Jump to content

I.Chimev

Members
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6'05 3.0TDI Quattro

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

I.Chimev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Няма никакви релевантни грешки.
  2. Здравейте група, Двигателят е 177 к.с. Проблемът се появява само когато температурите паднат под четири-пет градуса. Докато загрее, много трудно вдига повече от 1600 оборота и тресе. На празни обороти е окей. Като загрее, всичко е наред. Не записва никакви грешки. Турбото и турбо пътищата, егр са проверени. Дюзи и дебитомер (и други показатели, не знам точно какви) са гледани на диагностика и според сервиза всичко е окей. Някой да е срещал подобен проблем и да има идеи? Обиколих доста сервизи и в крайна сметка ще отида в официалния, ако скоро не се намери решение. Но естествено не изгарям от желание да ме одерат там 😀
  3. Е, не пада съвсем до земята, затова са кавичките Но друса като каруца и закача на неравности.
  4. Баси, и аз пуках задна възглавница в Гърция преди няколко години. Падна и от двете страни. В сервиза, до който успях да стигна, казаха, че не са виждали такова окачване. Добрах се "по корем" до България.
  5. Здрасти, аз преди няколко месеца смених ангренажа - всичко. Случайно попаднах на един сервиз на бул. Никола Мушанов и единия човек се оказа доста в час с Аудитата (спомена, че е работил в някакъв специализиран сервиз на Ауди). Та човека се оказа много отговорен и точен, за труд ми взе около 1300 - 1500лв. (не помня точно, пък и ми прави доста други неща). Частите вече много зависи дали ти ще си ги търсиш, дали той, цени има най-различни. Всичко показва и обяснява ако го питаш. Без да му казваш си преглежда колата, ако забележи нещо нередно ти казва. Всичко мина перфектно, навъртял съм вече към 10к. Ако се интересуваш, телефона му е 0988910140
  6. Здравейте, Продавам 2 дюзи.Съвместими с TDI двигатели на Audi, Vw, Seat, Skoda, различни модели в диапазона от 2003 до 2015г. Цена 200лв./бр.Референтни омера 03L 130 277 J / 0445110 369 / 404702476 8154 При въпроси, моля пишете на лично
  7. Аз да кажа, че нулирах корекциите, но това не промени зацепването, ще се мисли за рециклаж явно.
  8. Да не те плаша, но само 'освежаването' може да ти излезне половината от бюджета ти.
  9. Не си го причинявай ако не разполагаш с достатъчно финанси. Тая кола гълта много пари за всичко - гориво, застраховки, пътен данък, за ремонти да не говорим
  10. Друго нещо ми хрумна - колата е ремапната от теб преди около 3 години (със софтурера за около 260кс.), дали това не влияе на дюзите да пускат повече гориво? В смисъл да е нормално да са плюсови тези корекции.
  11. Имаш ли представа горе долу на какви интервали се само-калибрират? Щото ако са някакви хиляди километри няма да ги бавя
  12. Може и да го е направил, не си спомням вече какво ми каза като си взимах колата. А сега да го питам за ремонт, който е правил преди няколко месеца няма много смисъл. Ще ги ресетна и ще видим.
  13. Веригите са зацепени правилно от достатъчно кадърен и опитен човек, с правилния инструмент. Аз се чудех дали да не ресетна корекциите, че да не се бъркат нещо с показанията, които са били преди смяна на веригите (нали данните се натрупват в течение на времето).
  14. Всъщност само твоя пост беше смислен до момента на коментара ми, не се засягай За километрите и веригите - не ми се обяснява и няма смисъл. Идеята ми беше някой ако може нещо от опит да каже (както се случи в последващите постове), не да си чешем езиците за неща, които са широко известни.
  15. Явно и при мен е така, мерси за инфото.
×
×
  • Create New...