brunobanani Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 (Редактирано) Проблема с климатика е описан в следната тема:Проблем климатика - не сваля под 14 градуса!А ето и решението:След като се мъчих цяло лято с хладък въздух, който на дълъг път при висока скорост и на 3-та степен на вентилатора се понасяше, но в градски условия на практика бе неприложим реших да послушам един таксиджия за нов сервиз за климатици в Пловдив, които били много добри. Викам си "чакай да мина да вида" може пък да е някаква дреболия.Момчетата се оказаха много любезни и веднага ме приеха. Закачиха системата на един контролен уред приличащ на газова печка (нещо което пълнача, който ми напълни системата първоначално нямаше) и установиха, че фреон има и дори прави малко по-високо налягане от нормалното и всичко изглежда наред, но и те се озадачиха защо не сваля под 14 градуса.Решиха да източим системата и проверят все пак дали количеството на фреона не е по-малко от необходимото и допълнят ако има нужда. По данни от етикета на капака за В4 трябвало да е 700 гр. Включиха машината на източване и тук дойде изненадата ... 700 гр. > 800 гр. > 900 гр. > 1 литър > 1.1 л.> 1.2 > 1.3 литра !?!?!? Оказа се че имам двойно повече фреон от предписаното !?Дори и те се изненадаха как системата е издържала и не съм получил някаде пробив. Върнаха обратно само 700 гр. както е по книжката, запалих ...и О, ЧУДО !!! - за 2 минути температурата на изхода на въздуховодите достигна 4 градуса !!!Оставих 10 лв. за тази манипулация и вече зъзна дори в града на 2-ра степен на вентилацията само 2-3 минути след като е подкарам.Та, колеги ето и още една причина, която може да доведе до неправилно функционираща система - не недостатъчно, а прекалено много фреон!Аз лично не мога да си обясня защо така става, но явно има някакъв негативен ефект върху системата. Внимавайте с пълначите. Тези дето имат само бутилки и часовници явно въобще не са в час и пълнят ли пълнят само и само да вземат повече пари. А като не духа студено вдигат рамене и ... ходи се оправяй някаде другаде. Да не говорим, че можело и да се избуши системата.Ето и картана сервиза къде може да го намерите, ако сте от Пловдив. В тракия до р-т Каменград в зона В12 - голяма сива сграда срещу спирката - сервиз АВТОКЛИМАТИЦИ пише и Исузу май. Редактирано 10 Август 2007 от brunobanani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Както разбирам 600 гр. фреон си вътре , няма ли компенсацийка за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 10 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Както разбирам 600 гр. фреон си вътре , няма ли компенсацийка за това.Да бе ... трябваше да им искам 60 лв. или в едно шише да ми го наточат за вкъщи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Да беше викнал някой без фреонче .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 10 Август 2007 Доклад Share Публикувано 10 Август 2007 Бруно радвам се че си решил проблема. Най-полсе един да пише че си е решил проблема и в какво се е състоял той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeOnEdge Публикувано 21 Август 2007 Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 (Редактирано) Проблема с повечето фреон би трябвало да е : повишено налягане в системата->частично изпарение на фреон в изпарителя->ниска ефективност. Освен това е имало опасност да отиде течен фреон на входа на компресора->хидравличен удар->обикаляне по авто моргите Редактирано 21 Август 2007 от BeOnEdge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 21 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2007 Освен това е имало опасност да отиде течен фреон на входа на компресора->хидравличен удар->обикаляне по авто моргите Олеле майко ... ще ида да запаля свещичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts