liverpoolfan

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About liverpoolfan

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А6 С7 3.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Нещо такова ли трябва да се направи, като Хромкаста се свързва към този RCA-HDMI адаптер? Нещо друго трябва ли, като сим карта с мобилни данни в MMI-слота?
  2. Мерси много на всички за отговорите! Горе-долу ми се изясниха нещата и след като подменя споменатите от вас PCV, термостат, водна помпа, маркучета, гумички, тръбички и т.н. ще я покарам и ще пиша. Лошото е, че въртя доста малко км на година, а сега покрай последните събития в световен мащаб още по-рядко пътувам. Както и да е, де...ще следя разхода на масло и ще пиша. Благодаря отново на всички, мисля че стана хубава тема за хора с подобен проблем.
  3. Мерси за съвета! За какво количество газ за осветление приблизително става въпрос и какво значи "да превъртам мотора"? Налага ли се смяна на маслото след това?
  4. Не го знаех това, но определено не исках да купувам кола от Канада или северните щати, заради ръжди, наводнявания и т.н.
  5. Хмм...това е интересно. Някой има ли представа по какво друго се различава RCS от SSL, освен по вискозитета и стандартите на някои от автомобилните производители?
  6. Да, проверих за вакуума на студен и загрял двигател. Не знам кое е нормалното, но и в двата случая успях да развъртя и отворя капачката, но с доста усилия. След това като слагах ръката вакуумът не ми се струваше чак толкова силен, но определено ми засмукваше ръката, а работата на двигателя се променяше и ставаше неравномерна.
  7. Благодаря много за информацията. Само се чудя дали да я карам последно в Ауди или да търся друг сервиз? Препоръки имате ли?
  8. Заповядай: WAUGGAFC8CN060081 Колата е в момента на 150к километра и бях решил, че ако се сваля чарджърът ще е добре да се почисти, да се сменят всички тръбички около него, както и термостатът. За водната помпа не знаех, но и нея ще имам предвид. Мерси! П.С. Термостатът излиза че е сменян на 60к мили, за водната помпа не съм сигурен.
  9. Окей, ще проверя за силен вакуум. От Стара Загора съм. P_PETKOV, след като проверих колата излиза, че е излязла от завода на 10ти Декември 2011. На 35к мили е била през 26.08.2014 и тогава са сложили PCV с номер, завършващ на Н, а доколкото знам последната ревизия е от 2016, както написахте и завършва на AC. Иначе е с Равенола от около 2000 км.
  10. И аз не знам какво значи точно да ми ремонтират мотора в Ауди, може би нещо не съм разбрал Иначе благодаря за съветите откъм флъшове, защото точно на ХАДО ми препоръчаха. Със доста стара ревизия съм на PCV-то. По ВИН ми излиза, че на 35к мили са го сменяли и тогава не е сложена най-новата ревизия. Ще го имам предвид, мерси. Благодаря много! Най-вероятно и аз така ще направя, но ще пробвам първо с 2 флъша, а в началото на 2021 ще се свързвам с Ауди.
  11. Здравейте! Надявах се да не пиша никога по такъв повод, но явно ще ми се наложи, защото чета от седмица по форумите и се съветвам със сервизи, та вече се чудя по кой път да поема. Карам 2012 А6 с 3.0 ТФСИ на 145к км. Притежавам колата от около половин година и едно от малкото ми оплаквания е прекомерно големият разход на масло. Доливам около 1 литър на 1000 км, като шофирането ми е предимно градско, а кракът ми не е от най-леките. Колата се кара с Равенол RCS 5W-40. След четене на безброй теми се стигна до извода, че трябва да се смени PCV-то и да стискам пръсти този харч да се оправи, но реалността може и да не е такава, защото след консултация с два от най-коментираните сервизи в този форум не останах много обнадежден. От единия сервиз, с който се свързах, горе-долу ми отказаха да ми помогнат, защото на предишни клиенти не са успявали, а от другия сервиз ми казаха, че проблемът рядко се оправял със смяната на PCV-то. Човекът от втория сервиз ми препоръча да направя 2-3 флъша, а след това ако искам да сменям PCV, защото по негови наблюдения само от няколко флъша на маслото проблемът се лекувал до известна степен. Това звучи окей, но за съжаление няма гаранция в каквото и да е. От друга страна чета, че след смяната с последна ревизия на клапана трябва да се флашне и самият мотор, защото последната ревизия работи под различно налягане и без софт на мотора нямало да има ефект, а това се правило само в Ауди... Ауди пък, за да ремонтират мотора искат да правят прегледи, тестове и ме притеснява фактът, че евентуално след изсипване на немалко пари проблемът пак няма да е решен. Четох и други неща, че можело да задере някое бутало, а тогава моторът е в кофата, както и че може да тече от сумати места, но за това не искам и да мисля. И тук идва питането ми към вас, защото се чудя по кой път да поема... Вариантът с 2 флъша на мотора, а след това смяна на PCV и всички неща около него, заедно и с почистване от нагар в неофициален сервиз удачен ли е или да ходя направо в Ауди и да си правят техните неща? Като цяло въпросителни много, а конкретен отговор е трудно да се даде, ясно ми е. Знам че във форума не сте гадатели, но случайно ако някой е минавал по този път или ако може да ме посъветва с нещо ще бъда благодарен и то най-вече дали да се занимавам със флъшовете и дали има смисъл да ремонтирам колата в Ауди. Всякакви други препоръки и мнения също ще бъдат полезни, защото може и да има нещо, което да ми убягва. Поздрави!
  12. И аз така мисля, но колегата P_PETKOV намекна, че обслужването на 3.0 TFSI не е и супер евтино, затова така се изразих. Да, наясно съм и точно затова предпочитам бензинов мотор. Да, запознат съм, но дизайнът на S4-ката, която се води В8 поколение, изобщо не ми допада като интериор и екстериор. Опитвам се да се убедя за В8-ца, но ме е страх да не я закупя и след това изобщо да не й се радвам. Просто 4G-то е много красива кола и усещам, че ще се ядосвам, ако взема нещо друго вместо 4G.
  13. Благодаря за отговора. Честно казано клоня повече към Типтроник-а, защото чета малко крайни мнения за S-Tronic, а най-лошото е, че няма и много места, където да се ремонтира и да съм сигурен, че ще е като хората. Бюджетът е около 30 хил., като бих дал и малко отгоре, но поне да е за нещо, което си заслужава, а такова чудо не знам дали ще изникне скоро. Много ме е яд, защото преди няколко месеца бях мернал едно 3.0 TFSI в сайтовете на някое от официалните дилърства на БМВ, та и до ден днешен се чудя защо не поразпитах малко за колата. Другият вариант е да се оглеждам за запазен дизел в 245 или 313 коня, но на година правя по-малко от 10 хил. км и карането ми е 60/40 градско, та затова се оглеждам за бензинов мотор. 2.0 TFSI го изключвам отвсякъде, защото до колкото знам е доста проблемен. Интересно е, че се среща и модификация на А6 4G с 2.8 FSI мотор, но не ми се нрави особено. Явно ще следя обявите по-честичко и ще се надявам на късмет. Иначе на 3.0 TFSI драстично ли му е по-скъпа поддръжката в сравнение с 3.0 TDI?
  14. Здравейте, колеги! От няколко седмици се оглеждам за А6 4G 3.0 TFSI 2012-2013 година, защото този автомобил определено ми грабна вниманието, но за съжаление обявите по българските и немските сайтове са изключително малко и може би 90% от автомобилите са внос от САЩ. Наясно съм с повечето опасности и проблеми при закупуването на автомобил от САЩ, но точно тази модификация на А6 4G се намира явно доста трудно на европейския пазар. Точно затова ви пиша тук, защото нямам много опит с Ауди, а и още по-малък опит с автомобилите, внесени от САЩ или Канада. Някакви съвети къде да търся, какво да гледам и въобще дали да се занимавам с този мотор? Ако някой има опит с търсенето на такъв автомобил или пък е собственик ще се радвам да чуя мнението му. Поздрави!