yanislav
Members-
Мнения
64 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A6 3.0TDI Avant
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
yanislav's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Distronic-а съм го оглеждал само външно, не съм имал възможност да го разгледам подробно. Колата е на около 170к км. като предишния собственик твърди, че е обслужвал кутията, но може би ще направим отново смяна на масло и филтър. Някои хора имат успех с reflash на кутията като съм й записал час в Порше където се надявам да могат да направят нещо такова. Акумулатора е фабричния, като при първоначалното обслужване сменихме и реле регулатора на алтернатора.
-
Здравейте, наскоро купих 8V 1.8TFSI DSG за приятелката ми. При тест драйва и огледа в сервиз преди покупката нямаше никакви сериозни проблеми само неработещо прибиране на ляво огледало и грешка в rain sensor. Малко след покупката обаче започнаха да се случват малко странни неща: Start/Stop системата или дава malfunction или решава да не спира мотора. Това не е проблем даже изобщо, но го споменавам за контекст ACC & Pre-Safe unavailable както и премигване в червено на Distronic. Тези излизат понякога епизодично понякога през 30сек. като на повторна диагностика излиза загуба на комукация с distronic На 2 пъти се случи кутията да "рита" при тръгване от място като зацепва на по-високи обороти и не реагира когато се отпусне спирачката а трябва да се вдигнат оборотите и тогава се получава ритането. Това се оправи като се изгаси колата, след което се пали веднага и се оправя. Кутията не записва грешки и не излизат такива на таблото Дайте съвет къде да търсим проблема, имайки предвид че всичко гореописано не е постоянно ме навежда на мисълта че някъде има електрически проблем а не толкова механичен, но ще се радвам да чуя мнението ви
-
Колеги смятате ли, че 245/50R18 ще станат без проблем на С6? Имайки предвид, че стандартния размер е 245/40R18 разликата в диаметъра с 245/50R18 е към 7%. Не ме притеснява показателя на километража, а по скоро дали ще опират 245/50R18, дали ще създадат проблеми на спирачки, скоростна кутия и тн.
-
Като се взема различен товарен индекс просто пружината е по-мека да кажем, тоест по-лесно се компресира от товара иначе височината си е една и съща с тези които са по-голям товарен индекс стига всички останали спецификации да са едни и същи. С по-меките пружини при мен няма повдигане над заводските мерки, по-скоро със старите пружини колата беше много легната заради годините вече и с новите застана както трябва поне според мен. Дори да са много меки пружините не мисля че ще развали стойката докато не се натовари тогава просто ще клекне от малко товар
-
за възможно е възможно да си сложиш по-дълги пружини, но по пътя на логиката хода на амортисьорите следва да е съобразен с хода на пружините и когато сложиш по-дълги пружини за да вдигнеш колата амортисьорите ще седят по-изпънати и няма да осъществяват целия си предвиден работен ход. какъв ще е крайния резултат от тази схема на возенете и пътното поведение не мога да кажа, но едва ли ще е чудесен. Аз също съм с 1BV окачване и опирах много редовно най-вече предната броня, но след като смених 4те амортисьори и пружини колата вече 2год не е опирала никъде. Аз първоначално исках да сменя само амортисьорите чисто профилактично, но майстора ме посъветва да обърна по-скоро внимание за пружините тъй като с времето те малко или много слягат и въпреки борбата да намеря правилните части и не малката цена съм доволен, че смених всичко @rugbista братушките нямат равни 😁 жалко, че не попаднах на тази таблица когато аз си търсих части, аз всичко пишех на листа и ходих с един джоб за документи из магазините. Между другото, когато аз си търсех пружините за точния oem код никъде не излизаше алтернатива и накрая се принудих да взема от по-ниската категория товароносимост, например ако на мен ми трябва 886-915кг аз взех от 854-885кг просто защото това беше най-близкото. Тогава бях сметнал, че разликата между групите е горе-долу 30-40кг колкото показват и таблиците, което според мен не е проблем освен ако няма постоянно да се товари колата близо до максимума.
-
Намирате си кода на окачването от стикера с опциите на колата, например 1BV (само за пример го давам този код) като след това трябва да видите и конкретния код на задното окачване например 0YK. След което виждате кои OEM номера отговарят на тези два кода (обикновенно са 2-3 OEM номера) и с тези OEM номера търсите аналог който може да намерите/купите. Ето тук може по кода на окачването да си намерите парт номерата по които да си търсите частите: https://audi.7zap.com/en/rdw А ето този сайт дава доста подробни характеристики на частите по OEM код: https://www.oemvwshop.com/ Много внимателно си потърсете кодовете на окачването и после си извадете OEM номерата от горния сайт или някой подобен тъй като: Има по спомен над 20 парт кода за предни пружини (около 10-12 за задни) според мотора, екстрите, заводско вграденото окачване и т.н. тоест трябва да сте сигурен каква пружина ви трябва Ако отидете в магазина само с номера на рамата, програмата им за части само бегло ще ви нацели пружините колкото да ви станат на колата. Но нататък като характеристики вече е божа работа какво ще ви дадат пък ако сменяте всички пружини ще стане такъв паприкаш.... Моят съвет е след като си извадите OEM номерата за вашата кола и опции, по онлайн сайтовете за части (най-вече от чужбина) да намерите парт номерата на алтернативните части които си отговарят и с тях да тръгнете по нашите магазини,за да сте сигурни че това което ще вземете ще отговаря на първоначално вграденото в колата. Аз лично прекарах няколко дни в ровене на сайтове за части и сравняване на номера преди да отида в магазина. Дано горното ви е било полезно и успех
-
взимал съм комплект лед плафони от аутопро и вече няколко години работят безпроблемно. няма грешка на таблото, само ги монтираш и тръгват. светят доста силно, но когато си само на дневни светлини премигват за секунда от време на време предполагам заради Light check-a, но може и да бъркам. когато са пуснати късите светлини плафоните си светят доста добре.
-
благодаря за информация, ще прегледам обстойно още един път акумулатора и ще направим ново кодиране и ще видим дано има ефект.
-
Акумулатора вече е сменен преди повече от година. Един път ми се е случвало и със стария фабричен акумулатор, а новия е точно марката и спецификациите на фабричния. Едва ли ще имам късмет да е от акумулатора
-
Здравейте колеги, Можете ли да ме посъветвате към кой да се обърна за ремонт или замяна на цветен DIS дисплей на А6 2010г? Дисплея понякога изгасва и се включва след време, понякога се стартира със закъснения а понякога изобщо не тръгва. За предпочитане са контакти в София, но при нужда мога да се опитам да разглобя таблото и да изпратя километража в провинцията.
-
Пружините са здрави, без ръжда. Пружините са от спортно окачване с код 1BV като могат да станат и на други модели Ауди с други кодове на окачването като по-долу съм описал всички фабрични референции. Цена 250лв, изпращам с Еконт и Спиди. Предни: 4 сини маркера, ОЕМ код 4F0411105DB, PR кодове: 1VN, 1BD, 0JK, 0JH, 1BV Задни: 1 жълто, 1 синьо и 2 виолетово, ОЕМ код 4F0511115CM, PR кодове: 0YK, 2MS, 1BV, 2MC
-
аз съм дълбоко скептичен относно "premium" дизела. имайки предвид разликата в цената, след сипване на "premium" дизела всяка кола би следвало да литне. ако въобще се слага нещо с този скъп дизел то цената би следвало да се увеличи с няколко стотинки а не с 20-30ст. например един Бардал BDC e 38лв за 1000л нафта и дори да не се купува на едро пак няма основание да ми искат по 2,60лв за дизел с добавка. по принцип бензиностанциите печелят от магазините основно и според мен врътката е да си вдигнат %-та печалба от горивото чрез тези уж с добавка. аз лично зареждам на 2,10 в Интерспийд като преди това сам си слагам от спомената горе добавка,така знам със сигурност какво влиза в колата. от края на миналата годината съм на тази схема и за сега всичко е точно: работа, разход и т.н. си е както се очаква имат си 4 помпи с едно момче, няма магазини,няма глезотии, спираш, зареждат те и за 5мин си готов. явно по ниските разходи им позволяват печалба при по-ниска цена. а и май вече някои осъзнават, че 1 яхта е достатъчна пък и като отидеш при Св.Петър така и така трябва да оставиш всичко пред вратата.
-
Колата си я правя при мой познат,който има малък сервиз. Не знам Ауди какво препоръчва в такива случаи,но и в началото нямах оплакване от окачването:нямаше скърцане или тропане. Смених тези неща профилактично. Момчетата от сервиза просто май са крайни перфекционисти. Не ми се задълбава прекалено,споделих моя опит защото е добре да се потърси 2ро или 3то мнение преди да се похарчат парите,все пак не ни ги подаряват
-
Големите неща бяха следните (части+труд): ремък,ролки,термостат и подобни 1350лв/ носачи 3850лв/ тампони мотор, моторна кора и парктроник 1450лв От тези неща смених парктроник и някакви неща по окачването (вече не помня какви), а за останалите неща моя майстор каза,че не са за смяна и до ден днешен нямам проблем с тях. Подчертавам,че нямам нищо против момчетата от сервиза, дай боже всички да може да сме им клиенти и всичко да ни е ОЕМ.
-
аз си сложих софтуер на Viezu, дават го че качва 45hp. Друго не съм пипал, колата върви доста по-приятно и новата динамика пасва по-добре на скоростната кутия. Общо взето на D върви като на S