CDYA

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About CDYA

  • Rank
    User
  • Birthday February 2

Друго

  • Kaра
    A6 3.0TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Бургас

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Като гледам как се очертава те от Ауди ще излезе,че не знаят за полувината екстри на тия коли .... 😁
  2. @ники 125кс. Тц ,няма проблем моите са такива с антени 2005-6 и за сега системата работи.
  3. Моят опит е с масло ОРИГИНАЛНО слагано в Ауди Бургас (черна бутилка Ауди IV 5W-30) но при мен почнаха да прищракват от 15-17 нагоре и то не винаги... Сега съм с Valvoline 5W30 да чукна на дърво гоня смяна и нищо не се е обадило....все още.....
  4. На 15 000 и моите прищракват, по малко от твоите но се чуват. Пробвай с друго масло и не е караи 20-30 хиляди,че това масло става на чорба. От Ауди ако не ме лъже паметта бяха казали че до 2 или 3 сек било нормално. (Но не помня при 4F или 4G)
  5. При CDYA не стана мъчих се уви не ... Добре ако се дъде на контакт няколко пъти не е ли същия ефект или греша ?
  6. Фолио е,но не помня какво точно. Почти не си личи изобщо какво е.
  7. Моите ги прави един приятел черни нещо близо до пияно лак горе долу се получи добре.
  8. Амортисьори на 99.9% сигурен.(добре де предполагам) Моята се държи толкова адекватно на пътя че не е истина ама греда амортисьорите не ги бива пукнатините усещам чак... EDIT: Ако ти е S-Line и си с червени амортисьори до някъде нормално(оправдано спорт окачването така вози).
  9. Добре,че каза думата “много“ сега като се разтърсих аз съм се олял наистина чак с 10 грама на литър 😂 .
  10. Интересно...на мен не ми го бара изобщо. И аз така знам на 10грама на 1 лтр. и дори в чуждите форуми дават добри отзиви. Говорих с приятел които има C-класа с DPF и каза,че слага почти постоянно от както я е взел сиреч в километри 30 000(и нямал проблеми с затлачен филтър или дюзи).
  11. Защо пък задължително ? Аз се чудя от опита ми с една Вектра и после една Е-класа при Вектрата пушенето просто спря ... как обаче деиства това 2Т масло на коли с ДПФ... (Е-класата беше с премахнат ДПФ и то страшно кадърно,за 2 години 3 пъти съм си позволявал да слагам)
  12. Да се из.ера в темата и аз. 2Т масло има едно голямо свойство което се забравя миещо. Доказано при използването на 2Т то и изчиства част от боклуците полепнали по горивната система по скоро по металните части. И за тази цел хората ползват 2Т масло което е ниско димно/без димно отговарящо на спецификация FC FD ако не ме лъже паметта. Нещо което се тиражираше из интернет после в Мерцедес Клуба,(тук ще говоря наизуст,че ме мързи да извадя информация от интерет) Мерцедес вадят модела В211 или В212 и правят тест за издръжливост които започва от Германия през Русия до Китай,Мерцедес категорично отказали техните коли да зареждат в Русия и Китай. Поради лошото гориво не можели да поемат риска техните коли да дефектират и с тях пътувал камион с гориво от Германия,които по не потвърдена информация вътре имало малко 2Т масло. До сега не са го отрекли нито потвърдили... Аз в Германия на бензиностанция Арал съм виждал да се продава разфасовка на Кастрол 2Т масло точно за добавяне в дизела!
  13. Още не съм изгледал видеото,НО съм слагал на 2.2DTI на Opel Vectra B. На място при изфорсиране изпушваше леко черно след като почнах да слагам по 10мл на 1литър 600мл на резервоар(неиния беше 60лтр.) Колата спря да изпушва и мотора работеше някак по меко НО беше с VP44 помпа,икономия на гориво и тем подобни не видях...
  14. @CVT Ти в България ако вярваш,че ще намериш Кастрол оригинален и ще го сложиш в колата си и ще караш с него спокоен си страшен оптимист. Усещам,че искаш да изпъкнеш като свински м*ди в рядка кал но не говоря изобщо че Мултитроника има нещо общо с ZF как стигна до това заключение не знам...но ти си специалиста. Аз говоря за МАСЛО на марката ZF не,че ZF имат нещо общо с Multitronic ...