TURBO_RS

Members
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

About TURBO_RS

  • Rank
    User
  • Birthday 01/16/1990

Друго

  • Kaра
    ауди а6 4ф

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Pleven

Recent Profile Visitors

551 profile views
  1. И един още по лесен начин за хора без vcds , просто даваш на контакт 2-3 пъти подред и филтъра се пълни
  2. като сложиш втулката на главината и има луфт макар и минимален сменяй втулките.
  3. Мога да проверя тези дни с точност. Но по спомен беше опелки размер 56.6на 66.6(гумарите ги знаят) обаче влизат супер плътно и всякакви вибрации изчезнаха
  4. Колега има един пич от софия който рециклира фарове. предполагам че няма да е проблем да се разберете да направите манипулацията максимално бързо
  5. Колега от личен опит ти препоръчвам да си провериш втулките! мойте след 3 смени на различни комплекти че въпросните 57.1 има луфт макар и много малък и от там проблема. При мен сложих 56. нещо си и проблема изчезна. Успех
  6. Сперед мен колега е хубаво преди зимния сезон "профилактично" да се направи едно зареждане на акумулатора. Зимата е период в който на батерията и е трудно да остане в "кондиция". Ниските температури заедно с късите разстояния създават предпоставка да нейното изтощаване. Или накрадко зареди я и след това виж дали е наред.
  7. Благодаря за отговора, чудя се само дали на централната конзола където има празно място до парктроника да сложа копче ( примерно също като на парктроника или като за сляпата точка ) и то да включва или изключва тази схема с релето. За случай те когато искаш да си работят фаровете като обикновено
  8. да ви попитам и аз. За файсовите фарове как да ги "накарам" и тази долълнителната секция да свети заедно с биксенона без да задържам лоста постоянно към мен?
  9. https://www.ebay.com/itm/Org-Audi-A6-4F-C6-Kessy-Keyless-Go-Tursteuergerat-SET-Turgriff-Steuergerat-Tur-T/264241548306?fits=Model%3AA6|Make%3AAudi&epid=26013387746&_trkparms=ispr%3D1&hash=item3d86060c12:g:bTgAAOSwxqpaN7LA&enc=AQAFAAACcBaobrjLl8XobRIiIML1V4Imu%2Fn%2BzU5L90Z278x5ickkXKoKcbeZcOrOku%2BoOBl%2BS%2BNuzLPZXahGuIfi1Nzr2SFkv8VFaA3xaDri20T4MRVsLzx4717kTlMf7mP8EA96ChtCT42je0oyvQ71YvgqCI2D1FxSX6WieHVcbZcsR%2BeGF5WXteT8DA07PLYRntCUTtQem15roW8W3np9W3quyYT5eg4yWDLLdqg33vIdTNdSEHjf%2BNU6%2Fra14vaylIQOhVmvFxMQh3E0qtd8fdAoqrm1ZtbrBcI%2BXjs819Bcdsz8h7sDamZlB7ZAlRel88SbziHd4kNm3QxMJtgyQ%2F1dTphqa4Ed783zWeH9tE%2BJQByNALfZzGIJKrGFtjeId4Wr5oN7UaNjDY%2FPesv45dfNwTO2y83lH3od%2F8dlaaZkR85914toeBC0lR%2BGq7I366pEJkb%2BIhRZ3C68AS6wYKnpjGjeL2ao1N59PCO9BLnFTaVhpx1TbioXIU3%2FlyxGeD12nEo7yD0ofAkWVaF4As%2BfZZVl1F6an%2BzZBRuuNCSg2WUt%2Bod8%2FJ8F3vuxojCcVGhTaMkbQGYeD75x7GyNyBb3TJMH%2Bf57FrU%2Bvt8LHlNGe%2F5MXD7YW21zXPl8aFm7mQzrYAJ5KjyxbC0RB6kg3by0SDEnaLsXezACHF2Lph3xzW3jLhcHnYaDSt9bieSUggbJlNbfLDOwfScgv11mhGM%2FZTNo0fBnANcMcuVtoQXR%2BjdJFhpaHcGPyEDMDfScWeZeFT5tXo62k70d6ye1pjIhV82YbNvHwOn43Ol5YnmBcx8VIiUM5B0RMwujJGoPozwFzg%3D%3D&checksum=264241548306fc67206b530c4f91b8d92788b442d9f6
  10. Накратко отиваш до някой магазин където продават бой(за коли ако може) . Според това колко са зле твойте фарове си взима шкурки (от 240 до 3000 ) Там също ще ти преложат и паста за полирване(има на пазара 100 различни марки пасти за полиране. Взимаш някаква която ти кажат ,на теб ще ти трябва една по едра-груба и една по финна за 2 фара по 50 гр.). В момента в Practiker има комплект гъби 80мм за полиране и пад за тях мисля че бяха около 11-13 лв двете заедно , който можеш да сложиш на дрелка или винтоверт. Виж някой клип в нета и пробвай. Успех
  11. едно бързо търсене в тубата . Може да ви е от полза
  12. В понеделник отива за рециклиране и се надявам четвъртък или петък да съм готов за гонки
  13. Гръмна от раз . Няма записани грешки , няма течове. Изтървала е кербовката . Най готиното е че гръмна в града докато правех обратен завой с 5 км/ч
  14. Така понеже не успях да се кача на репатрака и сервиза беше на 1 км горе долу сложих едно трупче и на ход стигнах