Jump to content

zfocus

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q5

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

705 профилни разглеждания

zfocus's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Към nikolay80: Моята кола е Audi Q5 2.0 TDi 125 KW S-tronic, демек DSG. И аз мисля че третия термостат е на кръга за охлаждане на DSG кутията, защото забелязах че кутията ми сменя по-плавно когато е загряла колата.
  2. zfocus

    Q5 - проблеми и решения

    Здравейте. Всички който мислят че е нормално колата да не вдига и подържа работна температура или да я меня в зависимост от натоварването след като колата е загряла, не са прави ! Копирам линк от темата в която писах ка е решен проблема при мен.
  3. Здравейте. След ходене по мъките и много диагностики в различни сервизи, смело мога да заявя че проблема със загряването при мен е решен. Колата днес сутрин (външна температура 7) вдигна 90 градуса за 15 мин и околу 5 изминати километра и ги държеше целия ден без да помърднат на долу. Пусках парно, спусках се по наклони итн. стрелката не помърдна ! Оказа се че моята кола има Има 3 термостата и прословутия клапан.
  4. Смених маховик и това подритване при спиране от 2 към 1 скорост изчезна. Но все още кутията я няма тази плавна смяна на предавки. При смяната на маховика се сваля ск. кутия и този филтър за който писах преди в темата. Прикачвам снимка от маслото което изтече от тръбите на филтъра. Всеки да си прави изводите какво става със соленоидите когато в маслото има такава мърсотия. Според мен от там идва тази не толкова плавна смяна на предавки.
  5. Здравейте. Проблема с градусите при мен ( Ауди кю5, 2,0 ТДИ САНА ) след смяна на двата термостата и клапана не се оправи. Чудя се дали да не сменя целите маркучи както правят в порше, но не съм сигурен дали проблема не е в нещо друго. Колегата Leoon споменава за някакъв автоджамбазки трик, но не разбрах каква вързка има клапана и втория термостат с градусите и DPF-a.
  6. Има един филтер който се сменя задължително при смяната на съединители и се ремонтира или сменя мехатроник. Казва се "DSG Transmission Pressure Line With Built-In Filter " и струва околу 600 лв. Ето линк на руски сайт: https://www.drive2.com/l/476612178313478565/
  7. Към Leooon. Защо махнахте DPF-a ? Не може ли да се почисти ? Имаше ли някакви симптоми на запушен DPF преди да светне лампата ? Примерно колата да не върви или някакъв звук ?
  8. При мен имаше виене когато колата е загрета при продолжително каране, изкачване на наклони итн. колата почваше да вие при подаване на газ. Оказа се турбо.
  9. zfocus

    S tronic

    Така или иначе не се "изпочупиха" да отговарят или изказват мение, отново визирам професионалистите който участват само с реклами в форума. Не се сещат че ако форума е активен ще има повече потребители който ще им виждат рекламите и може да спечелят някой др.клиент. Относно моя С-троник съм описал точно какво ме смущава, незнам дали е проблем или е специфика на кутията. Молбата ми е ако някой е сменял маховик да сподели впечатления.
  10. zfocus

    S tronic

    Винаги отивам в сервиз по мой избор, правят ми диагностика плащам итн. Но не винаги получавам точни отговори. Това е др. въпрос. Дали е редно някой да да дава безплатни консултации или изкаже мнение в форума , ами да редно е всеки който участва да е полезен понякога за другите учстници, по този начин ще се засили интереса към форума и марката и на хората ще им бъде полезно да пищат и споделят. Това е целтта на участието по форумите, а и в правилата на форума никаде не пише че трябва да се плаща за нечие мнение или консултация в форума. Безплатни консултации извън форума дури и аз не давам. Да съгласен съм за доброволните начела...
  11. zfocus

    S tronic

    Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията, при с-троник кутия ? И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай.Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно. Има ли някой в форума или участник в темата който знае отговора ? Визирам членове на форума който държат сервизи и се водят като голями специялисти на тема " Ауди " ползват форума за реклама и нищо др. Редно би било тези професионалисти да участват в темите със съвети или да помогнат с мнения.
  12. zfocus

    S tronic

    75 лв. диагностика на СК и адаптация на съединители.
  13. zfocus

    S tronic

    При мен е порше излизаше че кутията няма нужда од обновяване на софтуера, т.е. е с последния софтуер. Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията, при с-троник кутия ? И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай. Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно.
  14. zfocus

    S tronic

    Здравейте и аз да се включа в темата за с-троник. Карам Ауди Кю 5, 2,0 ТДИ 170 КС, С-Троник модел 2010 г. на 188К Км. Колата е закупена нова от България-Порше София и до определен етап е поддържана там. На 98К Км. са сменени гаранционно мехатроник и съединители. Причината беше че колата търгва напред когато е на R. До тук всичко е наред след което идва следваща смяна на масло на СК и Диф на околу 158К Км. Отново смяната е в Порше-София Запад кадето смениха маслото ( без да сменят филтрите, твърдят че не се сменят ) и софтвера на колата по акция за вредните емисии. Взех си колата и забелязах че колата придърпва при смяна на скорости 1-2-3 и го има онзи споменат по горе лек удар преди спиране на 1 скорост. Върщам се в сервиза с оплакването че колата не е като преди и те правят диагностика и адаптация на кутията, след което няма промяна и твърдят че всичко е нормално. Карам я колата при двама-трима известни механици и всички са на мнение че така са тия кутии, има дисконфорт , не са като автоматиците итн. Предлагат да сменя съединителите но не са сигурни дали след това няма да трябва да сменям и мехатроник.Свиквам си с дисконфорта и карам. Преди 1000 км. се появи нов симптом нещо като звук-резонанс преди смяна на предавка 4-5-6 го прави на точни обороти1800-1900. Осещането е като приплъзване. Карам я колата този път в Порше-Изток. След тест-дрйв приемчика казва че се съмнява в маховик. Отказах да я оставя колата за да я гледат защото в този момент нямах такова време. Отложих го. Въпроса ми е дали е възможно да придърпва и приплъзва от маховика ?
  15. zfocus

    Проблем с градуси на Q5

    Здравейте. Имам същия проблем с ауди кю5 2,0 тди 170 кс. с-троник. Колата не иска да загрее до нормална работна температура 90 градуса при продолжително каране, 100-120 километра по магистрала на външна температура околу 2-4 градуса, с пуснато парно в купето, без пуснат климатик стрелката показва 60-70. Това се появи началото на зимата. Оптвам се да намеря отговор на проблема по чужди форуми кадето е често срещан проблем. Според някои това е нормално , според други няма как да е нормално защото се нарушава работата на двигателя когато не е в оптимална за него работна температура. Разхода ми е завишен,също. Моля за съвет, ако някой стигнал до решение.
×
×
  • Create New...