Jump to content

yanislav

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0TDI Avant

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

yanislav's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Distronic-а съм го оглеждал само външно, не съм имал възможност да го разгледам подробно. Колата е на около 170к км. като предишния собственик твърди, че е обслужвал кутията, но може би ще направим отново смяна на масло и филтър. Някои хора имат успех с reflash на кутията като съм й записал час в Порше където се надявам да могат да направят нещо такова. Акумулатора е фабричния, като при първоначалното обслужване сменихме и реле регулатора на алтернатора.
  2. Здравейте, наскоро купих 8V 1.8TFSI DSG за приятелката ми. При тест драйва и огледа в сервиз преди покупката нямаше никакви сериозни проблеми само неработещо прибиране на ляво огледало и грешка в rain sensor. Малко след покупката обаче започнаха да се случват малко странни неща: Start/Stop системата или дава malfunction или решава да не спира мотора. Това не е проблем даже изобщо, но го споменавам за контекст ACC & Pre-Safe unavailable както и премигване в червено на Distronic. Тези излизат понякога епизодично понякога през 30сек. като на повторна диагностика излиза загуба на комукация с distronic На 2 пъти се случи кутията да "рита" при тръгване от място като зацепва на по-високи обороти и не реагира когато се отпусне спирачката а трябва да се вдигнат оборотите и тогава се получава ритането. Това се оправи като се изгаси колата, след което се пали веднага и се оправя. Кутията не записва грешки и не излизат такива на таблото Дайте съвет къде да търсим проблема, имайки предвид че всичко гореописано не е постоянно ме навежда на мисълта че някъде има електрически проблем а не толкова механичен, но ще се радвам да чуя мнението ви
  3. Колеги смятате ли, че 245/50R18 ще станат без проблем на С6? Имайки предвид, че стандартния размер е 245/40R18 разликата в диаметъра с 245/50R18 е към 7%. Не ме притеснява показателя на километража, а по скоро дали ще опират 245/50R18, дали ще създадат проблеми на спирачки, скоростна кутия и тн.
  4. Като се взема различен товарен индекс просто пружината е по-мека да кажем, тоест по-лесно се компресира от товара иначе височината си е една и съща с тези които са по-голям товарен индекс стига всички останали спецификации да са едни и същи. С по-меките пружини при мен няма повдигане над заводските мерки, по-скоро със старите пружини колата беше много легната заради годините вече и с новите застана както трябва поне според мен. Дори да са много меки пружините не мисля че ще развали стойката докато не се натовари тогава просто ще клекне от малко товар
  5. за възможно е възможно да си сложиш по-дълги пружини, но по пътя на логиката хода на амортисьорите следва да е съобразен с хода на пружините и когато сложиш по-дълги пружини за да вдигнеш колата амортисьорите ще седят по-изпънати и няма да осъществяват целия си предвиден работен ход. какъв ще е крайния резултат от тази схема на возенете и пътното поведение не мога да кажа, но едва ли ще е чудесен. Аз също съм с 1BV окачване и опирах много редовно най-вече предната броня, но след като смених 4те амортисьори и пружини колата вече 2год не е опирала никъде. Аз първоначално исках да сменя само амортисьорите чисто профилактично, но майстора ме посъветва да обърна по-скоро внимание за пружините тъй като с времето те малко или много слягат и въпреки борбата да намеря правилните части и не малката цена съм доволен, че смених всичко @rugbista братушките нямат равни 😁 жалко, че не попаднах на тази таблица когато аз си търсих части, аз всичко пишех на листа и ходих с един джоб за документи из магазините. Между другото, когато аз си търсех пружините за точния oem код никъде не излизаше алтернатива и накрая се принудих да взема от по-ниската категория товароносимост, например ако на мен ми трябва 886-915кг аз взех от 854-885кг просто защото това беше най-близкото. Тогава бях сметнал, че разликата между групите е горе-долу 30-40кг колкото показват и таблиците, което според мен не е проблем освен ако няма постоянно да се товари колата близо до максимума.
  6. Намирате си кода на окачването от стикера с опциите на колата, например 1BV (само за пример го давам този код) като след това трябва да видите и конкретния код на задното окачване например 0YK. След което виждате кои OEM номера отговарят на тези два кода (обикновенно са 2-3 OEM номера) и с тези OEM номера търсите аналог който може да намерите/купите. Ето тук може по кода на окачването да си намерите парт номерата по които да си търсите частите: https://audi.7zap.com/en/rdw А ето този сайт дава доста подробни характеристики на частите по OEM код: https://www.oemvwshop.com/ Много внимателно си потърсете кодовете на окачването и после си извадете OEM номерата от горния сайт или някой подобен тъй като: Има по спомен над 20 парт кода за предни пружини (около 10-12 за задни) според мотора, екстрите, заводско вграденото окачване и т.н. тоест трябва да сте сигурен каква пружина ви трябва Ако отидете в магазина само с номера на рамата, програмата им за части само бегло ще ви нацели пружините колкото да ви станат на колата. Но нататък като характеристики вече е божа работа какво ще ви дадат пък ако сменяте всички пружини ще стане такъв паприкаш.... Моят съвет е след като си извадите OEM номерата за вашата кола и опции, по онлайн сайтовете за части (най-вече от чужбина) да намерите парт номерата на алтернативните части които си отговарят и с тях да тръгнете по нашите магазини,за да сте сигурни че това което ще вземете ще отговаря на първоначално вграденото в колата. Аз лично прекарах няколко дни в ровене на сайтове за части и сравняване на номера преди да отида в магазина. Дано горното ви е било полезно и успех
  7. взимал съм комплект лед плафони от аутопро и вече няколко години работят безпроблемно. няма грешка на таблото, само ги монтираш и тръгват. светят доста силно, но когато си само на дневни светлини премигват за секунда от време на време предполагам заради Light check-a, но може и да бъркам. когато са пуснати късите светлини плафоните си светят доста добре.
  8. благодаря за информация, ще прегледам обстойно още един път акумулатора и ще направим ново кодиране и ще видим дано има ефект.
  9. Акумулатора вече е сменен преди повече от година. Един път ми се е случвало и със стария фабричен акумулатор, а новия е точно марката и спецификациите на фабричния. Едва ли ще имам късмет да е от акумулатора
  10. Здравейте колеги, Можете ли да ме посъветвате към кой да се обърна за ремонт или замяна на цветен DIS дисплей на А6 2010г? Дисплея понякога изгасва и се включва след време, понякога се стартира със закъснения а понякога изобщо не тръгва. За предпочитане са контакти в София, но при нужда мога да се опитам да разглобя таблото и да изпратя километража в провинцията.
  11. Пружините са здрави, без ръжда. Пружините са от спортно окачване с код 1BV като могат да станат и на други модели Ауди с други кодове на окачването като по-долу съм описал всички фабрични референции. Цена 250лв, изпращам с Еконт и Спиди. Предни: 4 сини маркера, ОЕМ код 4F0411105DB, PR кодове: 1VN, 1BD, 0JK, 0JH, 1BV Задни: 1 жълто, 1 синьо и 2 виолетово, ОЕМ код 4F0511115CM, PR кодове: 0YK, 2MS, 1BV, 2MC
  12. аз съм дълбоко скептичен относно "premium" дизела. имайки предвид разликата в цената, след сипване на "premium" дизела всяка кола би следвало да литне. ако въобще се слага нещо с този скъп дизел то цената би следвало да се увеличи с няколко стотинки а не с 20-30ст. например един Бардал BDC e 38лв за 1000л нафта и дори да не се купува на едро пак няма основание да ми искат по 2,60лв за дизел с добавка. по принцип бензиностанциите печелят от магазините основно и според мен врътката е да си вдигнат %-та печалба от горивото чрез тези уж с добавка. аз лично зареждам на 2,10 в Интерспийд като преди това сам си слагам от спомената горе добавка,така знам със сигурност какво влиза в колата. от края на миналата годината съм на тази схема и за сега всичко е точно: работа, разход и т.н. си е както се очаква имат си 4 помпи с едно момче, няма магазини,няма глезотии, спираш, зареждат те и за 5мин си готов. явно по ниските разходи им позволяват печалба при по-ниска цена. а и май вече някои осъзнават, че 1 яхта е достатъчна пък и като отидеш при Св.Петър така и така трябва да оставиш всичко пред вратата.
  13. Колата си я правя при мой познат,който има малък сервиз. Не знам Ауди какво препоръчва в такива случаи,но и в началото нямах оплакване от окачването:нямаше скърцане или тропане. Смених тези неща профилактично. Момчетата от сервиза просто май са крайни перфекционисти. Не ми се задълбава прекалено,споделих моя опит защото е добре да се потърси 2ро или 3то мнение преди да се похарчат парите,все пак не ни ги подаряват
  14. Големите неща бяха следните (части+труд): ремък,ролки,термостат и подобни 1350лв/ носачи 3850лв/ тампони мотор, моторна кора и парктроник 1450лв От тези неща смених парктроник и някакви неща по окачването (вече не помня какви), а за останалите неща моя майстор каза,че не са за смяна и до ден днешен нямам проблем с тях. Подчертавам,че нямам нищо против момчетата от сервиза, дай боже всички да може да сме им клиенти и всичко да ни е ОЕМ.
  15. yanislav

    Чип за а6 3.0 тди?

    аз си сложих софтуер на Viezu, дават го че качва 45hp. Друго не съм пипал, колата върви доста по-приятно и новата динамика пасва по-добре на скоростната кутия. Общо взето на D върви като на S
×
×
  • Create New...