ако мислиш брат, че тия носачи дето си ги сложил са много читави - твое право си е, ама си ги провери все пак. Че евтиното до нищо добро не води. Не казвам, че трябва да се хвърляш на най-скъпото, но не бъди толкова убеден, че не е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Тампоните на стабилизиращата щанга са два, отпред и отдолу като погледнеш ще ги видишзахванати на магарето с по една скоба и една или две гайки М8.Сменят се много лесно, но един по един. За улеснение може да разкачиш от едната страна биалетката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audipower Публикувано 6 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Забравих да кажа, че точно преди да сменя носачите със нови, тоест миналата зима пак го имаше това скърцане. Като се позатопли малко на пролет ги смених всичките, и лятото немаше ядове .Сега зимата пак се появи. Следователно тепмературата му влиае по някакъв начин. А в щарнирите спецялна грес ли се слага или мога да сложа каквато имам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 7 Март 2011 Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 (Редактирано) Провери маншончетата на шарнирите дали са здрави - някъде е проникнала вода. По принцип и на най-евтините носачи слагат доволно грес в шарнира. Но ако се прецака маншончето - вътре влиза вода, кал и тн и дотам. Смазване ще помогне само ако подмениш маншончето с ново и още не е дал шарнира фира. Има ли луфт - нов носач. Разбира се може да скърцат и тампони на стаб-щангата, ама там е лесно - пръскаш с нещо смазващо - ако утихне - от тях е. Можеш със спинцовка да вкараш масло в шарнирите - когато уцелиш скърцащия - просто ще спре да скърца и ще знаеш кой е. Редактирано 7 Март 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване