Уоу досега не се бях замислял, че е възможно да се спука по този начин предното авто-стъкло. Иначе през по-вече от времето парното ми духа в краката или през централните духалки, проблема с изпотяването на стъклата съм го решил "културно" (мразя да бърша стъкла) с един анти-фог препарат на Sonax - пръскаш->търкаш=>мирише хубаво и няма изпотяване. За паленето сутрин вече втора зима нямам проблем можеби защото я държа в гараж затова и си пали от раз, а иначе на двапъти ми се случва да я паля на Пампорово и два-три на Банско - пали си две подгрявания и един оборот. Изградилсъм си мотото "Бъди подготвен и изненадаи Зимата, за да не те изненада тя". Застуди ли - минавам на нафта с "екстри", мъкна всякакви помощни джаджи (например едно ТСМ-ско ключодържателче с реотанче за размразяване на ключалки в случай, че от студа блокира централното), на път извън града задължително и лопата. Като ученик имах Opel Kadett D 1.3S с автоматичен смукач, в студено зимно време пали без проблем и когато излезне от синия сектор смукача гаси, всичко е ОК само да не ти се наложи да спреш двигателя когато стрелката е в края на синия сектор - смукача е изключил, колата още е студена, смукача не се включва пак и просто няма палене - докато температурата не падне до средата на синия сектор ~ 55C.