Jump to content

petarlazarov

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4G 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Dobrich

Последни посетители

1139 профилни разглеждания

petarlazarov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Продавам си старите дискове апарати и накладки, защото преминах към по - големи спирачки. Дисковете са АТЕ 340 mm с много малък ръб, не са криви. Апаратите работят перфектно, а накладките са чисто нови АТЕ. Цената за всичко в комплект е 550 лв. 0896607209
  2. Смяна на съединители и клапани на мехатроник в Порше 3300 лева. Смяна на маховик 2800. Това са цени с труда.
  3. Точно така, аз не ги нападам, просто казвам, че не търсят проблем а сменят всичко. А най-лошото е че обиждат всички други и само те знаят кое как се прави. И пак казвам, ако се отиде в МиД и се сменят всички работи ефектът ще е същия. Наскоро един колега беше писал, че са му ремонтирали кабел и е доволен. Дас ауто щяха да сменят и съединители.
  4. След 2 години чудене кое блъска и кое тресе.... приблъскването между втора и първа е изцяло от маховика, глупости е че е от платка на мехатроник и клапани. Блъскането между 3 и 2 е от адаптационно шофиране, което никои не прави след като смени съединители. Лично на мен Мишо ми каза, че да не е направено шофиране, кутията се самоадаптирала - да ама не! Евала на Дас ауто за много неща, ама и много минуси имат. Връзват си гащите на 100%. Сменят съединители, ремонтен к-кт мехатроник и маховик. Еми то това е всичко, а като отидем в МиД хората искат да открият проблем и да го отстранят само него, за да не сменяме всичко. А и снопа от кабели сменят дас ауто, ми и цялата кутия направо :D. Това е разликата в дас ауто и другите сервизи. И ми писна да им гледам клиповете как показват, че маслото в механичната част било грешно , това е смешно. Някой , който е ходил в Дас ауто под 7.500 да е оставил? А в мид по 3-4 хиляди. Еми върнете се да ви досменят всичко и няма да има проблеми...
  5. Като цяло проблемът е още от завода на тая кутия. Изключваме фактът,че сменя бързо - всичко друго е пълен боклук. Два съединителя,които нямат никакъв пробег, мехатроник който постоянно му има нещо. Най-лошото е ,че в Порше ще ти вземат много пари и много проблеми ще останат и ще се появят нови. Търси някой,който се е занимавал с това,че много хора дават само акъл.
  6. petarlazarov

    S tronic

    Звънях в МиД Варна. Човекът ми каза по описанието,че е 100 % сигурен,че е мехатроник. И ми обясни,че ми са сменени само клапаните и като цяло проблемът може изобщо да не е бил от тях. Ремонтират каквото и да е по мехатроника, за разлика от Софтелектроник,които ми казаха,че все още нямало кой в България да сменя нещо друго освен клапани.
  7. petarlazarov

    S tronic

    Няма да отговарям на всеки по отделно,защото ще стане голяма тема :D. Колата е на 120 000 релани километра. Маслото е сменяно веднъж на 60 и сега заедно със съединители и ремонтен комплект на мехатроника. Забелязах само едно- при първия момент когато купих колата и след 1 седмица отидах в Порше с претенция ,че имам вибрация на място, те казаха че ще адаптират кутията.Направиха го. Взимам си колата,включвам на D и все едно се качих на чисто нова кола. Тръгнах си супер доволен,перфектна работа на кутия,НИКАКВИ вибрации на D,докато стоя по светофари,даже като местя селектора от D na P не се усеща разликата на напънатата кола. Обаче 3 дена радост, на 4-тия всичко отначало. Върнах пак колата и те казаха за смяна съединители и клапаните на мехатроника. Попитах ги защо след адаптация на кутията 3 дена няма проблем.Отговор адекватен нямаше. Смениха всичко,взех си колата- ПЕРФЕКТНА! След 5-6 дена понякога имам вибрация на светофари като стоя на D,по някой път нямам. И това дето най ме трови е между втора и първа до окончателно спиране. Сега ако отида и ми направят адаптация, пак 4 дена всичко ще е 6. И моят въпрос е- ако имах проблем с каквото и да е, как след като направим адаптация всеки един проблем изчезва ? Как няколко дена всичко е 6 и изведнъж всичко се връща по старо му ?
  8. petarlazarov

    S tronic

    Нещо като при ABS на лед.Без звук,просто се усеща като колата преминава от втора към първа до пълно спиране.
  9. petarlazarov

    S tronic

    Сега,както е студена ако я запаля и тръгна,тръгването ще бъде рязко и някак странно. Нормално ли е като е студено маслото? И това ритане на педала на спирачката между втора и първа нормално ли е след като някой път изобщо не го прави. А вибрацията,която се получава,когато стоя на светофари защо някои път е голяма ,някой път я няма никаква? Отговорът на Порше е че тази кола е постоянно напъната,защото е постоянно на скорост и чака да тръгне.
  10. petarlazarov

    S tronic

    Всичко е правено в Порше Варна,всичко от съединители до масло е сменяно. Карал съм кутии на по 20 000 км, едно и също...
  11. petarlazarov

    S tronic

    След като се сдобих с Ауди,което има такава кутия първоначално започнаха да ме дразнят доста неща. След смяна на съединители и ремонтен комплект за мехатроник останаха неща,които ме дразнят отново. Качих се да карам няколко S tronic кутии -при някои моите проблеми ги имаше , при други ги имаше частично или нови работи,които не бях виждал. Вибрациите,за които всички говорят,когато колата е на D всеки път са различни,а понякога липсват изобщо и забелязах,че нямат общо с температурата на маслото. Попитах 10 различни майстори,които се занимават с това- едни казват,че са съединители,други че е мехатроник. Някой говорят за адаптация на съединители,но всички стрелят напосоки. При някои кутията се държи по един начин,когато маслото е топло,при други когато е студено. Първаначалното тръгване при първо запалване е различно. След всичко изчетено,питано и видяно мога да обобщя за всички,които търсиха толкова време информация като мен да не си правят труда да ровят. Това е една много добра кутия, но да не ти се налага да я караш на първа и втора. То не бяха ритания на педала на спирачката и приблъсквания и какво ли още не. Който си купи такова нещо се примирява,че трябва да дава много пари,за да е всичко наред. В сравнение с 8 степенната кутия S tronic не стува.Много хора ще ме разберат за какво говоря. Иска ми се някой да ми каже,че може да ми адаптира съединителите и да ми каже защо един път рита кутията,друг път е перфектна. За жалост отговор на този въпрос няма.Както казват от Порше - всичко това е нормалмо.
  12. В Порше Варна мо смениха маслото и съединителите по гаранция, но все още остава ефна тънка вибрация, когато колата е на директна. Някой казват, че е нормална, други казват, че нищо не се усеща. Най-лошото е, че майстори за тези коли почти няма , а в Порше не са наясно с всичко. Нека, който има такава кутия да сподели, усеща ли вибрация , когато колата е на D ili R.
  13. A6 3.0 tdi 245 коня.
  14. Здравейте ! Закупих кола от Порше на 100 000 км. Колата е 2012. Няколко дена след като я купих ми направи впечатление,че когато колата е на D ili R и държа спирачката има вибрация.Понякога я няма , но в повечето случаи я има и ме дразни много. Смених тампоните на двигателя, нищо не се подобри. Порше и направиха адаптация и всичко се оправи , но за 2 дни. Вече всичко е като преди. Някой знае ли какво е това. От Порше ми обясняват,че това е адаптивна кутия и щяла да се адаптира към карането ми. За смяна на скорости ОК, но за вибрация, когато съм по светофари едва ли....
  15. Ако все още имаш интерес ми пиши или се обади - 0896 607 209 ! Мога да ти кажа много и да ти дам идеи !
×
×
  • Create New...