Sv.S Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Здравейте колеги,взех си Ауди А5 3.0 дизел 2013 г. Малко бях притеснен да сменя БМВ с Ауди, но притесненията ми бяха напразни. Хареса ми много. Има обаче един проблем който много ме дразни, а именно старт- стоп системата, това непрекъснато гаснене по кръстовищата. При БМВ също го имаше , но във Варна кар ми препрограмираха колата и копчето стана по подразбиране изключено, а не както е сега при всяко ново палене да е включено. Та въпроса ми е има ли начин при палене да е изключено , а да си го включвам аз при желание от моя страна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 За съжаление, не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 (Редактирано) E какво те дразни старт-стоп-а . Може да се деактивира с VCDS, но не знам за опция он-д-флай да се активира обратно от копчето.Иначе, ако му посвикнеш с регулиране натиска на спирачката, можеш що-годе да го управляваш и без копче... Редактирано 1 Март 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Хм ... 3-ка със ситема за пестене От София ли си? Може и да имам решение за теб.А8 4.2 ТДИ също има,мерцедес S63 AMG и той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Не си прав Ники, понеже големите мотори, за да запалят могат да гълтат повече, но и на празен ход лапат доста повече, та компенсацията е налице, поне при бензиновите...при дизела е малко спорно.Моя съм засичал едни и същи тежки маршрути с висене по светофари със и без система ползата е м/у 2 и 3 литра на 100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Не мога да я понасям тая измислица и се радвам, че при мен я няма. Замазване на очите на властите за екология и терор на автомобила. Лично мнение (а далеч не съм против екологията, стига да е смислена).Бяха я осмяли и в Top Gear в Porsche Panamera, където екологичния кяр е смешен, а да караш Panamera и да пестиш милилитри по кръстовищата - пародия.След като щяха да ме ударят тъй като ми загасна колата при преминаване на жълто насред кръстовище, това е първото нещо, което натискам в кола под наем със Start/Stop. Сигурен съм, че се свиква... свиква се вероятно и да караш велосипед без седалка, просто не е нужно. И да, за радост с VCDS може да се деактивира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Четиво има и V8The VerdictAll three of our test subjects delivered the estimated 10 percent in city traffic. People who live in particularly tough traffic areas with long wait times could do even better.Казах при мен, какво съм установил по империчен път...по борд по-горе. Може би карането на Ferrari California ще е голям зор, като каране на колело без седалка, ама взели че му сложили и на него.За дизел е гадна такава система(хем пали трудно, хем гори малко на празен ход) и там е наистина издевателство над техниката, съгласен съм Редактирано 2 Март 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Извиянвай, ама икономията е функция на времето. Ако поседиш 6 часа на едно място и напишеш, че си спестил днес благодарение на Start/Stop едни Х литра ще си напълно прав... само че не си свършил и нищо смислено същевременно По-интересната цифра в случая е колко л/час харчи например твоя двигател в покой (при напълно загрял двигател)? Редактирано 2 Март 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Еми стоя и не върша нищо смислено да ...30-40 мин за 10-15км сутрин и вечер по тежък маршрут с голямо висене по светофари. Харчи 1.5-1.7 на час с климатик и до 2л съм виждал. Очевидно за 100км по тоя маршрут се събира над час да работи системата. Редактирано 2 Март 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Остави климатика, щото климатик като ти спре двигателя също няма (без пари).Кажи колко е без климатик при загрял двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Опитваш се да ме убедиш, че нещо което не ми пречи и има полза е лошо ли ? Не мога да ти схвана идеята на постовете в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Идеята е да дефинираме ползата, абстрахирайки се от ефекта върху двигателя от постоянно гаси-пали. Моят в покой харчи 0,7-0,8 литра на час. Твоят няма да е много повече (без климатик).Т.е. при 1 час висене в задръстване на ден (което е много и далеч не е средностатистическо, тъй като не говорим за това да ти трябва половин час да минеш 10км, а половин час сумарно да висиш абсолютно спрял и то на посока!), икономията на ден е около 0,7 литра при наличието на Start-Stop. Това са фактите в цифри, за мен стойността е смешна, за да се обсъжда като икономия, особено за двигатели, които иначе харчат по над 10 литра на 100 при нормално шофиране. А за пречене - на мен лично ми пречи - и акустично, и функционално и предпочитам да пия кафе по-малко на ден като аналогична икономия от колкото да трая това по часове на ден Но всеки сам си преценява, просто исках да изложа фактите в подкрепа на автора на темата. Иначе отговорът на въпроса му е ясен - VCDS и готово. Редактирано 2 Март 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) За пореден път демонстрираш завидни технически познания...мерси за сметките вече ще знам, колко ми е ползата и колко ми харчи мотора, а също така и че 3л мотор със закачен компресор на него на празен ход харчи, колкото някакъв миксер като твоя в а3...мерси още веднъж за разясненията. Редактирано 2 Март 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Цифрите идват от самия теб. Радвам се, че съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Да с единствената разлика, че аз имам такава система и казвам рални цифри, а ти нямаш и смяташ хипотетични...дори да се абстрахираме от влитането ти в темата с коментари "Не мога да я понасям тая измислица", " да пестиш милилитри по кръстовищата - пародия" , "първото нещо, което натискам в кола под наем със Start/Stop" , "свиква се вероятно и да караш велосипед без седалка" ... Както и да е и 10% да е, а то е повече колкото повече се виси пак не е малко...не само като гориво, а и като замърсяване при един и същ автомобил. Производителя не го е сложил, само за покриване на Еко норми, в големите градове 10% намаляване на вредните емисии е нещо страшно голямо... Редактирано 2 Март 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Мисля, че изчерпахме въпроса и всеки може да си направи сметката сам, на база на "хипотетичните" и "реални" данни по-горе Редактирано 2 Март 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_83 Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 В краина сметка има ли някакво решение за тази система.... че, и аз си взех съсщата кола.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване