Jump to content

venko74

Members
  • Мнения

    3051
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно venko74

  • Рожден ден 3.05.1974

Друго

  • Kaра
    4F ASB

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

9465 профилни разглеждания

venko74's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @AudiA3rs Може да има няколко причини. Запушени филтри, датчик за налягане, прекъсващ температурен датчик, хлабава връзка на захранването на газовата (ако скоро си свалял акумулатор например). Най-добре е някой да я закачи на диагностика, защото иначе няма как да стане.
  2. За такава кола трябва да е много по-лесно. Проблемите са за по-новите коли-след 2005. Там изискванията за много завишени В нашия град има няколко пункта и старите коли навсякъде минават лесно.
  3. Трябва да намериш някой, който има софтуер. Може да е мап сензор, може да е температурен датчик, може клапан, може да е нещо запушено. Така няма кой да познае във форума.
  4. @VBI Аз я свалих, пробвах на акумулатор и си въртеше без проблем, затягане, или шумове. Слагам я на колата, тръгва за малко, спира и набива грешка. През 10-15 секунди тръгва за малко и пак спира. Веднага след обезвъздушаването тръгна за постоянно и не записва грешка. Купил съм си нова китайска, но засега няма да я сменям.
  5. @VBI Помпата тръгва за няколко секунди и спира, ако има въздух. След обезвъздушаване, помпата си работи постоянно на празен ход. Явно компютъра я хваща, защото когато е празна не се натоварва.
  6. Днес разглобих помпичката, почистих я хубаво, въпреки че нямаше вдимо нищо. Пак записваше грешка и спираше, докато не обезвъздуших добре. Сега топли и няма грешки. Ще видим как е тия дни. Не знаех, че въздух в системата спира помпичката и записва грешка.
  7. @Galin Имаш предвид, че взима въздух, ако е надолу ли? При мен е винаги на равно, но до сега не съм имал проблеми. Скоро имах теч от спукан маркуч, който оправих. Карал съм колата от тогава доста и мислех, че трябва да може да се обезвъздуши сама. Утре ще си поиграя да видя какво ще излезе.
  8. @audi+ Отварях и клапаните, но изглеждаха чисти. Освен това, когато проблемът е от тях, не спира топлото през лятото. При мен е по-скоро помпичката, но когато я пусна принудително си работи. Грешката, която записва също е за помпата.
  9. От вчера ми изчезна топлото на празен ход. На високи обороти топли добре. Записва грешка : 00739 Coolant Circulation Pump (V50). Помпата я свалях и и подавах захранване от акумулатор, работи. Някакви идеи? Някъде четох за въздух в системата. Някакви идеи?
  10. venko74

    Проблем с турбо

    @coca_cola А обучен ли е?
  11. venko74

    ABS/ESP проблем, 3.0 TDI 2008

    Преди няколко дни имах такъв проблем. При диагностика записваше липса на комуникация с компютъра на двигателя. След малко ровене установих, че не идва захранване на реле 643 в кутията под чистачките от страната на водача.
  12. @OvivO Да, намерих кое реле е проблемното.От страната на шофьора, реле 643. Странното е, че нищо му няма на него, а му липсваше напрежение. Минусът му идва от ЕКУ-то, а плюсът през предпазител, който беше здрав. Пуснах му захранване от друг предпазител и колата се оправи. Засега остава така.
  13. 3. 0 тди. след престой при бояджия не пали. Свети ЕСП. При опит за диагностика не се свързва с моторния комп. Всички модули записват грешка за липса на комуникация с мотора. Акумулторът е зареден. В кората под чистачките е имало някога влага от дясната страна. Някой знае ли кое точно реле да се провери, или някой предпазител.
  14. Не съм майстор, но съм видял доста разглобени стартери, както и аз съм разглобявал. Диоден блок съм виждал в алтернатор, но никога в стартер. Интересно ми е къде се намира и какво върши?
×
×
  • Create New...