pepy86_a4
Members-
Мнения
86 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi a4 1,8i
Последни посетители
1261 профилни разглеждания
pepy86_a4's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега аз не съм никакъв разбирач НО не мога да си обясня как масло на 15 години или 300-400 хил. може да има същите смазочни свойства както ново. За мен това е идиотско даже да се прави сравнение. Найстина колегите са абсолютно прави , че ако има някав проблем в скоростната кутия маслото нема да ти го оправи. НО аз лично съм ЗА смяната на маслото, На моето Ауди вече вече 2-ри път му го сменям. 1.8 АДР 125к.с. 2-рия път му сложих Comma - англииско и далеч не толкова скъпо (полусинтетика) (него го копувам само от едно място - и от там съм сигурен че е истинско ), Скоростите влизат толкова мазно и добре, че си ми е кеф даже Предното масло не знам какво беше , но това англииското поне да засега да чукна на дърво ме изненадва повече от приятно! За пример на другия ми автомобил - Nissan Primera 2.2 Di - му сложий МОТУЛ за скоростите купен от Проспиид, за които найстина дадох далеч повече пари , но не смятам че там виждам особено разлика. ПО скоро сега зимата може би ще видя на студено какво ще покаже тоя Мотул. Най-важото е за мое успокоение че е сменено! Що се отнася до Аудито когато я купих трудно вкарваше 5-та и отвреме на време на време и задната до колкото си спомням не искаше лесно да се включи. Като реши майстора да го сменя и видя че близо 1 литър масло липсва. Италианеца явно който е карал колата никога и не го е проверявал , да не говорим за смяна ! След смяната на маслото естествено се досещаш проблема изчезна напълно! Успех все пак и сменяй смело! Само внимавай маслото да си купиш от сигурно място.
-
Търся бензинова помпа VDO или Bosh - A4 1.8, 125k.s.
pepy86_a4 отговори в темата на pepy86_a4 - Купува - други
Благодаря колеги , вече ми изпратиха помпа, ако случайно имам проблеми след като я монтирам ще се свържа с вас. -
Търся бензинова помпа VDO или Bosh - A4 1.8, 125k.s.
pepy86_a4 отговори в темата на pepy86_a4 - Купува - други
никаква идея нямам колега! -
Търся бензинова помпа (2-ра употреба) VDO или Bosh - A4 Б5 1.8, 125k.s. - АДР ! Помпата да е РАБОТЕЩА с опция за тест !!! Други марки не ме интересуват. до 80 лв. ! п.п. Склонен съм да купя нова , но едвали някой може да ми ги намери под 200 лв.
-
нз колега може и да си прав ! Ми ще трябва да намеря човек технически грамотен и подобен ампер метър и да тестваме. Не мога да си обясня две неща само. 1-вото е защо в самото начало когато купих колата не ми правеше този проблем с бушоните. Общо взето проблема стана да кажем половин година след монтажа на газовия инжекцион ..... но пак доста време крарах без никакви проблеми. Никой не ми е бутал колата по каквито и да е причини. Тва е доста странно! И 2-рото нещо което се чудя е: АКо случайно проблема е пак от помпата.......тая пуста помпа не трябва ли просто да спре да работи , защо ще гори бушона??? И дали няма няква друга причина да ги карая тия помпи да се скапват така? Нещо в резервара....боклуци ли ....нз какво вече и аз. Тая мойта кола ще влезе в истоярията сигурното с този мистериозен проблем.................
-
лошото колега е че сам това няма как да го свърша , защото определено съм изключително некомпетентен в тази област ! Но каква е логиката да го правя това след като предния жичкаджия ми прекара изцяло нови кабели от помпата до бушона?
-
Колеги свалихме бушона на ГИ - ЕФЕКТ = 0 !!!!!!!! Бушона изгоря след 500 метра каране. Кажете ми как да шунтирам тая глупава газова уредба ......че вече ми пречерня от тва Ауди ! Изобщо сега като махнахме бушона сигурни ли сте че ГИ не натоварва пак веригата по някакъв начин? п.п. Пробвахме номера с фаровете, музиката и т.н. и ваденето на бушона ....и пак нищо! п.п.2: Почвам да се отчайвам вече
-
ок довечера ще ви кажа брат ми ще я тества и след това ще пиша!
-
Да опитвал ли варианта с махането на двата предпазителя на ГИ? Ще има ли смисъл?
-
помпата не е заминала. Просто почна постоянно да гори бушоните. Странно е защо първите месеци след поставяне на новата (сегашната) тоя проблем го нямаше??? Или заради релето което поставих не съм го бил забелязал - незнам вече!
-
ами релето което съм вързал е за да може да спира работата на помпата след като колата премине на газ! Първата помпа когато замина това реле го нямаше изобщо тогава! Монтирах го при 2-рата помпа! Варианта с махането на двата предпазителя на ГИ удачен ли е? Та тествам днес след работа?Ако така може да се провери ГИ дали има нещо общо!
-
Цитиране на предходен пост! колата е А4 Б5 . 1.8 125 к.с. по талон ми е 01.1996г. - АДР
-
В такъв случай смисъл от махане на двата предпазителя на Ги има ли? Иначе довечера ще пробвам и ще ги махна , мисля че сещам къде се намират, но незнам дали това е начина
-
ако ги махна тези предпезители сигурен ли си че газ. инжекцион няма да оказва никво въздействие по веригата? п.п. знаеш ли колега къде се намират тези предпазители?
-
това е добра идея ще опитам , но се чудя ако проблема е от газовия инжекцион как мога да разбера? иначе грешки НЯМА !