FiveWish

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

About FiveWish

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F, 2.4, BDW

Recent Profile Visitors

880 profile views
  1. Здравейте на всички! Имам проблем от скоро време с поява на грешка при светлините на задния номер и десния стоп. При запалване и шофиране около 15-20 минути всичко е наред, няма аларми по таблото и всичко свети адекватно и е наред. След това първо се появява грешка при задния номер, след минута започва да пищи, че габарита, фара за мъгла и стопа не работят. Реално само осветлението на номера спира да работи, всичко останало е наред и свети. Днес разглобих двата стопа, замерих всяка една крушка, пръснах я с контактен спрей, разглобих двата плафона при номера, пак всичко почистих и напръсках. При плафоните на номера, от едната страна крушката е сменена с лед, от другата е задната камера с крушката в един цял корпус, така закупих колата Запалих, всичко работи адекватно и след минути дава сигнализация. Някой имал ли е сходен проблем и как го е решил? Колата е Ауди А6 С6 4F, 2.4, 2005г., СЕДАН ПС: прикачвам видео и снимки Видео
  2. Търся ABS модул 4F0 910 517 K, 4F0 614 517 K, за AUDI A6 4F 2005г.
  3. Благодаря за отговора! Не е ОЕМ. Ще погледна в сайта.
  4. Благодаря за идеята! Ще пробвам колкото мога, но е пълно с добавени кабели, изолиращи ленти, оптични кабели и е ... чудо.
  5. До 12-тата минута е 1.4А, след това пада на 0.04А, като преди това съм го откачил от захранването. С пуснато захранване 2 часа и нагоре варира между 0.7 и 1А.
  6. След премахване на захранването от въпросният модул, утечката става 0.04А.
  7. Колеги, колата е закупена с допълнително монтиран аналогов ТВ тунер и поставена задна камера. Всичко си върви перфектно, но за жалост от него имам от 0.7 до 1А утечка и за 5 дни, акумулатора е чао. Към този момент освен, премахването му и затапването на оптиката, не ми идва на ум, до отстраняване на проблема. Дали в самия модул може да идва самата утечка или от някъде другаде по веригата? Ако колегите с такива аналогови тунери споделят дали имат някакви проблеми с утечки от този модул, ще съм им благодарен!
  8. Кажи малко повече за проблема, ако си запознат.
  9. Стара Загора. Какво общо има с въпроса?
  10. Колеги, да не отварям нова тема, имам (неразличим за мен от когато имам автомобила) леко тракане/чукане в двигателния отсек. Смених маслото и филтри преди 50 км. Вчера сменях и акумулатора и майстора го забеляза. При няколко независими други майстора мненията им съвпаднаха, че са "клапани при колекторите". При откачване на този маркуч и затапването му на посоченото място, тракането изчезва/намаля. Трябвало да се подменят клапаните, като цента с труд е 1500 лева. Дайте мнение, някой имал ли е подобен проблем и как го е решил, освен въпросния ремонт или ме мятат по върбите. Вие какво мислите? Колата е Ауди А6, 2.4, 177 к.с., бензин/газ.
  11. И при мен периодично я изкарва, все още не съм я подменил или премахнал по някакъв начин. Ако някой колега успее, нека сподели.
  12. От Казанлък съм. Сервизите, ако някой точно го интересува, да ми пише, ще му снимам визитките. В района на области Стара Загора, Пловдив и Сливен, ще е много добре, ако има сериозни сервизи, ако не София
  13. Здравейте на всички! Имам проблем с климатроника на автомобил Ауди А6, 2.4, 177к.с. Проблемът се изразява в следното, при напъване на цялата климатична система с фреон и масло, климатроника на автомобила работи безупречно. Духа изключително студен въздух на минимум и си работи адекватно. Така работи около 15-20-25 календарни дни. След това студеното намаля и се усеща промяна в изходящия въздух. При повторно закачане на апарат, количеството фреон е намаляло с около 250-300 грама. Автомобилът обиколи няколко местни сервиза за климатици и проблема не бе отстранен. Има съвпадащи се мнения, че проблем или теч на фреон в двигателният отсек няма, а проблемът е в купето. За достигане до изпарителя е било нужно да се разглоби цялото табло и други компоненти по него. Показано ми бе нагледно, че в кондензираната вода, която изтича под автомобила на асвалта и събрана в съд, както и другата такава вода, взета от системата? (възможно е и да бъркам точно от къде е взета, но бе вода, пак прозрачна течност) и след поставянето на специални очила и осветяване, чрез фенерче на двата съда, се забелязва зелен цвят по стените на съда. Това според техниците, независими един от друг, смятат, че изпарителя е спукан и така попада масло в кондензираната вода изтичаща под автомобила. Най-големият проблем до моемта, е че никой не се заема и не дава гаранция, как би протекъл монтажа и демонтажа на таблото и компонентеите по него, както и ремонта по климатичната система. Има ли някой колега, който е извършвал такъв ремонт и е доволен от направеното? Търся адекватен сервиз за отстраняване на проблема, който след тази манипулация, ще дадат гаранция за климатичната система, че работи изрядно! Ще съм благодарен, на всички мнения!
  14. Здравейте, Търся да закупя комплект алуминиеви джанти, като тези на посочените снимки. Характеристики за първият модел: 7.5JX16 H2 ET 45