olimpiya

Members
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

About olimpiya

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    2xC4 2.6&1.8T

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Перник/София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Alexandyr0101 Погледни си клапата за рециркулация на въздуха, чупи се ухото и тя се затваря, а при затворена клапа се потят джамовете яко. В такъв случай просто закачи пружинката на някое от ребрата на самата клапа.
  2. Ако не е там значи нямаш. Повечето 100тици от преди '93 нямат.
  3. 2.6 няма дебитомер, а само мап сензор в еку-то. Търси си от 2.8 и за всеки случай виж с ваг ком живите данни и грешките.
  4. Има как аз съм го направил на моята 100ца с табло от А6 и налягането маха се часовника и на негово място се слага манометъра, но трябва да му се изведе нов кабел до буксата отзад на таблото(черната). Лошото е, че цвета на самата плака е различен и в моя случай сивее повече от останалите уреди, а и свети в оранжево за разлика от останалите които светят в червено.
  5. Намери си фитинг с резбата за рейката и от другата страна да е за маркуч с скоба и си сложи нов маркуч. Другия вариант е да намериш фитинг като твоя и някъде да ти "кримпнат" маркуч на него.
  6. Правено е вече, най-тегавото е да се направи къстъм колектора за турбината. Ще трябва stand alone електроника, по-големи дюзи и най-вероятно къстъм всмукателен колектор защото оригиналния на 2.6 на вакум не държи и пропуска отвсякъде камо ли бууст. П.с. Забравих да спомена, че трябва да се разреди мотора иначе Сток карантията до 200 коня държи уж.
  7. Колата ти няма датчик колянов вал, има само този в делкото. За да няма Искра възможните причини не са чак толкова много. Ако имаш познания и диодна пробна лампа провери на буксата на датчика на хол в делкото на средния ПИН при въртене да стартер дали има импулси. От там вече ще се решава какво що. Къде се намираш?
  8. Здравейте имам проблем с АЕБ мотор и той е, че бууста е около 0,2-0.3 понякога 0.4 и мнооого рядко стига 0.5. Грешки в ВАГ-КОМ няма. Лоста на уестгейта не е запекъл и паричката е здрава, защото с откачен маркуч от самия уестгейт има бууст 1,4-1,6. Смених н75 с нов такъв от ТФСИ, дебитомера е китайски.Проверени пътища не губи никъде налягане. Съмнявам се в дебитомера и дросела? Какви стойности трябва да дават горе долу и на кои канали да гледам точно?
  9. Не са, има разлика в мигачите и от там в калниците. Стават да се сменят ако ги вземеш заедно с мигачите..
  10. По другите теми вече съм забравил как какво що, но за АБС-а имам същата 100ца и беше от компютъра под задната седалка. Тези нямат диагностика и не може да се гледа, но като го отворих да го разгледам беше пълен с окис. Смених го и системата работи на 100%!
  11. Правил съм го на не една кола вече.. От АСЕ на 2.6 АВС на А6 С4 и от ААD 2.0 на 1.8Т АЕB от А4ка на 100 С4. Всичко става ама трябат много нерви и пари. Замисли се дали за теб си заслужава колата да вложиш сумата и още веднъж в нея, ако да тогава може да се захващаш ще ти обясня всичко което те интересува.