Roni

Members
  • Content Count

    1,677
  • Joined

  • Last visited

About Roni

  • Rank
    User

Recent Profile Visitors

2,033 profile views
  1. ...иска ми се да е цветна, но ако бюджета не ми позволи- ще мина и не черно-бяла
  2. Трябва ми комбиниран уред със следните възможности: - принтер - скенер - копир - факс има много най-различни предложения на пазара, обаче аз съм пълен лаик в областта. ще се радвам ако някой по-запознат от мен ми каже поне какви са важните характеристики на продукта, които трябва да се гледат?
  3. проблема ми е, че гаража ми е на кофти място и сутрин преди да извадя колата включвам предна-задна поне 3 пъти и представяш ли си какво разхождане ще падне нагоре-надуло на щората....иначе и аз си го мислех този вариант....
  4. принципно бих си сложил копче от Б4-ка, обаче ми се иска да бъде поне малко красиво, в смисъл- ако го бодна това копче до копчето за отваряне на шибедаха ще стане едни як дисонас и цели фитнес ще стане за лудо....за сега ще пробвам с копче същото като това за шибедаха, дано се справя....
  5. ....да нещо такова ми трябва! може ли да ми кажете по-конкретно къде в овча купел е въпронсия италианец?
  6. реших да сложа бутон като за шибедах- седи копчето в средно положение и може да го буташ или напред или назад- сега остава да намеря такова реле дето викате и да ми обясните: 1. къде е тоя италианец, дето ги дава по 5 лв? 2. какво е това: "термо изключвател"?
  7. не става дума за ауди, а за бмв.... просто преди имах ауди и съм влизам още тук, защото има свестни хора, които могат да помогнат. иначе щората ми изпадна буквално случайно! за съжаление оригиналните такива са рядкост, а нова е мн скъпа....
  8. Та казуса е следния- намерих си оригинална електрическа щора, която се монтира под задната кора. към нея обаче ми трябва и копче, което да се монтира някъде отпред по таблото. оригиналното копче е много скъпо (цена на копчето 250 лева с/у 100 лева на самата щора) принципът е много прост- от щората излизат две кабелчета и като се обръща поляритета им щората върви нагоре надолу. като се разгъне докрай или свие докрай изключва сама. та въпросът ми е някой може ли да ми съдейства с такова копче? (ако е виждал в конрад нещо подобно, или другаде....)
  9. Колега, ако решиш да смениш стъпковото моторче на працзен ход да знаеш че аз продавам едно - цена 50 лева 0888 524 904
  10. щом пали на газ, а на бензин не ще- значи не е по електриката. Виж си бензиновата помпа, филтъра и да не смуче въздух отнейде
  11. Колеги, знам, че вече е писано по темата "пукане" но ви моля за мнение- при потегляне и при спиране се чува едно ясно ПУК отпред в дясно. Не е нищо по окачнването, тъй като всички втулки и тампони, шарнири и биели са нови. Всички гайки са проверени по два пъти дали са стегнати като хората. съмнявам се в тампон на мотора или на магарето....
  12. А как седи въпроса с покритие на щети по мотора и скоростите? Булстрад предлагат подобна опция. (вижте официалната страница за инфо...) според мен това е ценна опция при коли със скъпи части. Някой колега преди време беше писал, че се е прецакал типтроника на една А4-ка от лето Господне 2002 и му се плачеше със сълзи!
  13. Колеги, ако някой има опит с тоя телефон да свирка насам! искам да му подкарам вградения GPS. Пише да се свалия от сайта на нокия мап лоудър-а и картата за н95- и двете ги свалих, обаче нета в къщи ми е доста бавен (огарничен за външини сайтове) и катоси пусна да се инсталира върху ПЦ-то на мап лоудъра нищо не става....
  14. антифриза го източваш или от пробката на радиатора или откачаш някой от маркучите около водната помпа. Закачаш обратно- налимаш новия и обезвъздушаваш системата. Въздушния се сменя елементарно- откачаш щипките, отваряш целия капак барабар с инжукциона и с готов. бензиновия е под купето- с два гаечни ключа отвиваш кухите болтове- нищо сложно