gPaunov

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

About gPaunov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Jetta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. За градско каране е създаден 1.8, без турбо, който е по-надежден, евтин и подходящ за малка кола. Моторът с турбо е лагав и неприятен, особено при движение в задръстване. Колата изобщо не е тиха, особено А3 и разхода е прекалено висок, за слабия вървеж.
  2. Атмосферка с автоматик е много по-приятна комбинация.
  3. Тука говорим за 1.8Т с ръчна кутия, с 5 предавки. Тази комбинация е много неудобна и дразнеща. Не знам какво е душегуба, но със сигурност няма по-неприятен мотор за градско шофиране от 1.8Т.
  4. Аз съм с fulda ecocontrol hp и също съм много доволен от шума - гумата е доста тиха.
  5. Всеки модел, който е включен в зарядно Такова нещо може да се постигне само с китайски апарати с големи батерии по над 5 ампера, слаб хардуер и тъмни и бледи екрани, като ulephone.
  6. Не разбирам какво имаш предвид? Този двигател също харчи 15/100 в София. Ако с нещо не си съгласен обясни кое не е истина? На колко оборота се включва турбото? Как върви колата, без да е включено турбото? Колко оборота държи при 120 км/ч на пета предавка? Какъв е звука от 4-цилиндров бензинов двигател от това поколение? Това е най-неприятния двигател, който съм шофирал някога. Не мога да го препоръчам на никой.
  7. Всъщност са доста неприятни за каране с такава турбо дупка при градско шофиране и държейки високи обороти при извънградско.
  8. Това е пряко свързано с това, колко издържа батерията, а за да се измери колко издържа батерията, се гледа екранното време (SoT), за което се правят много тестове, на база които лесно може да се прецени дали телефона ще ти издържи до края на деня.
  9. явно ми е доста сложен въпроса и се отказвам да чакам отговор. Но щом нямам отговор, нека да не се считат за релевантни и коментарите на хората, които не можаха да се аргументират.
  10. Благодаря за инфото. Ако само се чува виене, при навиване на волана до крайна лява или дясна позиция, дали е нормално?
  11. Напълно подкрепям това мнение, както и много познати и колеги са на същото. Новите средностатистически коли са с голям фокус върху опазването на околната среда и внедряването на нови системи за сигурност - автоматично спиране, сигнализиране при напускане на лента и пр. Комфорта и удобството са оставени на заден план. Високия клас коли, където и комфорта е на много високо ниво, са прекалено скъпи и бих казал недостъпни за голяма част от населението.
  12. ходих на огледи днес в Горубляне …. ситуацията е доста притеснителна. Дали пък да не разгледам и бензиновите варианти? До края на годината трябва да съм намерил возило.
  13. Информация има много, но питам конкретно потребителите, които са споменали по-горе, че са доволни от дадено масло, как определят или разбират, че са доволни? Отварят и гледат двигателя вътре или той работи различно? Искам да разбера, защото до сега каквото и масло да съм слагал, никога не съм усещал разлика в работата на мотора (винаги е било в спецификация де, но не усещам никаква разлика между различни марки).
  14. Моля за мнения, какво означава, че сте доволни от маслото - усещате ли разлики и какви между различните марки масла, ако са един тип.
  15. основните проблеми са липса на модерни екстри, като адаптивно окачване, завиващи фарове, автоматично включване на дългите светлини, адаптивен темпомат и автоматично да си държи лентата. Извън тези и може би някои не чак толкова важни, но хубави екстри (HUD, мултимедия и пр.) в новите коли, старите С-ки не отстъпват по другите показатели, а като комфорт, стабилност и качество са по-добри от много съвременни коли.