Онуфри

Members
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

About Онуфри

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Собола

Recent Profile Visitors

560 profile views
  1. Ход на лагера имам предвид, моя грешка.
  2. 10-11 мм е работният ход на помпата. За толкова отделят съединителите при 01Е кутиите.
  3. В оригиналния комп таблицата за времето за зареждане на бобините няма как да се промени, докато ори Мега-та може. За да не ти гърмят бобините обърнете внимание и на милисекундите за зареждане. По принцип човека, който ще настройва би трябвало да знае какво прави.
  4. Нали си наясно , че след залепването колата не трябва да се кара поне 2 часа?
  5. По-вероятно е да е помпа, щом на студено е лек. Като загрее вискозитета на маслото се променя (става по-рядко маслото) и налягането пада.
  6. Тази клапа регулира потока на въздуха в 2 посоки: към краката и към челното стъкло.
  7. Намери някой да ти прехвърли софта от стария комп на новия.
  8. Облепи я, тя затваря притока на въздух щом завъртиш копчето за вентилатора в нулева позиция. Иначе в движение ще си влиза въздух.
  9. Има 2 клапана до стойката за акумулатора, единият от тях играе роля и за празния ход. Виж някой да не е затапил някой от маркучите им, защото обикновено като се скъса някой маркуч, вместо смяна се затапва(типично по български).
  10. Може да имаш проблем с кабели/ захранване на въпросните компоненти. Няма как някой да ти даде точна диагноза тук. Ако всички тези грршки се появяват по едно и също време ще трябва да се провери инсталацията на моторния компютър.
  11. С Лемфьордера имам към 210к км, оше държи, няма тропане.
  12. Щом са същите кубици и омове няма да имаш проблеми.
  13. Лемфьордер е истината, ако искате да не сменяте носачи всяка година.
  14. Според мен смуче въздух отнякъде. Прегледай всички маркучи, които излизат от колектора, или със спрей привери за херметичност.