Jump to content

userpmmpmm

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 B6 1.8T quattro

Последни посетители

927 профилни разглеждания

userpmmpmm's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. userpmmpmm

    MMI

    Благодаря! Притесних, че няколко пъти като й давахме ток, да не се е прецакало нещо.
  2. userpmmpmm

    MMI

    Здравейте, моля за съвет или да ме насочите към някоя тема, в случай че съм я пропуснал. Взех си В8-ца от щатите. Вчера пристигна, изполвахме от тези jump starter-и, за да я запалим, понеже колата е в движение, но нямаше ток. Докато я наместя на паркинга, минаха около 10мин и mmi си работеше, но не успях да отворя багажника. Отидох днес при колата, за да пробвам пак да го отворя и да отида да купя нов акумулатор. Подадох ток от друга кола, но пак не пожела да се отвори. В крайна сметка намерих аварийна ръчка за отваряне и го отворих. Оказа се, че плюсовата клема е била разкачена, сложих я обратно и запали без проблем. Излезе parking brake malfunction и passenger airbag does not work, но изгаснаха доста бързо. Пробвах няколко пъти ръчната спирачка и си работеше. Колата поработи 5 мин, обаче mmi не се включи. Излезе няколко пъти логото, както и 1 път зареди основното меню, но след това се изключи. Бутоните на централната конзола също не светеха. Направи ми впечатление обаче че на контакт не се сваляха и вдигаха прозорците, само когато беше запалена. Колата е с B&O. Четох, че е възможно да е прецакана оптиката, но пък вчера си работеше. Има ли възможност да е от слаб акумулатор или защото е бил разкачан? Не се сетих да проверя бушоните, така че следващата седмица като отида при нея, ще разгледам и тях. Благодаря предварително!
  3. Смених карето, всичко се оправи
  4. Мисля, че се чува добре. Това е хлопането, като размърдам полуоската. И се усеща луфт. 20230313_224455.mp4
  5. Здравейте колеги, Колата е A4 B6 1.9tdi AWX ръчка. Появи се един проблем. Усеща се тресене, най-вече при подаване на газ. На 1-ва, 2-ра се усеща от време на време при подаване на газ, най-вече след десен завой, трета вече се сеща осезаемо, а на 4-та и 5-та имам чувстовото, че ще се разпадне. Няма значение дали леко съм сложил крака на газта или е до долу. Когато пусна газта, не изчезва напълно тресенето, усеща се леко, все едно има крива гума или джанта, като изключа от скорост, всичко изчезва. Също така на свободна, когато пусна колата леко да пълзи, се усеща едно пристъргване. Имам съмнения за ляво вътрешно каре. По маншона имаше грес и ми се стори скъсан. На изправен волан се наведох под колата и почнах да мърдам полуоската, от време на време се чува да хлопа и има луфт, при навит пълен десен се появява винаги. Луфтът се усеща откъм скоростната кутия. Пробвах на дясната полуоска същото, но там не помръдва даже. В петък ще ходя в сервиз, но все пак ми се иска да чуя и други мнения. Има ли възможност да е маховик или някой тампон?
  6. Здравейте, Насочил съм се към покупка на А4 В7 3.0тди, днес закарах на сервиз една кола, 233к.с. с код ASB. Единственото, което майсторът ми каза, че има, е омасляване от капаците на главите откъм ангренажа, всичко друго е наред. По негови думи било нормално, тъй като е V-образен, но все пак ме притеснява. Ако може, някой да сподели мнение дали е нещо сериозно и да подминавам колата, или наистина е нещо нормално.
  7. Здравейте, Възникна проблем в десните врати. На предната не работи тон колоната и не индикира за отворена врата. Като я отворя, не светва плафона, както и червената светлина на самата врата. На задната врата индикира, когато е отворена, но също не светва, като се отвори. Отделно като я отключвам или дам на контакт , от десните врати се чуват ключетата как цъкват два пъти. След първото цъкване, вратите светват, но след второто пак изгасват. След като обаче заключа колата, си светват, както обикновено. Вероятно ли е да се дължи на микроключетата. Благодаря предварително!
  8. Здравейте, някой може ли да ми каже дали има разлика в съединител и маховик на предно и куатро. Колата е а4 б6 1.9тди. Благодаря предварително.
  9. Благодаря много на всички за отговорите
  10. Имаш ли идея колко ще струва да си го ремонтирам или да се подкове, по-здрави бутала и биели? Искам да си направя сметката дали си струва да се занимавам с въпросната кола.
  11. Здравейте, на доста добра цена ми излезе 2.0tfsi с проблем в двигателя. По думите на собственика е превъртял биелен лагер (каквото и да значи това). В тази ситуация предполагам трябва основен ремонт, като идеята ми е да си я оправя аз. Искам да проуча колко би излязло просто да си я ремонтирам и също така колко би струвала по-сериозна интервенция, целейки над 300к.с.?
  12. Минах през сервиз, оказа се хидравлична помпа.
  13. Малко ъпдейт, нещата май отиват към хидравлична помпа, като я запалих, се чу как вие. Освен това като вдигна повече от 20км/ч, започва да го отпуска и след това си става нормален. Спра ли, пак затяга. Днес следобяд ще ходя до сервиз и вече ще се каже категорично.
  14. А и не обяснява защо ми е твърд волана 🤔
  15. До края на седмицата ще я закарам в сервиз и ще пиша какво е било. Другото странно е, че течност има, пробвах и да долея, но волана си седеше все така твърд. А ако е рейка, все пак би трябвало да поотпусне малко, дори след това да изтече.
×
×
  • Create New...