Ivanu6ka Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 (Редактирано) Здравейте, колеги. Постоянно ми включва перката на радиатора дори и при студена кола, което ме наведе на мисълта за тем сензор. След като вързах VAG-COMа съмненията ми се потвърдиха- грешка 17664 темп сензор G62, късо или безкрайно съпротивление. Сложил съм снимка на грешката за инфо. Та може ли някой да ми укаже къде точно е тоя сензор, че на мястото му под радиатора зее дупка и го няма, явно е сместен някъде другаде. Колата е А4, 2002 г, 1.9TDI, 131 hp, двигателя е AWX. Редактирано 14 Юли 2009 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Виж това . За друг двигател е, но мисля, че може да е на г/д същото място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 15 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Между двигателя и щита...така ми се вижда от тези снимки. При мен там е невъзможно да се бръкне. Отлявата страна близо до щита имам някакъв датчик, на много трудно за бъркане място...с 4 жици водещи към него...възможно е да е това, ма не съм сигурен, а и на толкова кофти място да е...знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2009 Събирам още мнения и препоръки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 14 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 Да се похваля, а и да остане нещо за бъдните поколения"домашни майстори"! Намерих тоз изверг G62, там дето и предполагах. Точно зад двигателя, където се бях нагледал на датчика с 4 жици-качил съм схемичка де е! Има няколко леки особености, които открих и ще ползвам при следващи(не дай си боже) проблеми. Значи манипулациите се правят на студена кола, иначе ще се опарите !Първо за да достигнете до датчика е най-удобно ако се свали капака на въздушния филтър на двигателя. После не забравяйте да отворите и затворите разширителното казанче, за да спадне налягането, иначе ще изгубите като мен около 2 литра антифриз...най-малко ...а беше от червения ! Преди да свалите датчика си пригответе някаква гумена тапа или подходящ тампон, с който ще затапите дупката като свалите датчика, за да е минимално загубения антифриз. Датчикът се сваля като се издърпа надолу една пластмасова скоба и се издърпа. Има уплътнение, което е добре да не губите при изваждане. Аз почистих клемите на моя със спрей за контакти и след монтажа му обратно, не ми се е появявала повече въпросната грешка за G62. Лека и безаварийна на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване