Jump to content

ByColt

Members
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b5 1.8tQ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ByColt's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Гледах да са максимално къси ръновете, за да не губим енергията по завоите на плетените колектори. Колкото изкара, тръби и колена за сега се намират. Може би, трябваше да го подсиля с планки м/у ръновете, но ще е следващия път.
  2. В ляво е първоначалната концепция, но нещо тоя завой на 90 градуса не ми хареса и направих колектора както изглежда дясната страна. Т25 фланеца, съм го кривнал леко, за да може турбото да не е успоредно на мотора, за по-лесно откъм изработката на даунпайпа. Понеже нямам струг (само си мечтая) и трябваше да си направя нипел за мазането на турбото и от една свещ и нипел, с CO2 заварка, нещата станаха супер.
  3. Здравейте на всички. След като спрях цигаритепрез 2019, след точно една година, си подарих синьо куатро 96-та АЕБ на кратко ВАРЕЛ. Изкормих го от вътре(интериора се продава) и за начало го направих на задно, за да се забавлявам и да видя как ще се получи. За Варела, имам идея да го карам на Калояново, но това ще стане след известно време и с харчене на много пари. Първото нещо, което купих беше турбото,а именно ГТ2871 MAXSEEDINGRODS, всички знаете, че това е китаец. След което купих кулер и пътища и ги монтирах. След малко четене за различните състави на стоманите за различни приложения, се навих да си направя Ш образен колектор, но ми изглеждаше грозен и направих 4-1 колектор с равни 2х2 тръби от колена 38мм с 3мм стена, както и малко тръба със същите параметри(снимки после). Монтирах турбото, направих си банжо болт за маслото, направих и кадърен изход на маслото (турбината е с водно охлаждане, което също вързах). Захванах се да направя и даунпайпа от черна тръба Ф70, без V-band скоби и щуротии. О чудо, колата запали и още повече, че се движи(разбира се, даването на газ на не настроения варел е опасно, за това направих само 2 понички и един бърнаут ). Решено е викам, ще купувам мега и ще настройвам. Намерих мега правена за моята инсталация(5 букси) но след това се сетих, че Megasquirt 2 extra, не подържа нок контрол, което бързо би умъртвило стария мотор. И сега съм решил (един колега ми пусна мухата) да си сменя инсталацията с такава с ел дросел, защото тая с 5 букси с която е колата оригинално, трудно се флашва и бавно и досадно, даже в Меднес ме изгониха, а фултротъл ми обявиха сериозна цифра за флаш-а и за това се отказах и от мегата и от оригиналния комп. Направих си кутия за въздушния филтър, отделена от турбото, за да не диша топъл въздух мотора(снимки после). Купих си биели пак на maxspeedingrods, които ще слагам евентуално на есен, или зимата, сега ми се кара. В момента сетъпа е следния: FSI бобини. Маф хаузинг 80мм, май беше от вр6 но и други кочини става. Турбо ГТ2871 чайник. Бенз помпа Walbro 255 за в кошницата. Бууст контролер на LD Performance. Инжектори от Сааб някакъв 373цц, на 4 бара стават 430цц. За сега ще гоня 300-320 коня на мотора, а след зимата с ребилднат и подкован мотор, ще се изцежда турбото, или ще се смени с по-голямо. Търся някакви седалки (спортни ). Джантите са магнезиеви телефонни шайби. Гумите са Bridgestone Adrenaline 002. Окачването е Койлоувъри Търсих тема за смяна на инсталацията, дросела и компа но не намерихм за това ще ви помоля, ако някой може да помогне с тая каша да помага. Очаквам всички професори и хейтъри да ме насерете, както си е по традиция, обичам ви!
  4. За сега, варианта с мегата отпада, поради няколко причини. Благодаря все пак.
  5. Няма да ти казвам с какъв зор намерих тоя блок, но ако потърсиш, ще намериш. Има го и на ц5 а6.
  6. Освен финната настройка(тя е ясна) друга си мисля, че не трябва да се прави, защото в оригиналния комп не се бърка след тази конверсия. А идеята е само да запаля, за да видя мегата дали бачка.
  7. M, се заменя само с N! И аз съм с М и трудно намерих. Има вариант да караш с откачена букса, но ако е механичен проблема, няма да помогне и това. Ако имаш някакъв тотално мъртъв, го отвори и разгледай(тренирай) и след това отвори твоя и го събери после. Ако го почистиш, има шанс да заработи нормално. Ако ми попадне някъде М, ще дам знак.
  8. пробвайте с откачена букса на дебиломера!
  9. Не всички имат адл. Не е най-иновативна, но е хубаво да работи тая помпа. Хубаво е да се накара да сработва известно време периодично(това ще вдигне утайките и ще загрее флуида, което пък го прави по-подвижен) , след това да се смени спирачната течност и да се задейства переодично на мокра повърхност. Реално рядко хората карат идиотски в завой, така че да сработи ЕДС и още по рядко им се налага екстремно спиране. Та това е начин, да се запази работеща системата. Ако няма полза от това(разбира се, че има но...) поне няма да навреди на никого. Имам два блокирали АБС блока от куатро б5, даже са абсолютно различни един от друг и за спорта, може да се направи една аутопсия.
  10. Въпрос има относно FSI бобини. Синия варел, го купих преправен с бобини от FSI. Предвид тунинга (друго турбо и др.) се реших да сложа Megasqirt , но той е настроен за оригиналните бобини. Въпросът е, дали трябва да "кажа" на мегата, че е с други бобини за да запали. Няма да я карам с не настроена мега никъде, просто искам да запаля с нея.
  11. Нали знаеш, че куатро при б5 работи съвместно с абс модула и се казва EDS. Когато едно колело увеличи скоростта си, едс реагира, чрез абс и го забавя. Предвид, че всички дифове са отворени без торсена. Та, или на есен сменяш спирачна течност и зимата даваш яко газ и спираш екстремно да трака абс-а, или вътре всичко ръждясва заради водата в стара спирачна течност и започват да затягат колелата. Смяната на течността, не е нищо сложно, нито скъпо, но е адски важно! Сния варел(ще пусна тема тия дни за него) който направих на задно, точно ей така му блокираха колелата, защото EDS се шашна,сработи яко и до там. Явно не беше работил доста време. Смених го с друг, смених и течността разбира се и всичко е ок. На черния варел, положението беше аналогично, като изключим това, че не е бил само на задно никога и точно в един 90градуса завой с мръсна газ (асфалт) EDS сработи и блокаж и там сменях блок. Всъшност предполагам, че буталцата в блока или са ръждясали, или са се омазали с едно лепкаво, което се получава от вода и спирачна течност и заклинват, а от там и спирачките. п.п. :D:D Системното прегряване на спирачната система, не е метод за изпаряване на водата в спирачната течност!!!
  12. Сменяй абс блока мен. Аз и на двете коли сменях, тъкмо и течността ще смениш. От не ползване се блокират клапаните вътр и от не сменяне на флуида, също. Който е с б5 квадрат, да си задейства абс и куатро системата по-често, защото едно нещо като не се ползва, се скапва от стоене. Снимай номера на блока.
×
×
  • Create New...