Jump to content

borumen

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

borumen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Релето е под задната седалка отвори погледни пъпките и за студени спойки и снопа на багажника.
  2. Някои знае ли цена за обслужване на главата за АБК мотор.
  3. borumen

    B4 alarma

    НЯМА!!!!!!!!,Гаранция с това се занимавах преди време (монтаж на аларми).
  4. А какъв е мотора,бедна смес,манджаааа му трябва.
  5. borumen

    Толкова изчетох

    Колега промивка на радиятора на парното,която се извършва от дв.отсек кадето влизат маркучите за парното.Гаранция.Изпитан метод.
  6. borumen

    Парното духа слабо

    Много лесно,сваляш двата маркуча отпред в дв.,отсек които влизат за парното.С маркуч с вода от чешмата продухваш(промиваш),единия отвор докато не почне да тече чиста вода ,после в другия така около 4-5 пъти и си готов.Важно е после обезвъздушаването,подързаш 2500об.,и открехваш изходния маркуя (от ляво),като почне да изтича вода без въздох го вкарваш и щягаш скобата и си готов.ГАРАНЦИЯ става правил сам го много пъти на много аудита,отнема 20мин.Късмет.......,а на изходния слагам парче маркуч да не се мокри двигатела.
  7. borumen

    загуба на антифриз

    Проблем в капачката,високо налягане,аз я разглобявам и режа една навивка от дебелата прожина която е за изпускане на налягането.Така реших проблема с малки течове,ориг. налиягането е 1,5бар. което е доста и като остареят почва да сълзи.год...........
  8. borumen

    Ел. стъкла Б4

    Под волана,махаш кората и там.Най вероятно спукани спойки.
  9. Аз си скъсах нервите,докато го хвана това пукане при спиране и тръгване,ОТ ПАНТАТА НА ВРАТАТА(при мен дясна врата),долната панта.Качвате някои които да натиска вратата и проба.Реших проблема с малко реглаж на самата панта.
  10. Погледнете реле номер 30 под волана,като свалите кората горе в ляво.Спукани спойки,то захранва ЕКУ.
  11. borumen

    ABK Придърпва

    Мерси за линка, точно това реле е.Аз го презапоих и колата заспа работи перфекно.Благодаря!!!!!!
  12. Провери релето което прекасва дулзата,трябва да е отпред при двигателя,допалнително слагано и отиват два кабела към карбуратора.Някои да ти страка при подаден АСС-контакт бензин газ или неутрално зависи какво е клучето,и това реле го пипни трябва да щрака,ако не прегледаи кабелите на самото реле.А оборотомера спойки на таблото 99процента.
  13. borumen

    ABK Придърпва

    БЛАГОДАРИЯ за инфото ,при мен бяха спукани спойки.
  14. Благодаря,и аз се пробах и други майстори какво ли не правихме,при мен държеше 1200об.,на газ.,а на колега гаснесе и ги клатеше нагоре надолу.значи при него дадох предварение и се оправи,а при високи обороти малко закаснение и заспа.Почертавам че става на дума когато колата е на газ.
  15. четвъртото е за часовника ,а температурата е така 1-102-105,2-104-108.
×
×
  • Create New...