
asb
Members-
Мнения
375 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Персонална информация
-
Локация
Перник
-
Интереси
авто
Последни посетители
2046 профилни разглеждания
asb's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Благодаря колега! Значи да не ползвам силикон, а лепилото
-
Нямам антена. Проблема е там където се съединяват калника със задната "греда" /върху която лежи задното стъкло/ и самото стъкло.Получила се пукнатина /можеби на заварката или някакъв уплътнитен материал/, която започва от улеите за оттичане на водата под задният капак и непосредствено до калника, която продължава под ъгъла на задното съкло и тази декоративна ламаринка /нещо като къса лайсна/. За да се види до къде точно продължава и съответно да се поправи, единият вариант е да се свали задното съкло /което в момента не е вариант/ или тази ламаринка/лайсна. Просто няма видимост и достъп до проблемният участък.
-
Здравейте момчета! Теча в багажника е серозен и след големите дъждове се е превърнал на аквариум Тече от една пукнатина там където задната греда на купето се съединява с калника и има една ламаринка отгоре на съединението. Има частичен достъп и видимост при отворн багажник, но не съм сигурен по-навътре дали няма още пукнатини/дупки и др подобни. Видимата част може лесно да се намаже със силикон, но искам да махна тези ламаринки /май са само декортивни/ и да видя какво става отдолу. Та някой ако е свалял тези ламринки или е запознат, моля да даде някакви напътствия. Като ги понапъна помръдват, но не се вижда как са закачени Поздрави
-
Продава се на части ауди 80 Б3 JN мотор.
asb отговори в темата на Glint - Продава - цели коли на части
Здравей колега! Дали ти си намира бензинопровода излизащ от бензиновата помпа и отиващ към инжекциона, този с гумения маркуч и накарайника от сраната на помпата. -
Проблема е решен След като на една случайна морга ме ядосаха с цена 50 лв. за ръчките, запретнах ръкави и ги разглобих. С малко помощ от първия приятел на човека - жената и го сглобих и сега вече пръскам! Проблема обаче беше странен за мен? Контактите и целият ключ като цяло си бяха здрави,без окисления,без нагари и други гадости,има си контактна смазка,абе като слънце. Контактите за пръскалките са като тези на светкавицата на дълги-две дълги пластитини с пъпки накрая. Като се дръпне лоста той прибутва горната към долната и пъпките дават контакт. На около една трета от държината на долната пластина /която е долепена до пластмасата/,до самият страничен ръб стърчеше минианюрно пластмасово образувание, малко по-малко от глава на топлийка и със същата форма. Е те това пречеше на пълния ход на горната пластина и не можеше да контактуват пъпките . От къде се взема не знам .Беше залепено за пластмасата инякякси наклонено към пластината, колкото да пречи. Още веднъж благодаря на всички.
-
Много благодарности колега Снощи остана малко време та направих теста- моторчето си тръгна мощно и качи течност без проблеми, явно ключа е виновен. А имаш ли идея как са вързани чистачките за работа при издърпване на лоста за пръскалките? Явно са на отделна верига, и ключа е двоен може би? Питам за да проверя и тази верига, ако при ремонта не реагират. Благодаря предварително!
-
Не колега, не пръска в никакъв режим на чистачките
-
Тенкс на всички отзовали се! За съжаление със спрея не стана. Следобед се занимавах да търся спрей щото се оказа, че моя е празен флакон и след това да пръскам, но не тръгна. Ако се стигне до разглобяване, се надявам да се справя щото номера с късите съм го отиграл вече. Като знам каква е ииграчка може и втора ръка да взема. За съжаление вече е късно за тестове тази вечер. През седмицта ми е невъзможно, та ше продалжа дргият уикенд. Поздрави момчета!
-
Значи мислиш, че правилно съм се насочил към ръчката ключ
-
Здравейте момчета, Колата е Б3, бензин, 1.8, двиг JN, 90г. Трябва ми спешно мнение за следния проблем: Когато дръпна лостчето за чстачките към волана помпата за пръскалките и чистачките не работят. Бушона е здрав, всички степни на чистачките иначе си работят, помпата за пръскалките е здрава /пуснат ток директно от акумулатора/, не идва ток до обувките на кабеите за помпата /мерено с мултицет-0V/. Според изчетените теми във форума и скромните ми познания си мисля, че проблема е в ключа/лоста за чистачки.Доклкото знам релето за чистачките е едно,а за помпата няма реле или бъркам. Въпроса ми е може ли да се тества по някакъв начин дали ключа е проблема /например през кабелите за помпата и дръпнато лостче да даде-не даде верига/ или ще се разбере при разглабяне. А къде другаде може да е проблема. Знам, че е внеделя, но ще съм благодарен ако някой се отзове бързо щото колата ми трябва през седмицата /по работа/, а е много гадно на това време да се кара така.
-
Айде да се включа и аз в клуба на припукващите от дясно. При мен припуква обаче при завой на ниска скорост, напр. маневра и при изправяне пак и след това няма.Все едно нещо измърдва и после се намества. Вчера свалих капачката на тампона на аморт. и установих, че срязаната гайка /или това което си мисля че е тя/ се върти свободно на ръка и при въртене на волана стеблото на аморт. - стърчащото с резбата се движи леко в посока на завиването- ляво или дясно Дайте идея нормално ли е това. Извинявам се, че ползвам темата на колегта, но май сме с един и същ проблем.
-
Не знам на кое казвате регулатор на спирачното усилие, може би "кантара". Но според мен при барабани отзад, най-вероятно скърца там където задните накладки странично се допират до желязото на което са монтирани. Става въпрос за желязната основа на накладките, опират се май на две места желязо в желязо и скърцат. Заслушай се и ако скърца само при отпускане на педала значи 99% е това. Хвани някой да натиска педала и слушай колело по колело щото аз първия път тръгнах да разглабям предните, но то се оказаха задните Смазва се с температуроустойчива грес, но внимателно за да не се разтече и да се омажат барабаните и спирачки йок.
-
-
Пичове извинявам се, че се намесвам обаче кво ше ги правите решетките с емблемите след това Аз съм кандидат за една читава оригинална за Б3 Та какво стана с вашата поръчка