Jump to content

3vgeni

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8pa 1.6 FSI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

3vgeni's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрасти, 1.6 с 5 скоростната ръчна без проблем става на газ. За 1.6 FSI малко фирми го предлагат като цяло всеки сам си преценя, но по мое мнение не си струва да се мъчи да се газифицира този мотор. Относно това дали да е с 3 или 5 врати зависи как смяташ да я ползваш. 5 вратите обикновено са по скъпи само защото са по-практични, Аз си взех с 5 врати и до сега задните седалки са ползвани 4 или 5 пъти от хора за година и половина. Така че ако ще го взимаш само да се возите ти и гаджето или от време на време с 1 или 2-ма приятели/приятелки sportback-а с 5 врати не е задължителен. Багажниците и на 2-те версии са достатъчно големи.
  2. Привет колега, и аз като теб Юни месец минах през голямата чуденка относно първата кола и как тя да е най-добрия компромис между всичко за което си мечтал и изтънелия бюджет който ти предлага българската реалност. Първо относно динамика, господата тук с право казват че някои бензинови мотори са слабички, моето охлювче е едно от тях. Но така или иначе преценката за динамика може да е субективна. В моя вариант - учебната кола беше Пежо 308 с малкия дизел, после карах на баща ми пасата - 1.8 атмосферен бензин със 75 коня и малко след това той го смени с дизелова Октавиа с 1.9 тди - 90 коня. На фона на тази скромна селекция даже и 1.6 фси което карам в момента си се усеща като по-бърза кола. Така че като вземеш книжката питай там който има край теб, чичо, дядо, вуйчо да ти дадат едно кръгче да се ориентираш. Сега относно потенциалния тунинг. Това ти е първата кола и според мен няма много смисъл от тунинг. Тепърва се учим как се живее с кола, понеже реалността не е NFS U2 където натискаме start game и тръгваме. Намери си най-запазената в техническо състояние и си я вземи. Първата кола ти е по-скоро ориентировъчна, тя е тази която си мислиш че искаш и ти трябва, и поне според мен наливане на пари в тунинг не е оправдано, освен ако не си невероятен късметлия и аудито наистина ти дава всичко което си искал. Като поживееш с нея и си навъртите километри заедно ще разбереш наистина какво ти харесва и трябва и едновременно с това какво ще искаш от следващата. Нормално е да има разминавания, аз примерно като търсех А3-ката и много държах да е 5-те врати да е практична. В момента задните врати и седалки се ползват основно да си държа якето, понеже за 6 месеца точно 2 пъти возих повече от 1 човек с мен. Така че ако нещата не се променят много, следващия път може и да не се засилвам към кола с 4/5 врати, а задните седалки съм ги сгъвал за нещо по-обемно точно 3 пъти, и гледайки на око, скромния ми товар спокойно би се събрал и А3 с 3 врати. Относно зима и куатро. Не съм от северозапада, тук в Стара Загора зимата даже и да дойде, не се задържа, но все пак има едно нещо по-важно от куатрото. Вземи си хубави гуми, предно с хубави гуми и ако не се правиш на герой пак би трябвало да си ок. Относно поддръжката, тук всеки сам си преценява с какво иска и може да се справи. Базовото упражнение което аз направих беше да отворя голям сайт за авто части и попрегледахме как грубо стоят нещата с основните части, най-малкото за сравнение с цените на части на актуалния семеен превоз или пък на роднини. Такова сравнение не е точно, понеже отделно има разходи за труд, отделно цените може и да не съвпадат с това което сервиза може да каже, но чисто ориентировъчно може да ти даде малко по-добра представа. Дано тези няколко реда да ти помогнат малко, и да не забравиш да се похвалиш после какво сте взели.
  3. Аз не съм толкова сигурен. http://www.audi-sport.net/xf/threads/a3-1-6-fsi-petrol-2006-dual-or-solid-mass-flywheel.228533/ Преди да си купя колата проучих този въпрос и изглежда че 1.6 и 1.6 fsi имат един и същи съединител с твърд маховик.
  4. http://rmania.net/contacts.php Адрес: Гр. София, кв. Витоша, ул. Константин Петканов 14, офис 1 От София са. Относно USB 3.0. Повечето модели след 2013-та го имат. Не на всички обаче е написано. Визуално много лесно се разпознава дали машина има USB 3.0 - трябва или да е боядисано в синичко или да има надпис SS над порта, като на тази снимка:
  5. От 2010-та съм само на лаптопи и са ми минали няколко различни модела през ръцете. За конкретните изисквания към CPU-то бяха споменати само серии I3,I5,I7 но не и конкретни представители. В тази връзка искам да ви покажа едно сайтче за CPU бенчмаркове, което редовно ползвам: https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Имат точкова система и голяма база данни от процесори. Резултатите не могат да бъдат наречени 100% сигурни, но могат да служат като надежден ориентир при колебание между няколко конкретни модела, освен това всеки може да провери сегашното си процесорче което ползва какъв резултат би му дал и да си прецени колко по-мощен би му свършил работа. Старият ми лаптоп бе с AMD-A6 3420 APU което в момента има 2019 точки, в момента съм на Intel Core I5 4200-H оценяван на 4423 точки. На базата за какво време се изпълняват аналогични задачи както и моментната консумация на CPU в таск мениджъра както и няколко други бенчмарка стигнах до заключение че моментното ми процесорче може да се нарече "2 пъти по-бързо" от старото. За употребявани лаптопи: http://rmania.net Първата ми машина беше закупена от този сайт. Внасят качествена продукция от чужбина, някои модели даже не са се предлагали на нашия пазар. Конкретно моя екземпляр беше френски с малко по-особена подредба на някои клавиши. За рамта правилно сте се ориентирали за 2017-та 8 гб е нещо като желателния минимум, ако ще се прави компромис с рамта - не препоръчвам конфигурация с по-малко 6 гб. Също така няма смисъл да се подлъгвате да си търсите лаптоп с 2 слота за рам на които да сложите 2 плочки по 4 заради прословутия dual channel access. Разлика няма да се забележи. Относно матрицата. Там всеки сам си преценя.
  6. 3vgeni

    Гуми и джанти за A3 8P

    Здравейте, от сравнително скоро съм собственик на автомобил. Това е първата ми кола и както може би се досещате ми липсва адски много "know how" относно грижата за нея. Не ми се налага да шофирам много и не съм изминал още и 1000км с возилото. Купих си колата с поизносени но все още ставащи летни гуми, и реално ми предстои първата ми покупка на гуми. Прочетох доста мнения, ревюта и какво ли не, но все още ми предстои да взема окончателно решение относно как трябва да се оборудвам за зимата. Аудито е със базовите 16-ки джанти. Не мисля да слагам 17-ки или нещо по-голямо. В началото мислих да заложа на Pirelli, но редица мнения че тези гуми са прекалено твърди за зимата ме отказаха от тях. Видях доста добри мнения за Michelin Alpine5, както и такива в които се твърди че марката е позагубила форма. На няколко места обаче мернах мнения на водачи в сходна ситуация които са заложили на всесезонна гума - Michelin CrossClimate. Както може да се очаква поразрових и за това. Определено мога да си представя плюсовете да си с 1 комплект целогодишно, но разбира се с това идват и съответните минуси. Изглежда CrossClimate поне по ревюта и мнения определено е по-добра от досегашните всесезонни, но разбира се, няма как такава гума да е добра колкото хубава зимна на сняг. Вероятно представянето и лятото ще е по-добро от тези с които съм в момента. Отпред имам Аccelera PHI които доколкото видях май ги няма много много по нашите пътища и ревютата не бяха ласкави, задните гуми са Bridgestone, но са поизтрити и не успях да ги идентифицирам. В момента се колебая дали да си взема въпросните Alpine5 или и CrossClimate биха ми свършили работа. Разбира се други идеи и препоръки също са добре дошли.
×
×
  • Create New...