-
Content Count
117 -
Joined
-
Last visited
-
@Alexandyr0101 Погледни си клапата за рециркулация на въздуха, чупи се ухото и тя се затваря, а при затворена клапа се потят джамовете яко. В такъв случай просто закачи пружинката на някое от ребрата на самата клапа.
-
Ако не е там значи нямаш. Повечето 100тици от преди '93 нямат.
-
@Svetlozar8004 Да
-
Защо пали трудно и няма мощност като загрее
olimpiya replied to georgiv545@abv.bg's topic in type B5
Температурен датчик -
2.6 няма дебитомер, а само мап сензор в еку-то. Търси си от 2.8 и за всеки случай виж с ваг ком живите данни и грешките.
-
Има как аз съм го направил на моята 100ца с табло от А6 и налягането маха се часовника и на негово място се слага манометъра, но трябва да му се изведе нов кабел до буксата отзад на таблото(черната). Лошото е, че цвета на самата плака е различен и в моя случай сивее повече от останалите уреди, а и свети в оранжево за разлика от останалите които светят в червено.
-
Намери си фитинг с резбата за рейката и от другата страна да е за маркуч с скоба и си сложи нов маркуч. Другия вариант е да намериш фитинг като твоя и някъде да ти "кримпнат" маркуч на него.
-
Правено е вече, най-тегавото е да се направи къстъм колектора за турбината. Ще трябва stand alone електроника, по-големи дюзи и най-вероятно къстъм всмукателен колектор защото оригиналния на 2.6 на вакум не държи и пропуска отвсякъде камо ли бууст. П.с. Забравих да спомена, че трябва да се разреди мотора иначе Сток карантията до 200 коня държи уж.
-
Колата ти няма датчик колянов вал, има само този в делкото. За да няма Искра възможните причини не са чак толкова много. Ако имаш познания и диодна пробна лампа провери на буксата на датчика на хол в делкото на средния ПИН при въртене да стартер дали има импулси. От там вече ще се решава какво що. Къде се намираш?
-
Здравейте имам проблем с АЕБ мотор и той е, че бууста е около 0,2-0.3 понякога 0.4 и мнооого рядко стига 0.5. Грешки в ВАГ-КОМ няма. Лоста на уестгейта не е запекъл и паричката е здрава, защото с откачен маркуч от самия уестгейт има бууст 1,4-1,6. Смених н75 с нов такъв от ТФСИ, дебитомера е китайски.Проверени пътища не губи никъде налягане. Съмнявам се в дебитомера и дросела? Какви стойности трябва да дават горе долу и на кои канали да гледам точно?
-
Не са, има разлика в мигачите и от там в калниците. Стават да се сменят ако ги вземеш заедно с мигачите..
-
По другите теми вече съм забравил как какво що, но за АБС-а имам същата 100ца и беше от компютъра под задната седалка. Тези нямат диагностика и не може да се гледа, но като го отворих да го разгледам беше пълен с окис. Смених го и системата работи на 100%!
-
Правил съм го на не една кола вече.. От АСЕ на 2.6 АВС на А6 С4 и от ААD 2.0 на 1.8Т АЕB от А4ка на 100 С4. Всичко става ама трябат много нерви и пари. Замисли се дали за теб си заслужава колата да вложиш сумата и още веднъж в нея, ако да тогава може да се захващаш ще ти обясня всичко което те интересува.