lingerov Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Преди месец сложих газ Симгаз + монтираха я в Ст Загора колата върви но много гори няколко засичания и все се върти около 20 на сто като включа и бензина в това число става още повече три пъти ходих да я настройват казвват че всичко е нормално но ефект няма днес сложиха дюзи 1.8 мм и ще видим какво ще стане старите бяха 2мм. имам кабел Вагком на бензин всичко и добре като показания гешки няма. Имам и кабел и софтуер за газовата Симгаз 3 но с него несъм ровил по колата като разчитах на тези които я монтираха но уви. Ако някой колега с този двигател има снимки на настройките на тази газова да помага гледах че променят времената на дюзите и някакъв коефициент но не ми се рови на сляпо. Така бях и с Вагкома но с времето и четене изфорума му хванах цаката сега е време да се ушлайфаме и с настройките на газта . Щото в Ст Загора по мнение на патили има много монтажници и ме съветват да ходя в Пловдив но ако има колеги минали по този път да помататADR 1.8 20V 1998 Audi A4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Карлово ти е по-близо от Пловдив,а там ги произвеждат и със сигурност ще ти помогнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 7 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Ето малко снимки от газовата на Вагком няма грешки и показателите са в норма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Имаш ли графика с МАП или не чете тези стойности? Пробвал ли си следното - когато я караш и държиш педала на газта в едно положение / примерно на 3-та с 50 км/ч/ и превключваш от газ на бензин и обраното, променят ли се бензиновите времена. Ако да в каква посока - по-високи или по-ниски? Целта ти е да докараш еднакви показанията на Tбезнин при работа на бензин и газ. Различните обороти и натоварвания изискват различни коефиценти, които ти трябва да откриеш или накараш газовата сама да ги сметне и да ги коригира. Това, което ми прави впечатление някои снимки е, че бензиновите времена са по-високи от тези на газ. Това в движение ли е или я форсираш на място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Не чете МАП графика времената на бенз. и газ на ПХ са почти еднакви на снимките не е в движение а на място я форсирам като е на газ стои последното време на бензин и за това е така Не съм я пробвал в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Според мен колегата emzo би ти помогнал с настройките. Пиши му той е от Ст. Загора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Компютърът трябва постоянно да показва времената на бензин, защото те са водещи и за работата на газ. Не може да има газово, без бензиновото. На какво налягане е изпарителя. Какви са дюзите, Рейл ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 23 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2013 След смяна на дюзите с 1.8 разхода е 13/100 което е добре за градско на късо 3-5 км в зимата в Стара Загора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване