Здравейте колеги от около месец започна да светва чека за налягане на маслото. Първо светна при загасен двигател преди запалване, при включване на контакт преди запалване. Днес светна и след запалване. Загасих двигателя и отново запалих грешката изчезна. Маслото е над максимума Лонг лайф на кастрол 5w30.Двигателя работи добре. Какъв може да е проблема. Колата е А6 3.0 TDI 225 коня 2006г.
@mili 75 Аз също това мисля, сменям ги по две без стендове и проби.
@Nanyo Вчера ги гледах едната показваше -80, предполагам, че това няма да ме подведе от коя дюза да започна смяната.
@Cikata Нови ми предлагат на 280 лева с отстъпка. За този човек четох във форума, няма негативни коментари. Каква е цената за рециклиране на една дюза.
@Cikata @mili 75
При мен е също доста не приятно.
А това рециклиране къде го направи.
Гледах в ю туб рециклиране не е толкова сложно. Продават ли части за рециклиране тук в България.
@mili 75 С диагностика не става ли. Само с стенд ли се диагностицират.
@Nanyo А защо рециклирани по Бош. Трябва дюзите да са Бош или има стандартна схема за рециклиране Бош.
Колеги имам проблем с дюзите.
При запалване изкъдява за малко, след като започне да загрява започва да къди. На ниски обороти къди. Един бял дим. С диагностика може ли да се разбере коя дюза е за смяна. И по добре да се рециклират или да се закупят нови. Колата е ауди а6 3.0 дизел куатро 225 коня.
Колеги имам проблем с нагревателя на задното стъкло на ауди а6 2006 г. 3.0 куатро. Нагревателите на страничните огледала работят но на задното стъкло не работи. Какъв може да е проблема. Бушонът?