venko74

Members
  • Content Count

    2,989
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About venko74

  • Rank
    User
  • Birthday 05/03/1974

Друго

  • Kaра
    4F ASB

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Димитровград

Recent Profile Visitors

6,006 profile views
  1. Те едни ора от телевизора те убедиха как една спринцовка те направи безсмъртен, пък що гумаджиите да не опитат...
  2. @NIKO Не съм я качвал още на дино, ама поне няма да ми влиза вода от третия стоп. Важното е в бързите завои да дава притискаща сила
  3. Като изсъхне ще снимам резултата Изпратено от моят Redmi Note 9 Pro с помощта на Tapatalk
  4. @Vasil82 Точно днес се надявам да намерим време. Боядисано е и остана само да се залепи.
  5. @zdrash И аз си поръчах от Китай такива пластини, но кой знае кога ще са тук. Дано свършат работа, но за такава цена няма много значение.
  6. Познавам лично Митака и гарантирам, че е един от най-добрите в България.
  7. Благодаря за идеята! Взех си вече от там. Сега ще видим кога ще го боядиса бояджията, който ми е много близък приятел и изобщо няма да му давам зор После ми е интересен монтажът, че отдолу е кухо и много странно опира само по ръбовете си. Предполагам, че наистина течовете ще изчезнат, защото скрива целия трети стоп.
  8. @Vasil82 Много добре стои! Остава да попадна някъде на такова.
  9. Твоето оригинално ли е и от къде го купи? Закрепването как е точно?
  10. А как успя точно? При мен също след смяна влизаше много вода. Така съм го омазал със силикон, че няма на къде повече, но продължава да пуска по малко при силен дъжд. По принцип държа колата в гараж и не е голяма драма, но ако има изпитано решение...
  11. И при мен е същото, ама съм свикнал. Винаги си отключва и заключва, но трябва да съм близо до колата.
  12. При мен същият направо беше спрял. Свалих го и видях, че мястото където е запоена буксата към платката е разпоено и доста окислено от влага. Дадох го на един приятел, който се занимава с електроника и го оправи. След известно време забелязах, че свети много слабо. Нямах време пак да го свалям и карах така доста време. Реших да го сваля един ден, но с изненада открих, че се е оправил и свети вече нормално. Карам вече месец и го поглеждам често. Засега работи.
  13. @Korekom Ако отоплението на изпарителя е хванато от тънките маркучета на карбуратора и колектора се запушват тръбичките и така се получава. Най-добре е да се хване от радиатора на парното с тетки.
  14. Ако турбото не прави достатъчно налягане, или има запушени всмукатели, няма как да минава колкото трябва въздух през дебитомера. Причините може да са доста...