shpeksi Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Като цяло ПЪЛНИ глипости, че са супер, еми не можеш да кажеш на черното бяло и обратното, перфектни са. Е естествено ако са на RS6 и за под 10к км. могат да свършат, ако притежателят им е със самосъзнание на Шумахер. За един сезон почти не са мръднали, тоест първите 10к км. със сигурност са минали и определено има да минат още 5-6 пъти по толкова. Единствения недостатък мисля, че е цената, по спомен малко скъпи бяха, нещо от порядъка на 1000 лв. за 4- те броя по 250лв./гума.Кой купува подобни гуми за да кара бавно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qwer6 Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Не са ли по-сигурни от стандартните "неспортни" гуми, дори когато се карат бавно? Изобщо какви са минусите на спортните гуми при неспортно шофиране, освен предполагам малко по-твърдо возене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Това че при закупуването цената на спортни гуми е поне с 1/3-та повече от обикновени на същия размер. Другото си зависи изцяло от конкретните гуми. Има спортни много меки, и обратното адски твърди. Идея да караш градско със слик няма! Смисъл също. Пистите почти винаги са идеално гладки, градските улици не....всеки се сеща как ще се почувства ако балонира скъпа гума в някой кратер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 За износването на RT-то не мога да кажа нищо, аз избирах между него PS3 и новата potenza и ибрах RT-то. Много хвалят дънлопа по германия но нищо не споменават за износването а и незнам дали е възможно за толкова малко време да има впечатления гумата е от тази година, мойте са с дот 0512. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 14 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Кой купува подобни гуми за да кара бавно ?Еми бавно не, но максимално в рамките на закона ! Относно загряването, колега да не караш болид, че да ти е нужно да загряваш гумите. Спрямо колко са меки, за сега мога да кажа, че са доста по- безшумни ( не съм сигурен до каква степен съществува връзка между шума и това колко е мек протектора ) от: Potenza, Energy SAVER пак Michelin, Pilot Alpin и Primacy, разликата между изброените и Pilot Sport-а е съществена, като за Saver-a мога също да кажа, че са изключително издържливи на износване, на А4- ката вече 100к км. са минали, тя е квадро, тоест нелека нормално каране и са някъде на средата на живота си. Изключителен плюс за мен е, че в мокро време и то сериозно мокро автомобилът се чувства изключително стабилен, като залепен за асфалта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Благодаря, това звучи далеч по-приемливо. Още един въпрос, тези гуми добре ли държат на студено или имат нужда от загряване?wolff1, има маxx ТТ, обаче според тестовете новите RT са много по-добри.по добри от към износване на макс тт? и колко по добри, в теста на адац за 2010, тази гума е 2ро място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване