Jump to content

baagsi

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди тт 1.8т 225

Персонална информация

  • Локация
    Швейцария

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

baagsi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,имам един въпрос,не знам коя карта за какво е ,някой може ли да ми помогне; Map "Bosch III 16/8" (4x7) Map "Bosch II 8" (6x6) Map "Bosch II 8" (8x8) Map "Bosch II 16" (6x16) Map "Bosch II 16" (12x16) Map "Bosch III 16/8" (5x16) Map "Bosch II 16" (12x10) Map "Bosch II 16" (12x16) Map "Bosch II 16" (8x16) Map "Bosch II 8" (7x8) Map "Bosch II 8" (8x10) Map "Bosch II 16" (8x8) Map "Bosch II 16" (8x8) Map "Bosch II 8" (4x5) Map "Bosch II 16" (8x8) Map "Bosch 16" (16x10) Например че искам да вдигна мощността и буста,коя карта трябва да се пипа. Автомобила е Опел бертоне 2.0т z20let 200ps А това е оригиналният файл: Ще съм благодарен за някаква информация. opel55352932.orig.TP
  2. да за 300-та коня на к04 023 и дават макс на теория но като гледам чипорете които и дават макса е 275-280 коня сток мотор,варианта е хибрид.
  3. Да за s4 си прав,а другата и нформация я взех от тема на тони келеша ......
  4. главата от е със АЕБ с малки портове.При 1.8т моторите има 2 модела колектори с тесни и широки отвори сътветно и 2вида глави, при малкия порт максимума е 360кс, при големия 420кс а за по сериозни мошности трябва увеличаване на обема на колектора като рънърите при големия колектор са достатъчни за количеството въздух.
  5. к04-015/023 Вади до около 300 коня но зависи от портовете на главата /ауди тт 1.8т 225 и 240 кс както и s3 s4 са с големия порт,при другите макса е около 250 кончета/,ф- на генерацията,спортен филтър,дюзи,интеркулер.Моята с читав комп извади Max. Leistung Ps/Umin 175/5500 Max. Drehmoment Nm/Umin 370 .Но ми се приеба компа смених го и сега прави проблеми. И да вметна извън темата; /////Колата е Ауди тт 1.8т 225кс с ремап на чип 275кс и 350 нм/Ремап на MPPS/ . Оригиналния ми компютър изгоря и го смених със друг със същите номера,адаптираха го в сервиз на Ауди, и колата започна да прави проблеми.Предърпва на 3000 об/м и след 4000об/м забива.Колата е със спортен филтър/нов вътрешен на KN/,Спортна генерация на 60мм/нова със един спортен катализатор/,нови :свещи - ngk bkr7e/регулирани на 0,6мм/, нови бобини,нови МАП и МАФ сензори,нов N75,всички маткучета са нови,има буст контролер но е сложен на 1,2 бар/занулен/,нова ламбда сонда,нова горивна помпа/оригинална на 4 бара/.При тестовете не ми дава никакави грешки. Днес направих тест,в движение: STFT в движение от 0 до -17, на място 0 до +6, LTFT -7.5; предварение ъгъла на запалване /: на празен ход -8,9 при натискане на педала на газта +28 +30: MAF сензор +5 до +150: Буст 1,4 бара След 4000 оборота, дроселовата клапа се затваря и налягането пада и колата забива при припомпване на газта ту се изстрелва ту забива. Всичко друго е в норма и не натрупва грешки. Ще съм благодарен за някакви идей.........///// вече мисля за нов комп
  6. Здравей,много ще съм благодарен ако можеш да ми помогнеш,виждам че си на ти с 1,8т.Колата е Ауди тт 1.8т 225кс  с ремап на чип 275кс и 350 нм/Ремап на MPPS/ .

    Оригиналния ми компютър изгоря и го смених със друг със същите номера,адаптираха го в сервиз на Ауди, и колата започна да прави проблеми.Предърпва на 3000 об/м и след 4000об/м забива.Колата е със спортен филтър/нов вътрешен на KN/,Спортна генерация на 60мм/нова със един спортен катализатор/,нови :свещи    -   ngk bkr7e/регулирани на 0,6мм/, нови бобини,нови МАП и  МАФ сензори,нов N75,всички маткучета са нови,има буст контролер но е сложен на 1,2 бар/занулен/,нова ламбда сонда,нова горивна помпа/оригинална на 4 бара/.При тестовете не ми дава никакави грешки.

      Днес направих тест,в движение: STFT в движение  от   0 до -17, на място 0 до +6, LTFT -7.5;
    предварение ъгъла на запалване /: на празен ход -8,9 при натискане на педала на газта +28 +30:
    MAF сензор +5 до +150: Буст 1,4 бара
    След 4000 оборота,  дроселовата  клапа е затворена и налягането пада и колата забива при припомпване на газта ту се изстрелва ту забива.

    Всичко друго е в норма и не натрупва грешки.

    Ще съм благодарен за някакви идей.........тук направо се побъркахме.......

  7. baagsi

    Моля за помощ

    Здравейте,много ще съм благодарен ако някой ми помогне.Колата е Ауди тт 1.8т 225кс с ремап на чип 275кс и 350 нм/Ремап на MPPS/ . Оригиналния ми компютър изгоря и го смених със друг със същите номера,адаптираха го в сервиз на Ауди, и колата започна да прави проблеми.Предърпва на 3000 об/м и след 4000об/м забива.Колата е със спортен филтър/нов вътрешен на KN/,Спортна генерация на 60мм/нова със един спортен катализатор/,нови :свещи - ngk bkr7e/регулирани на 0,6мм/, нови бобини,нови МАП и МАФ сензори,нов N75,всички маткучета са нови,има буст контролер но е сложен на 1,2 бар/занулен/,нова ламбда сонда,нова горивна помпа/оригинална на 4 бара/.При тестовете не ми дава никакави грешки. Днес направих тест,в движение: STFT от 0 до -17, на място 0 до +6, LTFT -7.5; предварение ъгъла на запалване /: на празен ход -8,9 при натискане на педала на газта +28 +30: MAF сензор +5 до +150: Буст 1,4 бара След 4000 оборота, дроселовата клапа е затворена и налягането пада. Всичко друго е в норма и не натрупва грешки. Ще съм благодарен за някакви идей.........тук направо се побъркахме.......
  8. baagsi

    чип на ауди тт 225кс

    Така е ти си разбиратела ние ядем доматите с колчетата......
  9. baagsi

    чип на ауди тт 225кс

    Тук говорим колко може да надуе к04-20 а не колко е добре да надува......а и к04 са няколко модификации с различни карти аз говоря конкретно за двадесетката....
  10. baagsi

    чип на ауди тт 225кс

    За тези който много разбират: K04 max boost ?? (225TTQ) I didn't want to reply to you on AW because they would probably just flame me because they are just too busy with their cookbooks and their OT post. Anyways...... Are you pinging? Did you try and use a different boost gauge? Seems like it is just fine, if you ask me. Jenner's K04 kit FROM GIAC(installed by PES) is running 1.8(26.46psi) bar and spiking at 2.0(29.4psi). He has been running it for 10k with/o a problem. Keep in mind he is on a stock block and stock IC. YOU, my AW friend have a lower compression(9:1 i think) which is able to run even higher boost safely. Your boost gauge could be off, but even if it isn't, your fine. Hope that helps. Can you guess who I am on AW? Лично моята прави буст 1.6 бара ,и после пада на 1.4-1.3 бара
  11. каквото и да е и гледай да е куатро,за мен 1.8 225 к.с. е много удачен вариант,много носи на тунунг за сравнително малко пари,здрав двигател,стабилно окачване,лесно за поддръжка /на базата на голф 3/,проблема е ,че малко твърдо вози.
  12. baagsi

    чип на ауди тт 225кс

    Така , нещо ново,за някой може да е интересно!!! Обаждах се в ABT tuning Sweiz там ми е слаган чипа,и ми казаха ,че при сваляне на екюто и ако престой без напрежение повече от определено време,после трябва да се кара колата около 200-500км.за да може екюто да се самоубучи.Иначе колата е софтуерно подготвена.И ми дадоха малко интересни данни.При 1.4bar. постоянно налягане трябва да дава 265кс и около 380nm въртящ момент. При 1.66 bar. трябва да дава 280кс. и 420nm. въртящ момент.Това са коне на двигателя,на колелата вади около минус 25% от стойността.Като за второто налягане се иска и още няколко преработки; спортен филтър, бууст контролер, желателно е и спортна изпускателна система,с нея може да достигне около 300кс.на мотора и 470nm.Само да кажа че изпускателната система струва около 1000 евро(два спортни катализатора и отвор 76мм).И макса на тази турбина к04 е 1,8-1,9 бара налягане.Така сложих спортен филтър, бууст контролер,нов Уест гейт клапан Сплит система специално за този модел мотор и я надух на 1.6 бара колата сякаш не е същата направо ще "хвръкне", особенно се усеща на 2-3 та скорост. Чипа ми е оригинален на ABT и струва 2100 франка с чипването във ABT сервиза.
  13. baagsi

    чип на ауди тт 225кс

    Прочетох че след сваляне на екюто после трябвало да се покара 200км. за да се активира чипа.Има ли такова нещо?Ако някой знае ще съм благодарен за отговора.
  14. baagsi

    СМЯНА НА ТАБЛОТО

    Колега ,четох че новото табло трябва да се обучава.Трябва да отидеш в сервиз където са компетентни.Успех.
  15. baagsi

    чип на ауди тт 225кс

    Мерси при първа възможност ще я закача на диагностика.Днес прегледах всички вакуумни маркучи всички са здрави имаше една пластмасова тръба която влиза в кутията на въздушния филтър беше откачена ,не я знам за какво е идва някъде от картера , вътре е покрита със сажди или нещо такова .
×
×
  • Create New...