Jump to content

Въпрос за табло А4 с FIS


spb

Recommended Posts

Здравейте,

Монтирах си табло с FIS но понеже нямам модул за изгоряла крушка и датчик за нивото на течността за чистачките на дисплея ми светят тези два символа как мога да ги изключа . А също и нивомера за горивото не показва вярно, как може да му се направи настройка, защото при пълен резервоар показва на половината.

Kолата е А4 1.9TDi 2000г. а таблото е от А6 1.9TDi 2000г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при половин резервоар показва ли, че е празен ?

Ако е така извади стрелката, напълни резервоара до горе и я сложи на правилното място :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
А при половин резервоар показва ли, че е празен ?

Ако е така извади стрелката, напълни резервоара до горе и я сложи на правилното място :)

:) Не става така не се връща до нулата

Редактирано от spb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава изчакай лампата за бензина да светне и сложи стрелката на 0. Тогава поне уреда ще ти дава точна информация, кога ще ти свърши бензина :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката трябва да си е настроиш чрез ваг-ком. За чистачките ти препоръчвам да си сложиш датчик на казанчето (около 20лв е) и да ти работи поне. А за изгорялата крушка отиди при някой жичкаджия да ти замаси кабела на тази индикация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За крушките намерих кой пин е 16-пин на сивия конектор се дава на маса, 15-пин е за датчика от казанчето стрелките сам ги калибрилал с ваг ком и са точно както трябва . Няма ли някоя опция при кодирането с която да променя типа на датчика който използват за нивомера на горивото, може би при А6 използват друг тип нивомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За крушките намерих кой пин е 16-пин на сивия конектор се дава на маса, 15-пин е за датчика от казанчето стрелките сам ги калибрилал с ваг ком и са точно както трябва . Няма ли някоя опция при кодирането с която да променя типа на датчика който използват за нивомера на горивото, може би при А6 използват друг тип нивомер.

Има една опция на ваг-ком, която се променя литража на резервоара и от там стрелката показва различно, но не съм си играл да видя какви ще са резултатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес напълних резервоара и установих че не ми показва наполовина а показва на обратно когато е пълен показва че е празен и обратно показва точно огледално и когато е пълен ми свети колонката за гориво, сигнала който идва от датчика явно е обратен . Някой да има на идея как да го инвертирам или може би ел. схема на А6 Ц5 ще ми свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде да дава тази грешка с ВАГ ли? С ваг не ми дава никакви грешки.

Да с ваг-кома би трябвало да ти излезне. Другото, което се сещма е че се махаше и се слагаше пак някакъв бушон, но не помня точно кой. А третия вариант е да ти дам едни стойност на един от каналите с ваг-ком и да си поиграеш. И аз още един вариант се сещам :dance: да закачиш старото табло и да видиш на един точно определн канал какви стойности са зададени и дали на новото табло тези стойности са същите и ако не са съответно да ги промениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравеите! Сега чета темата та реших да попитам следното нещо: От време на време на дислея ми показва индикация за изгоряла крушка и пищи зумера. Интресното е че го прави и когато фаровете не са включени. От какво може да бъде и каде се намира този модул които го управлявя. Колата е Audi 1.8T 2000г. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите! Сега чета темата та реших да попитам следното нещо: От време на време на дислея ми показва индикация за изгоряла крушка и пищи зумера. Интресното е че го прави и когато фаровете не са включени. От какво може да бъде и каде се намира този модул които го управлявя. Колата е Audi 1.8T 2000г. Благодаря предварително

Това отвреме навреме да не е при натискане на спирачка? На Рейнджа като изгори крушка на стоповете и при първо натискане на спирачката казваше коя е изгоряла.

Поздрави

П.П.: относно проблема с резервоара - и аз имам такъв проблем, заедно с този на волтметъра дето показва над 16 при реални 13.9, та може по-нататък да помоля за помощ с това калибриране с VAG-COM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Монтирах си табло с FIS но понеже нямам модул за изгоряла крушка и датчик за нивото на течността за чистачките на дисплея ми светят тези два символа как мога да ги изключа . А също и нивомера за горивото не показва вярно, как може да му се направи настройка, защото при пълен резервоар показва на половината.

Kолата е А4 1.9TDi 2000г. а таблото е от А6 1.9TDi 2000г.

Здравей колега, ти сам ли си монтира таблото или отиде при майстор, ако сам ще може ли да ми обясниш как да монтирам табло с FIS на мястото на обикновенно табло? Буксата зад таблото съвпадат, обаче не разбирам как да направя връзката между лоста и таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ти сам ли си монтира таблото или отиде при майстор, ако сам ще може ли да ми обясниш как да монтирам табло с FIS на мястото на обикновенно табло? Буксата зад таблото съвпадат, обаче не разбирам как да направя връзката между лоста и таблото.

Да сам си го монтирах коя година ти е колата, колко пинови са ти буксите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сам си го монтирах коя година ти е колата, колко пинови са ти буксите?

97 година е колата 1.8 T. Буксите на таблото са синя и жълта, сега намерих табло с бордов компютър със същите букси, обаче има още 1 букса 20 пин и незнам къде да я свържа за даработи дисплея нормално и лостта имам, обаче между лостта и таблото нямам кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря колега! :hilezh: Лост имам обаче нещата му са много особени за мен и не съм сигурен че ще мога да ги направя. Днес пробвах да сложа таблото свързах кабел номер 5 светна кафяво с датчик завъншна темперетура, а дисплея показа -10 градуса, а разхода на колата над 50 литра на 100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря колега! <_< Лост имам обаче нещата му са много особени за мен и не съм сигурен че ще мога да ги направя. Днес пробвах да сложа таблото свързах кабел номер 5 светна кафяво с датчик завъншна темперетура, а дисплея показа -10 градуса, а разхода на колата над 50 литра на 100км.

Искаш ли схема за третата букса на таблото? А мисля, че и за лостчето имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да искам. Ще почерпя.

Пиновете на буксата са написани във .pdf файла, който ти е прикачил колегата.

А това е за лостчето:

Редактирано от K4m3n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега нещата ми се изясниха повече, обаче искам да попитам къде се намира 18 fuel consumption signa? (точно къде се намира в колата, за да мога да го свържа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Благодаря колега нещата ми се изясниха повече, обаче искам да попитам къде се намира 18 fuel consumption signa? (точно къде се намира в колата, за да мога да го свържа)

Това трябва да е 18 пин на ECU-to. Но като гледам схемата на твоето ECU трябва да свържеш 1пин на 20 пиновата букса с 9 пин на ECU-to а не с този 18-ти пин.

Редактирано от spb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...