Jump to content

pepy86_a4

Members
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4 1,8i

Последни посетители

1261 профилни разглеждания

pepy86_a4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега аз не съм никакъв разбирач НО не мога да си обясня как масло на 15 години или 300-400 хил. може да има същите смазочни свойства както ново. За мен това е идиотско даже да се прави сравнение. Найстина колегите са абсолютно прави , че ако има някав проблем в скоростната кутия маслото нема да ти го оправи. НО аз лично съм ЗА смяната на маслото, На моето Ауди вече вече 2-ри път му го сменям. 1.8 АДР 125к.с. 2-рия път му сложих Comma - англииско и далеч не толкова скъпо (полусинтетика) (него го копувам само от едно място - и от там съм сигурен че е истинско ), Скоростите влизат толкова мазно и добре, че си ми е кеф даже Предното масло не знам какво беше , но това англииското поне да засега да чукна на дърво ме изненадва повече от приятно! За пример на другия ми автомобил - Nissan Primera 2.2 Di - му сложий МОТУЛ за скоростите купен от Проспиид, за които найстина дадох далеч повече пари , но не смятам че там виждам особено разлика. ПО скоро сега зимата може би ще видя на студено какво ще покаже тоя Мотул. Най-важото е за мое успокоение че е сменено! Що се отнася до Аудито когато я купих трудно вкарваше 5-та и отвреме на време на време и задната до колкото си спомням не искаше лесно да се включи. Като реши майстора да го сменя и видя че близо 1 литър масло липсва. Италианеца явно който е карал колата никога и не го е проверявал , да не говорим за смяна ! След смяната на маслото естествено се досещаш проблема изчезна напълно! Успех все пак и сменяй смело! Само внимавай маслото да си купиш от сигурно място.
  2. Благодаря колеги , вече ми изпратиха помпа, ако случайно имам проблеми след като я монтирам ще се свържа с вас.
  3. Търся бензинова помпа (2-ра употреба) VDO или Bosh - A4 Б5 1.8, 125k.s. - АДР ! Помпата да е РАБОТЕЩА с опция за тест !!! Други марки не ме интересуват. до 80 лв. ! п.п. Склонен съм да купя нова , но едвали някой може да ми ги намери под 200 лв.
  4. нз колега може и да си прав ! Ми ще трябва да намеря човек технически грамотен и подобен ампер метър и да тестваме. Не мога да си обясня две неща само. 1-вото е защо в самото начало когато купих колата не ми правеше този проблем с бушоните. Общо взето проблема стана да кажем половин година след монтажа на газовия инжекцион ..... но пак доста време крарах без никакви проблеми. Никой не ми е бутал колата по каквито и да е причини. Тва е доста странно! И 2-рото нещо което се чудя е: АКо случайно проблема е пак от помпата.......тая пуста помпа не трябва ли просто да спре да работи , защо ще гори бушона??? И дали няма няква друга причина да ги карая тия помпи да се скапват така? Нещо в резервара....боклуци ли ....нз какво вече и аз. Тая мойта кола ще влезе в истоярията сигурното с този мистериозен проблем.................
  5. лошото колега е че сам това няма как да го свърша , защото определено съм изключително некомпетентен в тази област ! Но каква е логиката да го правя това след като предния жичкаджия ми прекара изцяло нови кабели от помпата до бушона?
  6. Колеги свалихме бушона на ГИ - ЕФЕКТ = 0 !!!!!!!! Бушона изгоря след 500 метра каране. Кажете ми как да шунтирам тая глупава газова уредба ......че вече ми пречерня от тва Ауди ! Изобщо сега като махнахме бушона сигурни ли сте че ГИ не натоварва пак веригата по някакъв начин? п.п. Пробвахме номера с фаровете, музиката и т.н. и ваденето на бушона ....и пак нищо! п.п.2: Почвам да се отчайвам вече
  7. ок довечера ще ви кажа брат ми ще я тества и след това ще пиша!
  8. Да опитвал ли варианта с махането на двата предпазителя на ГИ? Ще има ли смисъл?
  9. помпата не е заминала. Просто почна постоянно да гори бушоните. Странно е защо първите месеци след поставяне на новата (сегашната) тоя проблем го нямаше??? Или заради релето което поставих не съм го бил забелязал - незнам вече!
  10. ами релето което съм вързал е за да може да спира работата на помпата след като колата премине на газ! Първата помпа когато замина това реле го нямаше изобщо тогава! Монтирах го при 2-рата помпа! Варианта с махането на двата предпазителя на ГИ удачен ли е? Та тествам днес след работа?Ако така може да се провери ГИ дали има нещо общо!
  11. Цитиране на предходен пост! колата е А4 Б5 . 1.8 125 к.с. по талон ми е 01.1996г. - АДР
  12. В такъв случай смисъл от махане на двата предпазителя на Ги има ли? Иначе довечера ще пробвам и ще ги махна , мисля че сещам къде се намират, но незнам дали това е начина
  13. ако ги махна тези предпезители сигурен ли си че газ. инжекцион няма да оказва никво въздействие по веригата? п.п. знаеш ли колега къде се намират тези предпазители?
  14. това е добра идея ще опитам , но се чудя ако проблема е от газовия инжекцион как мога да разбера? иначе грешки НЯМА !
×
×
  • Create New...