Jump to content

liverpoolfan

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    А6 С7 3.0T

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

liverpoolfan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @VBaliev, за съжаление колкото повече четеш, толкова повече ще се объркаш. Както си разбрал PCV-тата се делят основно на два вида според налягането им - такива на 30 и 150 мбар, като тези на 30 мбар се слагат на мотори до някой си месец на 2012, а тези на 150 след това. Ревизии от 2016та има и от двата вида (30 и 150), а софтуер се налага единствено, ако сменяш PCV на 30 мбар с такъв на 150. Интересното е обаче, че ако моторът ти е произведен преди 2012 по ЕТКА няма да ти излезе PCV на 150, а само на 30 мбар и тогава съществуването този софтуер е напълно излишно. Така стана и при мен. Знаех много добре за двата варианта на PCV и исках да сменя от 30 на 150 мбар, но по ЕТКА ми излезе единствено PCV на 30 мбар и нищо друго, затова и сложих клапан с код, завършващ на AC, като не съм сменял никакъв софтуер. Дали е било грешка - не знам...може би щеше да е по-добре да сменя от 30 на 150 и да заредя нов софтуер, но нито по ЕТКА излезе такава част, нито със софтуера не знам как бих се оправил. 😃 П.С. Четейки това мнение на ВЕСКО се чудя дали разкисването на сегменти е възможно да повреди нещо и някой във форума би ли се захванал да го направи срещу заплащане, че ме е страх сам да го правя, ако някога се реша, а ми е интересно дали ще има ефект и смисъл. Смяната на гумичките на клапаните трудоемка ли е за този мотор и някой правил ли го е?
  2. Течът се оправи с купуване на щека. 😃 Иначе ми показваха, че е омаслена задната част на двигателя, до колкото разбрах от капаците на веригите или нещо подобно, но по-важното е, че този сензор доста ме е послъгвал. Маслото на щеката е до средата, а на mmi е на минимум...ще се сменя сензорът, няма как.
  3. Като я закарам на сервиз ще се чуе, но определено нещо тече от тази кола...Иначе преди да сменя PCV-то имаше жесток нагар по накрайниците на ауспусите, като даже си личеше как изгорялото масло образува слой подобен на грес. Сега нямам такива проблеми и накрайниците ми са чисти... Ясно е, че докато не я закарам някъде нищо няма да направя, та ще гледам другата седмица какво ще стане.
  4. Докато беше още светло ходих да поогледам пак колата. Струва ми се, че от някъде тече масло... Има едно омасляване около подкалника на предното колело пред пасажера, а като погледна отдолу кората и тя ми се струва напоена с масло.
  5. Би трябвало да е на толкова...Колата е внос от САЩ и на 140к я блъскат и обявяват на търг, та съм склонен да вярвам, че е на толкова. От Стара Загора съм, та ще мисля за майстор, че до София сякаш не ми се кара отново... Иначе в момента няма никакви грешки след смяната на свещите. Старата свещ на 3ти цилиндър си беше почернена и имаше нагар, но не се знае кога за последно са били сменяни. Та проблемът не мисля, че е от свещи или бобини, защото вече седмица след смяната на свещите нямам проблеми с грешки или вървенето.
  6. Мерси за съветите. На 149к км. е колата. Много ме е яд как тръгват да се развиват нещата и на липсата ми на късмет с този автомобил явно... Аз на първо време трябва и да измисля къде ще се ремонтира тази кола, но засега явно малко ще постои в гаража, че от седмица напълно ми се развали удоволствието от притежанието й...
  7. Добре, а това с мотор втора ръка не е ли доста рисково? Не ги разбирам толкова нещата и затова питам...има ли някаква вероятност да взема друг мотор или както каза колегата само долна част и пак да е в лошо състояние?
  8. Значи да търся нов двигател или да правя този? Не разбрах...
  9. Здравейте! Ново 20 има при мен. След като последно бях писал тук разходът ми на масло беше паднал поне на половина по мои сметки до около литър на 2к км. Миналата седмица ми направи проблем - имах мисфайър на 3ти цилиндър, а грешките бяха : P0303 00 [101] - Misfire Detected и 7948 - Cylinder Disabling P130A 00 [101] След смяна на свещите проблемът се оправи и съм нямал проблем с колата до днес. Отново ми светна надписът да долея 1л масло, а й бях долял около 600мл преди 270км! Това вече ме навежда на мисълта, че имам все още проблем. Вакуум на капачката на маслото нямам, накрайниците ми не са така мръсни и "мазни" като преди интервенцията по смяна на PCV-то. Чудя се дали някъде няма теч на масло, но аз поне такова нещо не мога да видя... Чух се и с майстора, който ми прави колата, та той ме посъветва да си видя на живи данни дали има още мисфайъри, защото се съмнявал за прецакан инжектор на 3ти цилиндър и заради това да ми гори толкова масло. Колата грешки не записва, но при малко на брой мисфайъри можело и да не запише... Та някой мнение по казуса има ли? На всичко ще съм благодарен.
  10. Да, свещ се оказа. Със смяна на свещта на 3ти цилиндър всичко се оправи. Смених и останалите профилактично, че и на тях рано или късно ще им дойде времето.
  11. Здравейте! Днес колата ми направи проблем. Става въпрос за 3.0 TFSI. Цял ден я карах без драми, но преди няколко часа след като отново се качих да шофирам, при излизане от дома ми направи следното: Започна да се тресе, да прекъсва, да работи неравномерно и да няма мощност. На таблото светна единствено EPC лампата и това беше. Върнах се възможно най-бързо, като не съм я карал повече от 200-300 метра. Повече не съм я палил и не съм я пипал. След диагностика излязоха следните грешки: Address 01: Engine (J623-CGXB) Labels:. 06E-907-551-CGW.clb Part No SW: 4G0 907 551 A HW: 4G0 907 551 A Component: 3.0l V6 TFSIH07 0010 Revision: --H07--- Coding: 0A2A0032052600060000 Shop #: WSC 02311 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM30TFS0214G0907551A 003011 ROD: EV_ECM30TFS0214G0907551A_003.rod VCID: 275D4E9B5EED1DBE72-8072 2 Faults Found: 6352 - Cylinder 3 P0303 00 [101] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 149339 km Date: 2021.05.11 Time: 19:21:18 Engine speed: 2320.00 /min Normed load value: 90.6 % Vehicle speed: 32 km/h Coolant temperature: 54 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 13.609 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: actual: 2368 /min MAF_ENVD: 838.84704 mg/stroke Coolant temperature (unfiltered): 54.75 °C Engine: operating status: PL T_AST_ENVD: 102.80 s Vehicle speed: actual: 32 km/h 7948 - Cylinder Disabling P130A 00 [101] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 149339 km Date: 2021.05.11 Time: 19:21:19 Engine speed: 2524.00 /min Normed load value: 76.5 % Vehicle speed: 33 km/h Coolant temperature: 54 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 13.609 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine speed: actual: 2496 /min MAF_ENVD: 860.63527 mg/stroke Coolant temperature (unfiltered): 54.75 °C Engine: operating status: PL T_AST_ENVD: 102.80 s Vehicle speed: actual: 33 km/h Readiness: 0000 0000 Очаквах да са свещи или бобини, защото на място си работеше по-грубо, тресеше леко и нормалните симптоми на свещи/бобини. Имам следните въпроси: Трябва ли да се притеснявам за нещо повече от свещи/бобини, защото тази втората грешка не мога да я разбера изцяло. Мога ли да закарам колата безопасно на ход до официален сервиз, който е на около 5км. от колата. Някой от вас сблъсквал ли се е с това? Поздрави!
  12. Ползвам препаратите за почистване и смазване на K&N и съм доволен. Моят препарат за смазване на тип аерозол, а този който ти си качил на снимка сякаш е от другия тип (пяна), но до колкото знам не се различават особено. Иначе препаратът за почистване си е обезмаслител и повечето хора около мен ползват Меглио или други марки, които се намират по магазините. Аз също съм пробвал с други обезмаслители и всичките ми вършат еднаква работа, така че и да не вземеш оригинален почистващ препарат на K&N няма да е нещо фатално, но хубав препарат за омасляване ще ти трябва и затова поне него си вземи. Дано съм помогнал. П.С. Иначе мога много лесно да обясня какво имам предвид под "наиграване" с доставки от чужбина. Не става въпрос за плащане на мито или ДДС, а по-скоро за разправии с куриери, едни огромни такси за транспорт или освобождаване на пратки, занимавки с митничари или агенции за представяне пред митниците и т.н.
  13. Здрасти! Като поръчва тази high flow тръба от сайта на JHM имаше ли проблеми с доставката, митници и плаща ли ддс или мито? Наиграл достатъчно с митници и куриери, и вече се изприщвам като трябва да поръчвам стока, която е извън ЕС.
  14. С дифузьор съм се снабдил, а накрайниците ги чакам да пристигнат, та 100% ще правя промени, няма да й се размине на колата. Иначе мерси за съветите, определено ще ги имам предвид нещата. 🍻 П.С. Ако не ти е голяма играчка качи някое ново видео, че няма да имам само аз интерес към него.
×
×
  • Create New...