Jump to content

FiveWish

Members
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F, 2.4, BDW

Последни посетители

1118 профилни разглеждания

FiveWish's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Прочетох от начало темата и реших да ви пиша, относно проблема с каметата ми за задно виждане. Проблемът се изразява в следното нещо - тръгва когато си иска, без значение на работещ двигател или не. Инсталацията според мен е малко по-различна от останалите. Много клипове изгледах, такива неща при тях нямаше, като при мен. Камерата е китайска и е в плафона на задния номер. От страната на захранването на камерата, късия червен кабел излизащ от жълтия чинч, взима (+) напрежение от моторчето, за отваряне на багажника. Нулата мисля, че беше от плафона на задния номер. В другият край има две последователно свързани релета, захранени от буксата на левия стоп. Първото реле е 4 пиново, каквото го има по-горе в темата. След него е RAS-1215, към което е свързан късия чевен кабел от жълтия чинч. Замерих голямото 4 пиново реле и е 90 ома, което е в граници. Между двете релета излизат кабели за захранване на usb, разни букси за други устройства и т.н. Реших да подам към камерата директно 9V с батерия, към буксата и тръгна. Също забелязах, че когато камерата работи е в притворен багажник, дори да не е заключен. Вдигна ли го малко нагоре и картината спира, става черен екран. Възможно е проблема да не е само един. Някой има ли идея, какво да проверя и къде да търся решение? Сервизите не им се занимава с такива неща и сам трябва да си реша проблема. Огледал съм повечето спойки и са наред. Няма хлабави съединения. ПС: Качвам една снимка да видите, за какво става дума.
  2. Проверих ги, видимо няма нещо накъсано или разпоено. ПС. Не знам дали е възможно да е от това, но ако комфортния модул, който управлява светлините на рег. номер и светлините на заден ход са свързани, проблемът бе в изгорели лед крушки от дясната страна, на осветлението на номера. Онзи ден, като са изгорели повече ми даде индикация за не работещо осветление. Смених въпросната лед крушка, с нова и за момента камерата работи всеки път. От тогава са минали два дни, така, че ще видим.
  3. Здравейте! Да не отварям нова тема, искам да използвам тази на колегата. И аз също имам монтирана китайска камера за задно виждане, която е в левия плафон. Проблемът се изразява в следното нещо. От 10 включвания на камерата, тя се включва примерно 7 пъти. Три пъти камерата не подава изображение (черен екран), а се вижда само в лявата част на автомобила, със сензорите за парктроника. Връзките ги проверих и са здрави. Проблемът започна да го прави последния месец. Може камерата да тръгва да си отива, но според мен е малко вероятно, по-скоро друг ще в проблема. Няма значение дали е запален автомобила или не. Случвало се е примерно запалвам колата и камерата си работи. Тръгвам да паркирам и черен екран, няма изображение. Случвало се е й в обратния ред. Колата си е с оригиналната MMA. Не е Android.
  4. Здравейте на всички! Имам проблем от скоро време с поява на грешка при светлините на задния номер и десния стоп. При запалване и шофиране около 15-20 минути всичко е наред, няма аларми по таблото и всичко свети адекватно и е наред. След това първо се появява грешка при задния номер, след минута започва да пищи, че габарита, фара за мъгла и стопа не работят. Реално само осветлението на номера спира да работи, всичко останало е наред и свети. Днес разглобих двата стопа, замерих всяка една крушка, пръснах я с контактен спрей, разглобих двата плафона при номера, пак всичко почистих и напръсках. При плафоните на номера, от едната страна крушката е сменена с лед, от другата е задната камера с крушката в един цял корпус, така закупих колата Запалих, всичко работи адекватно и след минути дава сигнализация. Някой имал ли е сходен проблем и как го е решил? Колата е Ауди А6 С6 4F, 2.4, 2005г., СЕДАН ПС: прикачвам видео и снимки Видео
  5. Търся ABS модул 4F0 910 517 K, 4F0 614 517 K, за AUDI A6 4F 2005г.
  6. FiveWish

    Мирорлинк mmi 2g

    Благодаря за отговора! Не е ОЕМ. Ще погледна в сайта.
  7. FiveWish

    Мирорлинк mmi 2g

    Благодаря за идеята! Ще пробвам колкото мога, но е пълно с добавени кабели, изолиращи ленти, оптични кабели и е ... чудо.
  8. FiveWish

    Мирорлинк mmi 2g

    До 12-тата минута е 1.4А, след това пада на 0.04А, като преди това съм го откачил от захранването. С пуснато захранване 2 часа и нагоре варира между 0.7 и 1А.
  9. FiveWish

    Мирорлинк mmi 2g

    След премахване на захранването от въпросният модул, утечката става 0.04А.
  10. FiveWish

    Мирорлинк mmi 2g

    Колеги, колата е закупена с допълнително монтиран аналогов ТВ тунер и поставена задна камера. Всичко си върви перфектно, но за жалост от него имам от 0.7 до 1А утечка и за 5 дни, акумулатора е чао. Към този момент освен, премахването му и затапването на оптиката, не ми идва на ум, до отстраняване на проблема. Дали в самия модул може да идва самата утечка или от някъде другаде по веригата? Ако колегите с такива аналогови тунери споделят дали имат някакви проблеми с утечки от този модул, ще съм им благодарен!
  11. Кажи малко повече за проблема, ако си запознат.
  12. Стара Загора. Какво общо има с въпроса?
  13. Колеги, да не отварям нова тема, имам (неразличим за мен от когато имам автомобила) леко тракане/чукане в двигателния отсек. Смених маслото и филтри преди 50 км. Вчера сменях и акумулатора и майстора го забеляза. При няколко независими други майстора мненията им съвпаднаха, че са "клапани при колекторите". При откачване на този маркуч и затапването му на посоченото място, тракането изчезва/намаля. Трябвало да се подменят клапаните, като цента с труд е 1500 лева. Дайте мнение, някой имал ли е подобен проблем и как го е решил, освен въпросния ремонт или ме мятат по върбите. Вие какво мислите? Колата е Ауди А6, 2.4, 177 к.с., бензин/газ.
  14. И при мен периодично я изкарва, все още не съм я подменил или премахнал по някакъв начин. Ако някой колега успее, нека сподели.
×
×
  • Create New...