Pashev94

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About Pashev94

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.8T

Персонална информация

  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @anto1 Да обаче откъм блока не тая кръглата.
  2. @NIKO Нямам газ, благодаря искаха да свалят всмукателния колектор и ми стана странно.Взех оригинална 32лева с отстъпката.
  3. Здравейте,колеги мотора ми е 1.8Т някой сменял ли е тази гарнитура и трудно ли е понеже бая си тече вчера като сменях маслото забелязахме и я поръчах никакви теми не намирам,а ми искат 200лв за труд ?!Благодаря предварително.
  4. Здравейте,колеги наскоро мой приятел забеляза след като отидох да пазаря в един магазин и си оставих колата на климатик след 4-5 мин работа на място като е загряла поизпушва леко и мирише на масло след като тръгна нищо няма само като поработи на място и е топла.Нивото на маслото за 1 седмица и 500км не е мръднало май,при студен старт и топъл не пуши.Ходих на майстор мери компресия добре била,вика да карам така,но пък не ми е спокойно така утре да тръгна нанякъде и да се строши нещо.Някаква идея къде да се насоча?
  5. Колеги сменяха му четки регулатор и някакви лагерчета сега като я запаля студена зарежда 14.4-5 като я покарам пада на 13.8 а след определено време пак пада на 13.4-5 от какво друго може да е проблема?
  6. Здравейте,колеги умря ми акумулатора изведнъж беше на 5 години.Днес взех нов Варта Сивата 85ah не е Агм същия като стария.След смяната замериха майсторите с мултиметър и показва 13.8 волта без консуматори.Като цъкна фарове и климатик пада на 13.3-4 волта,и казаха че динамото е за ремонт и че стария акумулатор и новия са го развалили защото давали колата за 63 ампер часа акумулатор и постоянно се товарило да зарежда а 5 години нямаше проблем.Дали наистина по-големия акумулатор е причината да е умряло динамото?И за 1.8т максимум му дават такова малко акумулаторче а има място за 100 амперчаса дори.Утре ще го свалят за ремонт,но ако е така това за по-големия акумулатор ще го сменя с 63-ка.Благодаря предварително.
  7. Сложих Spidan помпа пак вие от рейката може ли да е?
  8. Свалихме помпата има голям луфт в оста и леко сълзене.Питах на 2-3 места за втора ръка,ми искат 80-100лв,нова ТРВ има за 223 лева.Дали е качествена?Предпочитам нова но нещо не ми вдъхва доверие за тези пари.
  9. @skorvodДа даже взех каквото майстора каза Ина май беше била хубава.
  10. @skorvod Странното е че май откакто я смених и почна това виене.Казаха евентуално че имало някакви клапани в рейката да са прецакани незнам вече…
  11. Не е от ремъка чисто нов обтегач и оригинален ремък сложих и майстора така мислеше.
  12. Здравейте,колеги откакто имам колата имам едно виене при въртене надясно за 1-2 секунди отвреме навреме май е само като натежи колата,но не е като на помпа а едно пискливо такова някой има ли си идея като отида на майстор и не го прави🤷‍♂️.Отскоро започна доста често да го прави.Някакви идей?
  13. Здравейте,колеги сложих си всичките Босе говорорители в колата и вързах само задните понеже моята нямаше за предните,та въпроса ми е какви кабели да използвам за сигнал за предните колони и с какви кабели да свържа самите колони до усилвателя?Колата е А4 Б6 говорителите предните са 2 ома.Мисля че към 3.5-4 метра кабел ми трябва понеже знам че дължината е от значение.
  14. Колеги днес навързах всичко работи идеално свири на гръм въпроса е,че не съм прекарал предните колони и имам един въпрос ето я и схемата какви са тези кабели за 9 и 10 номер?И трябва ли да се свързват?
  15. Колеги един въпрос може ли да сложа усилвател от Bose без да прекарвам предните колони през него понеже смених само колоните,предните радиото ги храни обаче баса и задните почти не свирят