a4kata_pz Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Здравейте колеги!Аз съм нов във форума.Карам А3 1.8 97-ма от 4 години и съм много доволен.Преди 2 месеца си купих А6 2.5TDI 2003 163коня.До сега колата върви перфектно ,обаче одеве ме заряза на една бензиностанция .Сутринта още ми изписка ,че няма масло.Долях един литър ,запали и си карах до одеве ,докато пак изписка ,че няма масло.Е да ,ама масло има!Въртя ключа ,почва да писка и да ми показва оня гаден чайник...някакви идеи от какво може да е?Аз си мисля ,че явно датчика нещо се е*ава ,но не съм чак такъв спец ,за това искам вашето мнение.Благодаря предварително!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Датчика за нивото на маслото явно е заминал, лесно се сменя и не е скъп... НО не би трябвало да не пали от това, тя само си пищиТи преди да налееш 1 литър провери ли до къде е маслото на пръчката ? Да не ти е заминала маслената помпа и ти да си си покарал на сухо ?Като опиташ да завъртиш какво става ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_marinov Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Здравейте колеги!Аз съм нов във форума.Карам А3 1.8 97-ма от 4 години и съм много доволен.Преди 2 месеца си купих А6 2.5TDI 2003 163коня.До сега колата върви перфектно ,обаче одеве ме заряза на една бензиностанция .Сутринта още ми изписка ,че няма масло.Долях един литър ,запали и си карах до одеве ,докато пак изписка ,че няма масло.Е да ,ама масло има!Въртя ключа ,почва да писка и да ми показва оня гаден чайник...някакви идеи от какво може да е?Аз си мисля ,че явно датчика нещо се е*ава ,но не съм чак такъв спец ,за това искам вашето мнение.Благодаря предварително!Поздрави! колега ако не си отстранил проблема заповядаи да я видим ето и тел 0889245041 занимавам се предимно с ауди и бмв имам диагностика ако решиш нешто звънкаи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Преди да долея ,маслото на щеката беше под минимум-а.Сега като е автоматик ,няма да може да се дърпа ,нали?Ще трябва да търся платформа :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Реално погледнато може да я теглиш, но не е препоръчително ... иначе слагаш автомата на "N" и влачишНо А6-цата си е тежка кола, без серво и спирачки си е приключение ... та ако става въпрос за километър-два тегли, но иначе по-добре на платформаА къде е тая бензиностанция дето си закъсал ? Може да се намери човек да и хвърли бърз поглед на място и евентуално да я запалите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Днес я закарах в сервиз на Пловдив /с платформа/ и ми казаха много неприятни думи Или ГНП-то ,или електрониката!Някой знае ли дали ако намеря ГНП на старо ще работи и дали си струва рискът?Или да плащам 4 бонбона и да ми носят ново от Германия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Егати помпата за 2.5 TDI, че тя мойта за 3.0 TDI Common Rail не е толкова скъпа ....Я ги виж тия англичани:http://www.dieseljones.co.uk/diesel-fuel-pumps/audi-diesel-fuel-pumps/audi-a6-diesel-fuel-pump/Някаква голяма фирма с 40 години история по дизелите са, ремонтират всичко (особено Бош) и дават гаранции. Така като гледам, помпа за 2.5 TDI е около 700-750 паунда, с пощенските сигурно ще прескочи 800 ... пак е наполовина на цената, която са ти казалиАко обикаляш по моргите ще си вземеш нещо, но колко ще работи ? Може и да спестиш хилядарка, но след 2-3 месеца пак да има същата тема ..Единственния недостатък на варианта с англичаните е, че ще поседиш без кола 3-4 седмици ... но от друга страна търпението е добродетел И има кажи на онея от сервиза да кажат точно помпа или електроника е, че да знаеш какво търсиш.. да ти дадат оригиналния номер по VAG на помпата за да е ясно какво ти трябва, било то ново или рецикле с гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4kata_pz Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Между другото ,това дали е актуално и надеждно?http://emk-33.com/shop/product_info.php?products_id=57002 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorbata 32 Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Здравей колега!В момента и аз съм на същото дередже с моята .От сервиза където съм я оставил ,занесоха ГНП-то в БОШСУПЕР ДИЗЕЛ. Там са казали че има за смяна на някакви мембрани и буталца,за което искат 960 лв.+ 1 година гаранция.Ако ти се окаже електрониката излиза някаде от порядака на 400 лв. (+ пари за качване и сваляне).Дано ти се окаже най лекият варянт.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване