irc84 Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 Колеги искам да ви попитам мога ли да си регулирам съединителя на аудито а6 99год. че един майстор ми вика не се регулира само нов.Ама аз не му вярвам или не му се занимаваше или не разбира.Отделя много Високо и почна да ми се случва да я гася Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 не съм сигурен но мисля че може да се регулира просто на маистора не му се е занимавало отиди при друг майстор да погледне и да ти каже можели неможели но аз мисля че може незажисимо дали е с помпа или с жило се регулира. Ако вземеш два чисто нови съединителя на една и съща фирма единя винаги ще отделя по горе от другия там влиза в роля регулиращия винт и сединителя се напасва да отделя нормално така че те саветвам отиди при друг преди да даваш излишни пари за нов съединител като може да се регулира стария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irc84 Публикувано 30 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Абе и аз мисля че трябва да се регулира ама от 2 дена не мога да видя нищо по темата из нета.Не ми се купува нов съединител а ако ида в юнитрейд ще ми вземат луди пари и само за регулиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batececo Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Тоя дето ти вика "не се регулира само нов" иска да те изгърби - парички за труд, а ако те кара и от него да купуваш съединителя... сещаш се... Според мен на всяка кола трябва да може да се регулира съединителя дали да зацепва на ниско/високо и т.н... просто майстора е точно от тези, които трябва да се сложат в черния списък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 (Редактирано) Тоя дето ти вика "не се регулира само нов" иска да те изгърби - парички за труд, а ако те кара и от него да купуваш съединителя... сещаш се... Според мен на всяка кола трябва да може да се регулира съединителя дали да зацепва на ниско/високо и т.н... просто майстора е точно от тези, които трябва да се сложат в черния списък...Само немога да разбера как ще стане тоя номер с регулирането на този съединител като е с две помпички.Дасте чували някога за саморегулиращ съединител.Или и на вас все майсторите ви криви като трябва да се вадят кинти.А причината за която е направен саморегулиращ е точно тази да искара максимално дълго без да ходиш в сервиз през 50-60000км Редактирано 30 Ноември 2006 от dido-audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borumen Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 съединитела на АУДИ е саморегулиращ се. От никаде не се регулира,аз карам ауди 80 ,88г. и съединитела си оделя горе от 7г. и го смениям от толкова ,като чакам да пробуксува,минах 140 000хил.километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 19 Май 2007 Доклад Share Публикувано 19 Май 2007 Да саморегулищ се е но моя си го саморегулирах като свалих кората при педалите и се ръгнах одоло с една отверка и ключе 10 сега е идеален оделя малко под средата самоче моето е Б4 за други незнам как е но наи вероятно може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 20 Май 2007 Доклад Share Публикувано 20 Май 2007 аз отдавна не се връзвам на майстори. тази дума не звучи много гордо и я ползвам защото не му знам името Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts