Jump to content

V8_lover

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    V8 4.2

Последни посетители

372 профилни разглеждания

V8_lover's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Зависи кой какво разбира под обслужване. За някои това е масло + маслен филтър. Но аз лично не виждам нищо странно в това кола за 36 000 да удари 40 000 общо при необходимото първоначално обслужване, дори да ги надхвърли. Гуми + вериги + ангренаж + масло и всички филтри + масло на кутия, антифриз и спирачна течност колко струват при тази кола? Да не говорим, че и спирачките са на доизживяване, понеже дисковете имаха сериозни ръбове. И те ли са без пари? Май по-полезно ще е първо да се види колата на живо и после да се коментира.
  2. Ходих да я гледам. Първоначално цената беше 34 000. След това я повишиха. Визуално е добре, но е за тотално обслужване от-до, с което ще надхвърли 40 000 лева.
  3. Проблемът на тръца не е, че не върви. Просто купетата са му тежки, хохо. Виж, ако е монтиран в купе от максимум 600 кг, има надежда и за него. Но за Робо няма - той е почетен жител на държавата Тръцландия и е с тежка рецидивираща и нелечима диагноза, наречена “тръцофилия”. Тръцофил е човек, който изпитва неконтролируемо и похотливо влечение към тръца, граничещо с мания, способна да го погълне изцяло.
  4. Играта е да си тънкач с 1.8т на газ и да го изкарваш по-добър от другите, защото така ти се иска и си чул легенди от тетките пред блока.
  5. Като не те радват не ги карай. 3.0 е с коренно различен характер от 1.8 с модификации. Те не компенсират недостатъците му и липсата на кеф. 1.8т 150 коня 4 цилиндъра не е куц кон. 3.0 6 цилиндъра 220 коня е куц кон. Шестаците с 220 коня и ръчни скорости са куци коне, но 1.8т 150 не е. След тази глупост на хилядолетието сами преценете има ли смисъл да се спори с този титан на малолитражната мисъл.
  6. Deeper явно е карал шестаци, оставени за скрап.
  7. То щото пазарът изобилства от читави 1.8т. Deeper, за теб качването в осмак вероятно означава отваряне и затваряне на предна дясна врата.
  8. Комплексираните миксери започнаха да си пънат турбинките от 0-100.
  9. А ти седни и първо покарай нещо различно от 1.8т, пък тогава прецени дали са глупости. Ако го беше направил, нямаше да считаш написаното за глупост.
  10. Имаше и друг поддръжник на твоето 1.8т - ghostdog, който добре познаваш. След турбини, тунинги и какво ли още не, накрая си купи 5000 кубикова атмосферка с осмак.
  11. На колко оборота правят тези 200 конски сили? А сравнението между 3.0 бензинова атмосферка и 3.0 тди също ми се струва неуместно - различни горива, поколения мотори, газоразпределие, наличие на турбина с геометрия, въртящ момент, развъртане, мотори с много различен характер. Аз имах предвид 1.8т само с чип, а не с други турбини и разреждания.
  12. Чипът не заменя кубатура и цилиндри и не оказва влияние в оборотите в които турбината още не е надула напълно. В тази връзка не виждам как чипването ще промени поведението под 1500-1600 оборота.
  13. Имате право, че голяма екзотика ще излезе това. А S8 5.2 V10 450 коня по-добре ли е? Той поне мисля, че ще върви и звучи по-добре?
  14. Фен съм на големите атмосферки, а и съм свикнал на 4.4 на БМВ и 4.2 на Ауди, но реших да сменям возилото. Сега ми се иска да мина на по-голяма и различна от тях. Предполагам, че и малко по-бърза и звукът е още по-добър. Допада ми, че не е и толкова масова. Ясно ми е, че нито става за гонки, нито това, което предлага като динамика за разхода си, е нещо особено. Не я взимам и с комплексарска цел да се гъзарея със стар премиум на 15+ години. Даже обмислям ако има отзад надпис 6.0, да го махна. Цените им вече паднаха и са много по-достъпни отпреди. Харесва ми, че е малко по-различна като външен вид от стандартното Д3, пълна е с екстри, оборудвана е на високо ниво, луксозна и т.н. Дизели не искам - не ми се занимава с ДПФ-и, дюзи, турбини и т.н. Не можах да свикна и на тракането, лага и вървенето от 2000 до 4000. Колега, не знам защо ми задаваш този въпрос и какво целиш, но покупката на 6.0 за БГ е по-скоро емоционална, а не разумна, затова не всичко може да бъде обяснено. А мисля, че тази кола е способна да те кара да влизаш и излизаш с усмивка. Че ще се дават пари е ясно.
×
×
  • Create New...