Jump to content

a-iliev

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    MB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

481 профилни разглеждания

a-iliev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Един колега кара същия мотор ALT в Пасат, смени гумички на клапаните и 3-4 години вече не е доливал масло 🙂 Кара я на газ 60-70к км, без абсолютно никакви проблеми по мотора, тук-там нещо дребно по периферията, нормално за автомобил излизащ от пубертета. Въпрос на късмет. Лично аз също не бих гледал точно този мотор.
  2. a-iliev

    Чукане при А3 2002г

    Чекът ти е светнал от ламбдата най-вероятно. И моят клапан чукаше, бяха казали, че е нормално, за над 30 000км не съм имал светещи чекове или проблеми свързани с него. По спомен - май чукаше само като загрее колата и то не постоянно. Ако имаш автомобила от скоро е възможно да не си забелязал и да го е имало и преди газовата.
  3. a-iliev

    1.8 125 - съединител

    Колеги, моторът 1.8 125кс при фейса с демпферен маховик ли е?
  4. Мой колега имаше същия проблем с а3 8p, Seakey му го разрешиха.
  5. @NIKO карах я 25 000 км и почти всеки път смятах разход, като смесения по колонка (за Варна) със спокойно каране никога не е надвишил 8.5 😃 На газ може и да дават 12-13, нямам идея. Не продавам кола, че да хваля 😂
  6. 1. Във Варна в трафик с нормално шофиране на сравнително къси разстояния 1.8 ми гори около 9.5-10. Магистрално (каране със 140км./ч) около 8,5. Извън града (60-90) 7 и малко. Преди 2 години и аз бях пред тази дилема и избрах 1.8. За градско, надали ще усетиш толкова тези ~20 коня, извън града маааааалко повечко могат да натежат. Относно овладяването, не се тревожи, това не са 600 коня на задно Лично аз не бих взел преди фейса, интериорно не ми допадат толкова. 2. Според мен не е лошо да е с наличен катализатор, гледай купето и отдолу за ръжди, все пак са стари вече. Огледай за течове, капаците на клапаните им често леят масло, ремонтът не е супер скъп вече, но все пак.. Виж в какво състояние е рейката, не трябва да издава шумове при въртене на пълен волан (рециклирането на мен ми струваше около 300лв., имах теч и 2 скъсани маншона, след рециклирането се минава задължително и реглаж - още пари). Обърни внимание и на другите стандартни неща - да няма "боза" в антифриза (не е често срещано, но някой си мешат вода с масло). Ако вземаш от автосалон, задължително огледай за течове от радиатора, след като позагрее. Масово ги продават с пробити и бухат добавка (отново не е болка за умиране, но все пак). За 1,6 специално виж как влизат скоростите, изреди ги всички на място и в движение. Виж как се държи километражът. Френските масово дефектират, не показват вярно температура и гориво, аз смених 2 такива докато си взема VDO (месец-два търсих докато изпадне), вървят по 200-250лв., като след смяната трябва да се обучи (още пари ). Виж дали има работещ климатик, че идва лято, там ремонтът също си е цифра. Абе ако си нов водач, най-добре я закарай в сервиз. Ще си платиш, но ще знаеш базово какви разходи ти предстоят. 3. На 1.8 масло и всички филтри ми излиза около 200-220лв. Като я взех смених и всички дискове, накладки и ангренаж, водна помпа, свещи, масло на скорости, но не са в мен разписките в момента, за да ти кажа, мога да погледна по-късно. 4. Има данък калкулатори, можеш сам да сравниш, за Варна плащам нещо от сорта на 140-160лв. за 1.8. 5. В 3-та точка ти написах за обслужването. Около 400-450лв. ти струват не лоши нови гуми 15-ки. 6. За твоя бюджет не са много офертите от салоните. Ако вземаш нерегистриран автомобил си предивиди регистрация, еко такси, граждански. Не са малко пари. П.П. Успех с търсенето, ако ти останат пари след обслужването, може да си сложиш някой китайски парктроник отзад, колата има добра видимост, но като си начинаещ ще ти е от полза с паркирането в София, докато се усъвършенстваш Ако имаш въпроси - питай.
  7. Карам същия мотор в момента. Относно обслужването - за под 200лв. сменяш масло и всички филтри. На бензин при нормално каране смесения ми разход е 8/100 (в 80% от времето с включен климатик). Ако карам нормално, само градско, пак само на климатик - около 9,5 - 10 максимално. Извънградско, ако караш с 90, слизаш на около ~7, магистрално със 140-150 - 8 - 8,5/100. Проблемите, които имах аз с колата: - Течаща рейка - 200-300 лв. за рециклиране - Прецакан километраж - купих си VDO за около 250лв. - Нов радиатор - ~150-200лв. - Изгнило гърне - ~150лв - Ключ за фаровете - ~40лв Комплект ангренаж с водна помпа ми излезе около 300лв.(по спомен). Имах и леко клатене на оборотите на празен ход (с 50-100), което се оправи след почистване на дросела и добавка за бензин. Излязоха и доста други дребни неща, които вече не помня. Моята гори/губи масло, доливам около 600-700 мл. за 10 000км. Огледай добре за дребни болежки, като неработещи механизми за отваряне на стъклата, при мен пръскалката на задната чистачка не работеше, оказа се, че маркуча е скъсан и тече в купето Това са дреболии, но са много досадни за отстраняване... Успех!
  8. Здравейте, Купувам работещ километраж за a3 8l facelift, бензин, за предпочитане VDO в километри. Пишете тук или звъннете на тел.: 089 670 67 99 - Антон.
×
×
  • Create New...