Jump to content

Recommended Posts

Като цяло ПЪЛНИ глипости, че са супер, еми не можеш да кажеш на черното бяло и обратното, перфектни са. Е естествено ако са на RS6 и за под 10к км. могат да свършат, ако притежателят им е със самосъзнание на Шумахер. За един сезон почти не са мръднали, тоест първите 10к км. със сигурност са минали и определено има да минат още 5-6 пъти по толкова. Единствения недостатък мисля, че е цената, по спомен малко скъпи бяха, нещо от порядъка на 1000 лв. за 4- те броя по 250лв./гума.

Кой купува подобни гуми за да кара бавно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са ли по-сигурни от стандартните "неспортни" гуми, дори когато се карат бавно? Изобщо какви са минусите на спортните гуми при неспортно шофиране, освен предполагам малко по-твърдо возене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че при закупуването цената на спортни гуми е поне с 1/3-та повече от обикновени на същия размер. Другото си зависи изцяло от конкретните гуми. Има спортни много меки, и обратното адски твърди. Идея да караш градско със слик няма! Смисъл също. Пистите почти винаги са идеално гладки, градските улици не....всеки се сеща как ще се почувства ако балонира скъпа гума в някой кратер :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За износването на RT-то не мога да кажа нищо, аз избирах между него PS3 и новата potenza и ибрах RT-то. Много хвалят дънлопа по германия но нищо не споменават за износването а и незнам дали е възможно за толкова малко време да има впечатления гумата е от тази година, мойте са с дот 0512.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой купува подобни гуми за да кара бавно ?

Еми бавно не, но максимално в рамките на закона ! Относно загряването, колега да не караш болид, че да ти е нужно да загряваш гумите. Спрямо колко са меки, за сега мога да кажа, че са доста по- безшумни ( не съм сигурен до каква степен съществува връзка между шума и това колко е мек протектора ) от: Potenza, Energy SAVER пак Michelin, Pilot Alpin и Primacy, разликата между изброените и Pilot Sport-а е съществена, като за Saver-a мога също да кажа, че са изключително издържливи на износване, на А4- ката вече 100к км. са минали, тя е квадро, тоест нелека :hilezh: нормално каране и са някъде на средата на живота си. Изключителен плюс за мен е, че в мокро време и то сериозно мокро автомобилът се чувства изключително стабилен, като залепен за асфалта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, това звучи далеч по-приемливо. Още един въпрос, тези гуми добре ли държат на студено или имат нужда от загряване?

wolff1, има маxx ТТ, обаче според тестовете новите RT са много по-добри.

по добри от към износване на макс тт? и колко по добри, в теста на адац за 2010, тази гума е 2ро място? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...