Jump to content

stillchocho

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно stillchocho

  • Рожден ден 20.07.1981

Контакти

  • Website URL
    http://www.stop-bg.com/
  • ICQ
    143215563

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

stillchocho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. пак малко офтопик: бях веднъж в един "Opel VECTRA", или по-точно "Vauxhall" (с дясно ориентирано табло)... шофьора беше голям нервак, а аз за нещастие седях там където съм свикнал да имам пълен контрол над оправлението..... но нямах Не мога да ви опиша за краткото 20-ина минутно возене, колко пот потече от стрес . Едва ли не във всеки момент, когато "натисках" спирачния педал имах чувството, че има много сериозен проблем със системата, аколко пъти посегнах към волана... но уви напразно имах чувството, че съм направил дупки по ламарината отдолу... За сметка на това пък шофьора си умря от кеф, гледайки реакциите ми Веднага след като слезнах си помислих, какво ли е извънградското усещане.....???
  2. stillchocho

    Интересува ме

    абе QUATTRO-to си екстра отвсякаде... съвсем не е нормално да дърпа по-бавно от FWD... замислете се малко за сцеплението и т.н. освен това QATTRO-to е с процентно предаване спрямо осите, така че си е опечена работата... А за 2.8 само с предно за първи път чувам, знам че има 2.6, ..... също така ми се струва съвсем нормално 2.2 да е по-добър от 2.8 на това купе, защото според мен му е малко големичък..... обаче мисля, че 2.8Quattro няма да отстъпи на 2.2 предно.....
  3. Е то принципно е така, ама моето возило е малко по-стария модел..... за моделите (86-91 - яйцето) и (91-94 - В4) имам схемите, даже в доста добър вид - на ПДФ-чета, Ама лошото е, че доста от принципите са сменени, а и цветовете на кабелите не са същите.... а при мен точно това е проблема! От таблото с бушоните излизат некви кабелчета (оригинални), но след това по най-варварския начин, за тях са наставяни други кабели, всички с един и същ цвят - зелен, половината седят като свободни електрони , а останалите са вързани по странично добавяни елементи, като копче за бойлер за късите светлини и т.н. Да не говорим, че по таблото абсолютно нищо не свети, освен копчето за баланс на Тон-колоните , (което пък има 16 крачета със свързани за тях кабели, но освен входовете и изходите за двата канала (което прави 8), останалите незнайно каде отиващи, пак са прекъснати) Поне баланса мога да си го оправлявам и на тъмно Засега си изясних поне нещо: 1. светлините на бутоните по таблото трябва да светят когато подам контакт. 2. когато пусна габарити, светват - таблото с датчиците, светлините по арматурното табло, като пепелник, запалка и парно. 3. а пък жабката, касетофона и панелчето за касетки са си с бутони и трябва да светят при всяко отваряне, т.е. дори и без контакт и габарити. => трябва да стигат 3 кабела до там 1. директно от акумулатора (ел. таблото) за уреди, като касетофона 2. от контактния ключ, за ... за да огрява бутоните. 3. от копчето за светлините ... за да захранва цялата илюминация по таблото. сега обаче съм в процес на локализиране на цветовете на тия кабелчета.... абе много играчка е... друго си е със схемата Ще каже някой - абе голяма работа, не ти свети таблото... ама тука нищияко не свети.... т.е. не ме питайте какво става през нощта.... не виждам даже с колко карам, и дали съм сам в колата
  4. аз за филтър да ти кажа.... не знам каде във Варна имам, защото съм от София, ама ако искаш добър филтър, вземи си MAN - много са добри (немско качество) а са шпоне с 30% по евтини от всички останали
  5. имам проблем с електриката по колата, за което съм пуснал тема в "сервизи/ремонти" http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6578 . трябва ми някакъв софтуер за авто електро... за АУДИ 80 година на производство '84. Ще пробвам с ALLDATA... но все пак, дайте някое друго заглавие, или направо цяла програмка. Мерси предварително!
  6. И така... накратко - трябва ми ел. схема на автомобила ми... А как стигнах до тук... Един ден, след като прекарах поне един час в чудене, какво да правям, се сетих, че в колата ми има проблем с кабелите... ключето за фаровете е изкарано отстрани, няма мигачи понякога, по таблото нищо не свети, и т.н. да не говорим, че има поне 20 кабелчета, които просто ей така си висят във въздуха (по незнайни причини). След демонтирането на арматурното табло, се оказа че оригиналният ключ за фаровете е стопен (както и всичките му прилежащи кабели), а на предишния собственик са му се свидели 16лв. за нов, затова е решил да опне 5 телефонни кабела (еднакви на цвят естествено) и копче от бойлер Оставете това, ами и по музикалната част е пипал. та сега се оказва, че и четирите колони са всъщност на един канал..... "LEFT", та си мислех че баланса и фейдъра на касетофона ми не бачкат, но сега е ясно каква е повредата! Общо взето в момента положението е: топка кабели и никаква стратегия за оправяне.... трябва ми схемата на всякиа цена веднага приемам всякакви предложения и Софтуери, защото съм яко на зор, а смятам и на море да ходя... след седмица
  7. Smokie, единственото нещо, което мога да ти предложа е, да те заведа при един майстор, има много добри отзиви за него, както от мен, така и от други хора. Базата също не е лоша, ако се сещаш за СБА Младост-3. Мисля, че той ще плесне поне едно компетентно мнение. Ако не си навит да ходиш на море с ГОЛФ (при това 2-ка) обади ми се (ще се ориентираш кой съм по втората част от ника ми )
  8. Мерси, за сервизеца, още в понеделникще се замукна там... а относно книжките, пълно е с такива, но за моделите след '86... а аз съм с по-стария модел... макар че, доста от нещата съвпадат, все пак си ми е нужна схемата на моята кола Мерси пак!
  9. аз намерих едно саитче за разни работи, та от там си изтеглих едни Е-books за АУДИ.... всъщност има голямо значение дали лампичката примигва, мига или свети. Естествено това е в зависимост от броя на датчиците по системата. При теб случая е следния... 1. Ако лампичката свети постоянно, а вентилаторът работи НОН-СТОП, а пък охладителна течност си има достатъчно... то би следвало (поне според книжката) да имаш пре**ан термустат (и то запекъл в затворено положение) 2. Лампичката мига: значи нивото на течността е под необходимото, но това няма нищо общо с перката, освен ако не е защитна функция на охладителната система (но дълбоко се съмнявам). 2.1 А ако нивото на охл. течност си е нормално, следва, че си имаш един датчик на разширителния съд по-малко 3. Ако лампичката примигва неравномерно - следва, че нещо по кабеляците или клемите не е наред, защото от производителя няма предвиден режим "непостоянно фрактално примигване" Успех......... П.П. Ако съм прав, ще взема да публикувам този Е-book във форума
  10. Сайтеца не бачка, поне на мен не миго отваря. Ако го постегнете, за да видя за какво става въпрос, ще е добре
  11. Абе не ми е работа да се обаждам, ама в ДЗИ как ме **наха преди 2 седмици... Вече втора кола застраховам при тях, и честно да ви кажа - трета няма да има... в ДЗИ само гражданска , или добър познат, много хора се оплакват, въпреки, че уж са се "стегнали". Ама то си зависи и от колата де, аз карам само тинейджърки, хи-хи
  12. Първия, и по важния за момента е, че не ми работи шибедаха, (всъщност работи само повдигането, а като се опитвам да го прибера назад, сякаш има нещо, което пречи ). Имайки предвид, че жегите вече са непоносими, предпочитам да използвам тази си екстра. Дайте акъл как да го оправя, (та аз дори не виждам как ще го отворя, но предполагам, че това ще стане отвътре, и то след като махна врътката) или поне някакъв сервиз, или човек, който да го направи... Досега пробвах в познатите ми сервизи, но там явно не се занимават с "такива неща". Вторият е, че си търся електрическата схема за колата или някакъв сервизен софтуер, който да ми помогне да я реставрирам. А както вече разбрах, това няма да е никак лесно, защото досега все попадам на схеми за моделите след '86, а моята е предишната. За по-добра представа, колицата е АУДИ 80 годината на производство е '84 а двигателчето е 1,6 турбо дизел
×
×
  • Create New...