-
Content Count
66 -
Joined
-
Last visited
About FiveWish
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A6 4F, 2.4, BDW
Recent Profile Visitors
907 profile views
-
Здравейте на всички! Имам проблем от скоро време с поява на грешка при светлините на задния номер и десния стоп. При запалване и шофиране около 15-20 минути всичко е наред, няма аларми по таблото и всичко свети адекватно и е наред. След това първо се появява грешка при задния номер, след минута започва да пищи, че габарита, фара за мъгла и стопа не работят. Реално само осветлението на номера спира да работи, всичко останало е наред и свети. Днес разглобих двата стопа, замерих всяка една крушка, пръснах я с контактен спрей, разглобих двата плафона при номера, пак всичко почистих и напръсках. При плафоните на номера, от едната страна крушката е сменена с лед, от другата е задната камера с крушката в един цял корпус, така закупих колата Запалих, всичко работи адекватно и след минути дава сигнализация. Някой имал ли е сходен проблем и как го е решил? Колата е Ауди А6 С6 4F, 2.4, 2005г., СЕДАН ПС: прикачвам видео и снимки Видео
-
Търся ABS модул 4F0 910 517 K, 4F0 614 517 K
FiveWish replied to jicata_1968's topic in Купува - други
Търся ABS модул 4F0 910 517 K, 4F0 614 517 K, за AUDI A6 4F 2005г. -
Благодаря за отговора! Не е ОЕМ. Ще погледна в сайта.
-
Благодаря за идеята! Ще пробвам колкото мога, но е пълно с добавени кабели, изолиращи ленти, оптични кабели и е ... чудо.
-
До 12-тата минута е 1.4А, след това пада на 0.04А, като преди това съм го откачил от захранването. С пуснато захранване 2 часа и нагоре варира между 0.7 и 1А.
-
След премахване на захранването от въпросният модул, утечката става 0.04А.
-
Колеги, колата е закупена с допълнително монтиран аналогов ТВ тунер и поставена задна камера. Всичко си върви перфектно, но за жалост от него имам от 0.7 до 1А утечка и за 5 дни, акумулатора е чао. Към този момент освен, премахването му и затапването на оптиката, не ми идва на ум, до отстраняване на проблема. Дали в самия модул може да идва самата утечка или от някъде другаде по веригата? Ако колегите с такива аналогови тунери споделят дали имат някакви проблеми с утечки от този модул, ще съм им благодарен!
-
Кажи малко повече за проблема, ако си запознат.
-
Стара Загора. Какво общо има с въпроса?
-
Колеги, да не отварям нова тема, имам (неразличим за мен от когато имам автомобила) леко тракане/чукане в двигателния отсек. Смених маслото и филтри преди 50 км. Вчера сменях и акумулатора и майстора го забеляза. При няколко независими други майстора мненията им съвпаднаха, че са "клапани при колекторите". При откачване на този маркуч и затапването му на посоченото място, тракането изчезва/намаля. Трябвало да се подменят клапаните, като цента с труд е 1500 лева. Дайте мнение, някой имал ли е подобен проблем и как го е решил, освен въпросния ремонт или ме мятат по върбите. Вие какво мислите? Колата е Ауди А6, 2.4, 177 к.с., бензин/газ.
-
И при мен периодично я изкарва, все още не съм я подменил или премахнал по някакъв начин. Ако някой колега успее, нека сподели.
-
От Казанлък съм. Сервизите, ако някой точно го интересува, да ми пише, ще му снимам визитките. В района на области Стара Загора, Пловдив и Сливен, ще е много добре, ако има сериозни сервизи, ако не София
-
Здравейте на всички! Имам проблем с климатроника на автомобил Ауди А6, 2.4, 177к.с. Проблемът се изразява в следното, при напъване на цялата климатична система с фреон и масло, климатроника на автомобила работи безупречно. Духа изключително студен въздух на минимум и си работи адекватно. Така работи около 15-20-25 календарни дни. След това студеното намаля и се усеща промяна в изходящия въздух. При повторно закачане на апарат, количеството фреон е намаляло с около 250-300 грама. Автомобилът обиколи няколко местни сервиза за климатици и проблема не бе отстранен. Има съвпадащи се мнения, че проблем или теч на фреон в двигателният отсек няма, а проблемът е в купето. За достигане до изпарителя е било нужно да се разглоби цялото табло и други компоненти по него. Показано ми бе нагледно, че в кондензираната вода, която изтича под автомобила на асвалта и събрана в съд, както и другата такава вода, взета от системата? (възможно е и да бъркам точно от къде е взета, но бе вода, пак прозрачна течност) и след поставянето на специални очила и осветяване, чрез фенерче на двата съда, се забелязва зелен цвят по стените на съда. Това според техниците, независими един от друг, смятат, че изпарителя е спукан и така попада масло в кондензираната вода изтичаща под автомобила. Най-големият проблем до моемта, е че никой не се заема и не дава гаранция, как би протекъл монтажа и демонтажа на таблото и компонентеите по него, както и ремонта по климатичната система. Има ли някой колега, който е извършвал такъв ремонт и е доволен от направеното? Търся адекватен сервиз за отстраняване на проблема, който след тази манипулация, ще дадат гаранция за климатичната система, че работи изрядно! Ще съм благодарен, на всички мнения!
-
Здравейте, Търся да закупя комплект алуминиеви джанти, като тези на посочените снимки. Характеристики за първият модел: 7.5JX16 H2 ET 45
-
- алуминиеви
- джанти
-
(and 2 more)
Tagged with: