Leoncho Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Привет колеги,бях пуснал тема,че търся скоростна кутия за ауди.Та значи проблема е следния-откакто го взех преди 6 месеца ми ромоли скоростната кутия и вие и го карам така понеже нямам време да я сменя или отворя.Ходя на две работи и просто не ми остава.Та да попитам вас,най-вероятно имам разбит лагер(и)-ако някой е имал таскъув проблем,понеже от доста кутии на аудита съм чувал,ама хората си карат.......да каже кой лагер точно и за какви пари става въпрос-да си правя сметката,щото не искам да давам 250-300 за кутия. Да кажа,че колата е Ауди 80 б3 1989 с двигател NE 90 коня точно а модела на кутията е АМК,не че има значение ама все пак информативно.Чакам отзиви :rolleyes: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Не разбрахме:проверено ли е дали има масло в кутията,точното ли е и дали е пълна догоре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leoncho Публикувано 30 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Масло си има колкото е нужно и така си дойде колата,не съм го сменял,ама това е лагер 100% просто не знам кой е точно и затова се обърнах към вас,да може някой ако е имал проблем да ми каже за да си взема нов и да го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 На всички предавки ли го има проблема?Ако е така лагерите на диференциала са заминали или имат прекалено голям луфт.Може да се провери като се хване фланецът на вътрешното каре и се раздвижи нагоре надолу.Не трябва да се усеща хлабина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian990 Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 колега имах същият проблем с моето, а то е точно същото като твоето.Смених лагерите на пиньона(бяха с паднала циментация) - шумът стана по-лек и то само като карам на зад или спирам на скорост.След това смених и тези на диференциала,но шумът си остана. Така я карам, но много ме дразни.Мнението ми е събери пари и направо смени кутията.Говорил съм с много майстори и те са ми казвали,че каквото и да сменяш,щом е започнала да вие, ще продължава или ще се появявят други шумове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leoncho Публикувано 30 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Точно лагерите на пиньона са,и игления лагер на амбриажна ос.Някой знае ли каква цена са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivang19 Публикувано 1 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2008 Точно лагерите на пиньона са,и игления лагер на амбриажна ос.Някой знае ли каква цена са?Имам скоростна кутия за в3 За 120 лева е твоя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 (Редактирано) Колега гледам, че и твоята кутия е АМК, пък с такава съм сега и казаха, че е от А4.Понеже предишната CMS 01093 имаше същия проблем като твоята, виеше дори и без да си на скорост. И добавка слагахме, но все тая.Номера и е АМК 06018, което би трябвало да означава: 6 януари 98г ако е от А4, но май е 88год, кото гледам, че и ти със същата.Надали я слагат и на А4Иначе е читава, никакви шумове,хубаво се сменят скоростите дори и при -15грИ защо АМК я няма ТУКДайте мнение Редактирано 14 Февруари 2008 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leoncho Публикувано 14 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Аз вече си намерих кутия AXC Ще я слагам,даже съм пуснал тема за нея,и аз съм с АМК,ами нещо съм склонен да мисля че са едни и същи АМК и АКМ,няма как другяче да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitio Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Аз вече си намерих кутия AXC Ще я слагам,даже съм пуснал тема за нея,и аз съм с АМК,ами нещо съм склонен да мисля че са едни и същи АМК и АКМ,няма как другяче да е Кадета как е ,на него праиш ли му нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leoncho Публикувано 14 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Абсолютно нищо му няма перфектен е нищо не му барам единия фар мисля да си сменя ,само лятото ходовата част му пообнових,че вече на 23тата му година почна да се обажда опела е кола,по която почти нищо не се бара,само яко каране тва е ,айде да не спамим повече ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitio Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 Кво говориш я си провери под краката,очаква те изненада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Аз вече си намерих кутия AXC Ще я слагам,даже съм пуснал тема за нея,и аз съм с АМК,ами нещо съм склонен да мисля че са едни и същи АМК и АКМ,няма как другяче да е ами провериси за да си сигурен. вдигни си колата от едната страна и вклучи първо на 1 предавка заварти двигатела един оборот на ръка и виж коло ще се заварти колелото,и така до 5-та скорост.същото и с другата кутия която е на земята,но не забравяи да я запънеш от едната страна.успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leoncho Публикувано 15 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Кво говориш я си провери под краката,очаква те изненада Опела е изкърпен навсякъде,няма ръжда и гнило,дъната му са сменени,единствено това е слабоста на опела-купето-по двигател и ходова част много рядко се пипа Стига спам вече еййй )А колега ми значи моята кутия АКМ дето е сега съм пробвал всичко 7 месеца кара така,няма какво да и проверявам,а тая дето я взех съм я пробвал на ръка АХС-то нищо не ромоли,нищо не вие,аз за тва я взех... отворих я-4.11 е главная передача старата и тя е 4.11 всичко е точно,другите колеги и те потвърдиха думите ми,остава само смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване