Jump to content

venko74

Members
  • Мнения

    3026
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно venko74

  • Рожден ден 3.05.1974

Друго

  • Kaра
    4F ASB

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

7223 профилни разглеждания

venko74's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Повярвай ми, ако веднъж в живота си си виждал масло пресечено с охладителна течност, няма да задаваш такива въпроси.
  2. Чак толкова охладителна течност, че да вдигне нивото, трябва да си сляп, че да не разбереш. Цветът се променя така, че не е нужно да си специалист, за да го познаеш.
  3. Преди почти 5 години един приятел тенекеджия ми ги полира, после за 20 лв ми сложиха безцветно фолио и още не са мръднали.
  4. @Sion Коя помпа имаш предвид? Тази в резервоара електрическата, или механичната помпа за виско налягане? Така или иначе линк нямам, но намери някой, който да ти отвори резервоара и да провери цедката първо.
  5. @Sion Изчисти си цедката. Аз го ядох преди 2 години с това ниско налягане и излезе цедката.
  6. @ники 125кс. Аз си мисля, че е от китайските датчици, но нямам време и нерви да търся проблема и си карам. Все пак винаги, когато пожелая мога да си погледна температурата и налягането. Веднъж даже спуках гума и веднага ми сигнализира.
  7. Из сложих нови преди година и половина и е същото. Разликата е, че работят 9 минути. После рестартирам системата и си тръгват пак за 9. Иначе си показват коректно налягането и температурата. Ако намериш решение, моля да го споделиш. Аз си карам така и когато искам да проверя гумите си инициализарам системата. Понякога 10 пъти, ако пътувам далеч.
  8. venko74

    Датчик налягане ДПФ

    Днес ми се случи нещо подобно. Запалих сутринта и след малко започна да мига подгряването, а колата загуби мощност. На диагностиката не показа грешка. Тръгнах да карам и след изгасяне после вървеше известно време, докато пак загуби мощност. После ми светна символът за ДПФ. След няколко паления и гасения светна и чек лампата. Диагностиката показа постоянна грешка на датчика и временна за запълнен ДПФ. Колата започна да върви нормално, но си купих един датчик и го смених набързо. Засега всичко е нормално и се надявам от него да е бил целият проблем, защото другата седмица съм на почивка. Колата все пак е на над 320 000 и е възможно и да е самият ДПФ, въпреки че малко карам в града.
  9. @Sion Първата секунда след паленето се чува. https://www.google.com/search?q=4f+chains+noise&oq=4f+chains+noi&aqs=chrome.1.69i57j33i160l4.25997j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:6ff63a29,vid:FzrzmT8dawI
  10. Моята е ASB на над 320, като до 250 маслото е сменяно на 30 и нямам проблеми. От 250 до сега я карам с хубави масла и сменям на 10, или по-често. Чуя ли при първо палене леко притракване, веднага сменям. Карам предимно извън града, което също има голямо значение според мен.
  11. В завода не мисля, че някой очаква колата да доживее смяна на вериги. 400-500 хил.км. изкарват без проблем. Тия, които сменят на 200, по-скоро нямат идея за истинските километри на колите си.
  12. Какво ръководство да съществува? Сменят масла на 30 хил. км. и никой не очаква, че тия кошове ще доживеят над половин милион, после някой ще си играе да пълни филтъра с масло или недай боже да сменя вериги. Миналия месец доста ми се смяха, когато връщах рентакар в Италия и ме попитаха дали съм имал проблеми. Отговорих, че с тая нова кола няма какви проблеми да имам. Беше на под година, а на тях им беше смешно, че я нарекох нова. Когато някой пише ръководсво, то обикновено не е за реставратори, за нормални потребители. За съжаление още сме далеч от такива...
  13. @NIKO Ако си наясно как работи системата, русначето с ладичката трудно би те убедил. При всеки старт на двигателя, филтърът си е пълен.Аз не виждам драма в това, при смяната също да е пълен.
  14. @NIKO Общо взето и петте прични, които изтъкват са глупави. Цялата логика сочи, че много по-бързо трябва да вдигне налягане с пълен филтър, отколкото с празен.
  15. Откачи акумулатора за половин час и после виж дали няма промяна.
×
×
  • Create New...